Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iss: :vinke:

Yamaha: må ta meg tid innimellom, vet du :):klem:

Frida Frosk: :ler: det håper jeg også, men som vanlig har jeg mine tvil... :klem:

Lucky117: gårsdagen var ganske slitsom, men jeg fikk gjort masse. -og da må man vel kunne si at man har hatt en bra dag! :klem:

Epica: ja, det er litt spennende (det er det jo alltid) men jeg har ikke den store troen denne gangen heller... kanskje jeg må endre innstilling? :ler::klem:

da var det allerede lunsjtid! dagens høydepunkt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo vennen :vinke:

Juhu :hoppe: her var det spennende saker gitt :)

Når er IKM ??

Krysser fingrer, tær, hårstrå og alt som kan krysses for deg ;)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16. oktober er ikke lenge til! Krysser fingre og tær for at det har sagt pang inni magen din (husker fra "Se, han snakker" at det er omtrent det som skjer i tillegg til en haug med gnister).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16. oktober er ikke lenge til! Krysser fingre og tær for at det har sagt pang inni magen din (husker fra "Se, han snakker" at det er omtrent det som skjer i tillegg til en haug med gnister).

:ler:

Ha en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::sur: jeg skrev et langt innlegg i dagboka mi i går, og så ble det litt kaos på jobb, og nå ser jeg at det er borte vekk!! :sur:

vel, vel - da er det bare å skrive alt en gang til :forvirret:

det er jo fredag, kan jo ikke være sur, da! :ler: jeg skal på hyttetur i helgen, og det skal bli deilig. gå tur, slappe av, lese bok og nyte livet :)

Liljen: så hyggelig at du er tilbake!! :hoppe: IKM er mandag (sånn ca), så da får vi se... :sjenert:

Anerikke: :ler:

Vannmelon: og nå er det ihvertfall ikke lenge til, nei! jeg har ikke hørt noe smell - mon tro om det er et dårlig tegn? :legrine:

Yamaha: takk :klem:

Cymbidium: :ler: håper virkelig den skremselspropagandaen hjelper!! :ler:

Eeyore: :klem:

sånn, nå skal jeg passe på at innlegget blir postet før jeg tar en dagbokrunde! ha en fin fredag, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...