Frida Frosk Skrevet 26. september 2006 #481 Del Skrevet 26. september 2006 Nedprioriterer du oss??? :klø: Jaja, vi får gjøre det vi kan for å holde liv i dagboka di til du er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. september 2006 #482 Del Skrevet 27. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 27. september 2006 #483 Del Skrevet 27. september 2006 Godt å høre at det ikke bare er meg som må prioritere litt andre ting enn KG for tiden! Lykke til med jobb og og alt! Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. september 2006 #484 Del Skrevet 27. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. september 2006 Forfatter #485 Del Skrevet 28. september 2006 Ja, da er det bare en ting å gjøre Ha en strålende tirsdag, vennen. stor ← ja, det er igrunn det Så nå er det masse fremover ja? Høres bra ut!! ***babystøv*** ← dusjer meg litt i babystøvet, jeg. det kombinert med litt burde da indikere full klaff denne måneden? Har du et liv i tillegg til KG??? Makan! Regner med at du kommer sterkere tilbake ja Tirsdagsklem ← ja, det overrasket nesten meg også! lover å komme sterkere tilbake! enda en ! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. september 2006 Forfatter #486 Del Skrevet 28. september 2006 Godt å se at det er flere som egentlig ikke burde være her inne ← jeg er ikke her nå heller Nedprioriterer du oss??? :klø: Jaja, vi får gjøre det vi kan for å holde liv i dagboka di til du er tilbake. ← setter jeg stor pris på! ← Godt å høre at det ikke bare er meg som må prioritere litt andre ting enn KG for tiden! Lykke til med jobb og og alt! Ha en super dag! ← takk det samme ← klarer ikke helt å holde meg unna, gitt! innom på en snarvisitt. kom godt igang med den heller kjedelige arbeidsoppgaven i går, så da synes jeg at jeg kunne tillate meg selv en liten tur inn på KG. må jo ha litt avveksling ha en flott torsdag! -nå skal jeg ta en rask dagbokrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. september 2006 #487 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg er egentlig ikke her jeg, heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 28. september 2006 #488 Del Skrevet 28. september 2006 Ooooo, midt i EL omtrent? Lykke til, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. september 2006 #489 Del Skrevet 28. september 2006 Ja, lykke til You go girl !!! stor stor stor torsdags (og endelig snart helg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #490 Del Skrevet 28. september 2006 go GO GO GIRL!! Stå på rundt el! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. september 2006 #491 Del Skrevet 28. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. september 2006 #492 Del Skrevet 28. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. september 2006 #493 Del Skrevet 28. september 2006 Bare innom for å ønske deg en finfin torsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. september 2006 #494 Del Skrevet 28. september 2006 Tar oppfordringen og dusjer deg i litt babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. september 2006 #495 Del Skrevet 28. september 2006 Innom å heier litt på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. september 2006 #496 Del Skrevet 29. september 2006 Hei Petra! Hvordan står det til hos deg i dag? Håper du kommer til å få en strålende flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. oktober 2006 #497 Del Skrevet 1. oktober 2006 *kremt* Hvordan står det til, eller forstyrrer jeg kanskje Ha en aldeles strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. oktober 2006 #498 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. oktober 2006 #499 Del Skrevet 4. oktober 2006 .......................................leter etter petra prøvedokke......................................................... Hm :klø: Håper du titter innom snart. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 4. oktober 2006 #500 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå