angelou Skrevet 7. september 2006 #301 Del Skrevet 7. september 2006 ....iler innom for å hente litt tålmodighet og for å ønske deg en fin fin dag...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 7. september 2006 takk takk angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #303 Del Skrevet 7. september 2006 Har Zara kommet til Norge? Bare til Oslo kanskje? Hvor er du i syklusen nå? Skulle hatt deg en ticker-link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 Forfatter #304 Del Skrevet 7. september 2006 Epica: Zara har foreløpig bare kommet til oslo, ja.. men det er vel snakk om at de skal åpne flere steder... gleder meg til å dra dit i dag hvor jeg er i syklusen, ja... *sjekke kalenderen* jeg er på dag 22 i dag. så da spørs det jo bare hvor lang kroppen min har tenkt at denne syklusen skal være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2006 #305 Del Skrevet 7. september 2006 God morgen Petra Det er godt du har kort leveringstid på tålmodighet Skal du på Zara i dag? *misunnelig* Du må fortelle ALT om det etterpå! Torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 7. september 2006 Eeyore: det er klart dere skal få fullt referat fra Zara! leveringstiden på tålmodighet spilte en stor rolle ved valg av leverandør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. september 2006 #307 Del Skrevet 7. september 2006 Innom å henter en porsjon tålmodighet. Har aldri hørt om de Zara butikkene.. Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. september 2006 #308 Del Skrevet 7. september 2006 Tok en stooor porsjon tålmodighet jeg også. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 Forfatter #309 Del Skrevet 7. september 2006 Liljen: nei, jeg hadde heller ikke hørt om Zara før for en stund siden. men nå har jeg vært på Zara butikker et par steder, og de har tidvis veldig mye fint bare ta tålmodighet - her er nok til alle. -og det var jo til deg jeg kjøpte det i utgangspunktet Frida Frosk: takk det samme arbeidsdagen snegler seg avgårde... nå er jeg klar for shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #310 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg tror også jeg må innom Zara en dag - de har så mye bra der, må bare blir rik først, så jeg har råd å kjøpe meg alt jeg har lyst på Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. september 2006 #311 Del Skrevet 7. september 2006 Hei Petra! Hadde du en fin shoppingrunde i dag? Og ikke minst; fant du noe fint på Zara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 7. september 2006 Zara stod desverre ikke til forventningene... så jeg kjøpte ingen ting... det var forferdelig dyrt. jeg trodde zara i sverige var litt dyrt, jeg -men her har de skrudd prisene enda høyere dessuten så hadde de ikke så mye fint der - men det varierer jo veldig så det blir nok bedre etterhvert... -og jeg som var så klar for shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. september 2006 #313 Del Skrevet 7. september 2006 Så kjedelig at det ikke svarte til forventningene! Kanskje til jul? Du får spare opp penger og ta en tur tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 7. september 2006 det er absolutt en mulighet! men zara har jo vært så genialt fordi det har vært såpass billig. det er jo ikke akkurat verdens beste kvalitet - og da er det ikke så veldig aktuelt å bruke masse penger... da kan jeg jo heller gå andre steder... men - det er jo ikke akkurat verdens undergang. kan fortsatt dra på zara når jeg er utenlands Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. september 2006 #315 Del Skrevet 7. september 2006 Synd du ikke fant noe. Men det er jo så mange andre butikker å shoppe i! Og i Oslo står det ikke akkurat på utvalget heller, i forhold til i byen min.. Jaja, det er ikke såå aller verst her, men jeg skulle gjerne hatt litt bedre utvalg. Ikke det at jeg shopper så mye da, jeg er i grunnen veldig sparsom. Hos oss er det mannen som bruker mest penger. Men det går som oftest til bilutstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 7. september 2006 #316 Del Skrevet 7. september 2006 Hei på deg!! Lenge siden nå! Går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 Forfatter #317 Del Skrevet 7. september 2006 Hos oss er det mannen som bruker mest penger. Men det går som oftest til bilutstyr.. ← mannen min er lite typisk mann på enkelte måter, så her var det jeg som maste om at vi skulle kjøpe bil! er ikke den som shopper mest jeg heller, altså. men innimellom får jeg ånden over meg. -og da er selvfølgelig typisk at jeg ikke finner noe skal vel ikke klage på utvalget i oslo, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 Forfatter #318 Del Skrevet 7. september 2006 Hei på deg!! Lenge siden nå! Går det bra? ← hei netten! der var du - så koselig! jotakk, det står bra til med meg! håper du også har det fint - og at du trives på jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. september 2006 #319 Del Skrevet 7. september 2006 Innom og oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 Forfatter #320 Del Skrevet 7. september 2006 iss: godt du holder deg oppdatert men det har vel strengt tatt ikke skjedd så mye spennende her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå