Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Så leit at mensen dukket opp da :sur: Den har det jo med å dukke opp når den absolutt ikke er velkommen den da.

Håper du får en koselig dag likevel, og så er det ny pp og nye muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, irriterende med slike ubudne gjester! :ler:

takk det samme, shatika :klem:

jeg hadde ikke de helt store forhåpningene denne pp'n, så jeg hadde blitt enig med meg selv om at det ikke var lov å bli skuffet. men litt skuffet ble jeg allikevel, ja :sjenert:

men utover det så har jeg det veldig fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke de helt store forhåpningene denne pp'n, så jeg hadde blitt enig med meg selv om at det ikke var lov å bli skuffet. men litt skuffet ble jeg allikevel, ja  :sjenert:

Det er rart det der. Jeg er sikker på at jeg ikke har hatt EL engang denne pp, men tror nok jeg kjenner litt skuffelse når mensen kommer allikevel...

Ha en fin dag! Oppmuntrende :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss: :klem:

Mrs N: takk det samme :klem:

Eeyore og angelou: vi får se på det som en positiv egenskap - det at vi har evnen til å håpe tross dårlige odds/lave forhåpninger :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Petravennen,

håper du har det fint. :)

Så dumt at det ikke ble to blå denne måneden. Men man må jo ikke gi opp håpet. Og selv om det sikkert føles som dere har prøvd en evighet er det helt normalt å gå gjennom noen prøveperioder før det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke de helt store forhåpningene denne pp'n, så jeg hadde blitt enig med meg selv om at det ikke var lov å bli skuffet. men litt skuffet ble jeg allikevel, ja  :sjenert:

Klart man blir skuffa. Så lenge muligheten for å bli graivd er der, så håper man jo til det siste :klem:

Ja, jeg tipper jo lotto også  :ler:

Jeg også. Dårlig vinnerlykke da :ler:

Håper du får en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeyore: :ler:

Frida Frosk: :riste: skal ikke gi opp håpet, nei. takk for oppmuntrende ord :klem:

Epica: :ler: jeg skal virkelig stå på denne pp'n! :klem:

Bippe: ja, ikke sant!? jeg drikker vin og koser meg, jeg. orker ikke sette livet mitt på hold mens jeg venter... :klem:

Vannmelon: takk, håper det hjelper! :ler:

Yamaha: :Nikke: det er ikke til å unngå det, nei! :klem:

tusen takk for oppmuntrende ord! dere er nå søte, da!

jeg hadde hodepine da jeg la meg i går kveld, og jaggumeg er var den der fortsatt da jeg våknet i dag... så nå skal jeg gå og få i meg litt piller - og så får jeg vel se å få jobbet litt!

ha en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at det er lov å være lei seg og sint, men husk også på å snakke med mannen din om det du føler. Det er veldig lett å bare la det gå utover han som kjeft og sinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin onsdag Petra :klem:

takk det samme, Mrs N :klem:

Håper hodepinen er borte :klem:

hodepinen er meget bedre, takk! tok litt magisk medisin :ler::klem:

Husk at det er lov å være lei seg og sint, men husk også på å snakke med mannen din om det du føler. Det er veldig lett å bare la det gå utover han som kjeft og sinne.

:Nikke:

jeg får ut mye lei seg og skuffa-følelser her på KG, jeg... og så går det ellers veldig greit, altså! skal passe på at det ikke går utover mannen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...