shatika Skrevet 19. september 2006 #421 Del Skrevet 19. september 2006 Så leit at mensen dukket opp da Den har det jo med å dukke opp når den absolutt ikke er velkommen den da. Håper du får en koselig dag likevel, og så er det ny pp og nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. september 2006 Forfatter #422 Del Skrevet 19. september 2006 ja, irriterende med slike ubudne gjester! takk det samme, shatika jeg hadde ikke de helt store forhåpningene denne pp'n, så jeg hadde blitt enig med meg selv om at det ikke var lov å bli skuffet. men litt skuffet ble jeg allikevel, ja men utover det så har jeg det veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. september 2006 #423 Del Skrevet 19. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. september 2006 #424 Del Skrevet 19. september 2006 Håper du får en fin dag Petra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. september 2006 #425 Del Skrevet 19. september 2006 jeg hadde ikke de helt store forhåpningene denne pp'n, så jeg hadde blitt enig med meg selv om at det ikke var lov å bli skuffet. men litt skuffet ble jeg allikevel, ja ← Det er rart det der. Jeg er sikker på at jeg ikke har hatt EL engang denne pp, men tror nok jeg kjenner litt skuffelse når mensen kommer allikevel... Ha en fin dag! Oppmuntrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. september 2006 #426 Del Skrevet 19. september 2006 Samme her Uansett hvor lave forhåpninger man har - man blir litt skuffet likevel. Det er jo alltids et lite fnugg av håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. september 2006 Forfatter #427 Del Skrevet 19. september 2006 iss: Mrs N: takk det samme Eeyore og angelou: vi får se på det som en positiv egenskap - det at vi har evnen til å håpe tross dårlige odds/lave forhåpninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. september 2006 #428 Del Skrevet 19. september 2006 Ja, jeg tipper jo lotto også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. september 2006 #429 Del Skrevet 19. september 2006 Hei Petravennen, håper du har det fint. Så dumt at det ikke ble to blå denne måneden. Men man må jo ikke gi opp håpet. Og selv om det sikkert føles som dere har prøvd en evighet er det helt normalt å gå gjennom noen prøveperioder før det klaffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #430 Del Skrevet 19. september 2006 æsj ja.. man blir nok skuffet uansett! det eneste rådet jeg har er : Masse masse :humpe: og nyyyyyt vin og øl mens du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. september 2006 #431 Del Skrevet 19. september 2006 og nyyyyyt vin og øl mens du kan! ← Ja, noen fordeler må jo vi slitere også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. september 2006 #432 Del Skrevet 19. september 2006 Prøver å få tanta til å komme seg vekk fortere enn fort sånn at du kan prøve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. september 2006 #433 Del Skrevet 20. september 2006 jeg hadde ikke de helt store forhåpningene denne pp'n, så jeg hadde blitt enig med meg selv om at det ikke var lov å bli skuffet. men litt skuffet ble jeg allikevel, ja ← Klart man blir skuffa. Så lenge muligheten for å bli graivd er der, så håper man jo til det siste Ja, jeg tipper jo lotto også ← Jeg også. Dårlig vinnerlykke da Håper du får en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. september 2006 Forfatter #434 Del Skrevet 20. september 2006 Eeyore: Frida Frosk: skal ikke gi opp håpet, nei. takk for oppmuntrende ord Epica: jeg skal virkelig stå på denne pp'n! Bippe: ja, ikke sant!? jeg drikker vin og koser meg, jeg. orker ikke sette livet mitt på hold mens jeg venter... Vannmelon: takk, håper det hjelper! Yamaha: det er ikke til å unngå det, nei! tusen takk for oppmuntrende ord! dere er nå søte, da! jeg hadde hodepine da jeg la meg i går kveld, og jaggumeg er var den der fortsatt da jeg våknet i dag... så nå skal jeg gå og få i meg litt piller - og så får jeg vel se å få jobbet litt! ha en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. september 2006 #435 Del Skrevet 20. september 2006 Ha en fin onsdag Petra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. september 2006 #436 Del Skrevet 20. september 2006 Håper hodepinen er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. september 2006 #437 Del Skrevet 20. september 2006 Husk at det er lov å være lei seg og sint, men husk også på å snakke med mannen din om det du føler. Det er veldig lett å bare la det gå utover han som kjeft og sinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. september 2006 Forfatter #438 Del Skrevet 20. september 2006 Ha en fin onsdag Petra ← takk det samme, Mrs N Håper hodepinen er borte ← hodepinen er meget bedre, takk! tok litt magisk medisin Husk at det er lov å være lei seg og sint, men husk også på å snakke med mannen din om det du føler. Det er veldig lett å bare la det gå utover han som kjeft og sinne. ← jeg får ut mye lei seg og skuffa-følelser her på KG, jeg... og så går det ellers veldig greit, altså! skal passe på at det ikke går utover mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. september 2006 Forfatter #439 Del Skrevet 20. september 2006 på tide å komme seg hjem fra jobb! ha en flott kveld, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. september 2006 #440 Del Skrevet 20. september 2006 Ha en flott kveld du også, Petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå