Frida Frosk Skrevet 20. september 2006 #441 Del Skrevet 20. september 2006 Ha en fin onsdagskveld, Prøvedokka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. september 2006 #442 Del Skrevet 20. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. september 2006 #443 Del Skrevet 21. september 2006 Håper du hadde en fin kveld, og at du får en fiiin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. september 2006 Forfatter #444 Del Skrevet 21. september 2006 Bippe, Frida Frosk, Eeyore og Yamaha: hadde en veldig fin kveld i går. var en tur i byen etter jobb, og slappet av hjemme sammen med mannen etterpå i dag har jeg fått meg ny avatar - fortsatt en prøvedokke, men litt freshere enn den forrige synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. september 2006 #445 Del Skrevet 21. september 2006 Fin avartar, nå så du mye gladere ut med en gang Men jeg blir litt forvirret av all denne byttingen, kjenner jo snart ingen igjen lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. september 2006 Forfatter #446 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Eeyore: takk! det synes jeg også! jeg så igrunn veldig grå og trist ut før... men jeg er egentlig en skikkelig gladjente, altså enig at avatar-bytter kan være utrolig forvirrende. -men jeg holdt meg jo ihvertfall innen samme sjanger... *edit: hadde et anfall av skikkelig dårlig norsk...* Endret 21. september 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #447 Del Skrevet 21. september 2006 Planer for dagen og helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. september 2006 Forfatter #448 Del Skrevet 21. september 2006 Epica: i dag skal jeg trene etter jobb. -og så blir det vel sofaen etterpå! fredag skal jeg ut og spise indisk sammen med en venninne. utover det så har jeg ikke lagt de helt store planene. uff, denne arbeidsdagen går sååå tregt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #449 Del Skrevet 21. september 2006 Så fin avatar du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. september 2006 Forfatter #450 Del Skrevet 21. september 2006 Toblerone: tusen takk er veldig fornøyd selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #451 Del Skrevet 21. september 2006 Nam indisk er godt!! Uff ja.. går ofte tregt på jobb når man bare tenker helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. september 2006 #452 Del Skrevet 21. september 2006 Fin avatar! Det er lettere når man ikke fornyer seg totalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. september 2006 #453 Del Skrevet 21. september 2006 Kjempefin avatar :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. september 2006 Forfatter #454 Del Skrevet 22. september 2006 Nam indisk er godt!! Uff ja.. går ofte tregt på jobb når man bare tenker helg.. ← indisk er kjempegodt! gleder meg! Fin avatar! Det er lettere når man ikke fornyer seg totalt ← takk! ja, når folk fornyer seg totalt så blir jeg utrolig forvirret :klø: Kjempefin avatar :-D ← takk! i dag sov jeg litt for godt og kom litt for sent på jobb. godt å få sovet ut, da! det er fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. september 2006 #455 Del Skrevet 22. september 2006 Kjempefin avatar, Petra. Og i dag er det fredag ja. Namnam. Indisk er godt. Du må kose deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. september 2006 Forfatter #456 Del Skrevet 22. september 2006 takk frida! har planer om å kose meg masse i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. september 2006 #457 Del Skrevet 22. september 2006 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. september 2006 Forfatter #458 Del Skrevet 22. september 2006 Mrs N: dagen snegler seg avgårde... jeg vil ha helg. NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. september 2006 #459 Del Skrevet 22. september 2006 Ikke lenge igjen da. Men jeg skal jobbe i morgen så blir ikke skikkelig helg egentlig... Alle skulle forresten hatt kortere dager på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. september 2006 Forfatter #460 Del Skrevet 22. september 2006 froskevennen: uffda - jobbing på lørdager er kjedelig... alle burde hatt korte arbeidsdager på fredag, ja! det hadde vært strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå