Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for det, snille Mrs N og snille Liljen: :klem:

i dag har jeg vært meget effektiv på jobb, og er veldig fornøyd med meg selv!!

om en liten time skal jeg tusle hjemover... eller skal jeg kanskje ta en tur til byen..??

ah, disse valgene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Må jo innom og sjekke.. Tenk om noen hadde testet positivt og jeg var borte hele dagen? Krise jo :ler:

Ja ikke sant :ler: Det fleste her på prøverdagbøkene har i alle fall et liv ved siden av. Ellers hadde vi jo ikke vært her ;)

Ble det noen bytur på deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou og Eeyore: :klem:

neida, det ble ingen bytur på meg i dag. men jeg satser på at det blir det imorgen. må jo sjekke ut den nye Zara-butikken! :)

jeg ble heller sittende litt på jobb, så jeg fikk unna litt. men nå har jeg kommet meg hjem, og slapper av i såffan :ler:

får vel lage meg noe middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg trenger to porsjoner. Jeg trenger nok ikke like mye hver dag, men jeg bør nok ha et lite lager å gå på til hardere tider!

Forresten Petra: Nå passer vel ikke tittelen på dagboka di lenger.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med meg litt tålmodighet jeg også :ler:

Det var lurt å bestille en hel pall når du først var i gang.

Åja, Zara ja. Der har ikke jeg vært heller. Er så flink og sparer studielånet mitt, så blir ikke mye penger til shopping.

Men føler meg veldig fornuftig da, også får jeg vel tidsnok brukt det studielånet om vi er så heldige å få barn mens jeg fortsatt studerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: bare ta så mye du trenger! denne pallen burde holde en stund :ler:

Bippe: nei, du sier noe :sjenert: tror ikke den helt har begynt å virke ennå, så jeg venter litt med å endre navn på dagboka... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel pall med tålmodighet? Ikke verst. Var det på tilbud det, da?

Jeg ser du skal på Zara? Har det kommet til Norge det nå, altså? Jeg så det skulle komme, men visste ikke når. Og de er vel ikke kjent for å drive med reklame.

Håper du har det bra, Petra Prøvedokke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, der hadde Frida Frosk også vært innom!

ja, fant ut at det var flere enn meg og liljen som trengte det, så da tok jeg like godt en pall!

sikkert lurt å spare litt studielån til det kommer en liten baby. de sier at det koster å kjøpe inn alt utstyret man trenger! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og der hadde vannmelon også vært innom!

:klem:

fikk et godt tilbud, og så var det kvantumsrabatt :ler:

Zara åpnet for knappe to uker siden. håper det er like billig og bra som det er i utlandet. blir :sur: hvis de har satt prisene for høyt...

jeg har det fin-fint vannmelon, håper du også har det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at Zara har åpna i Oslo, men jeg vet jaggu ikke hva som skiller den fra andre butikker. Har aldri vært i en Zara-butikk, nemlig.

Men uh! Jeg har ikke lyst til å snakke om shopping! Jeg har nemlig ikke penger til det akkurat nå! Alt overskudd går til bilen, da den har motarbeidet oss over ganske lang tid nå. Er så lei av den hersens kassa.. :sur:

Men bil må man jo ha.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er rasjonering på tålmodigheten, for nå har jeg tatt med meg MYE :ler: Tror kanskje ikke det er nok engang... Men jeg tror nok du får omsetning på den pallen ;)

Jeg har også lyst til å dra på Zara. Men tente jeg kanskje skulle vente til det ikke var SÅ mange mennesker der. Hvis det noen gang kommer til å skje da... :forvirret:

Kos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zara?? Hva slags butikk er det da?? :sjenert:

Tar :sjenert: gjerne imot litt tålmodighet jeg også...har en del av det, men kjenner jeg trenger litt påfyll på den om dagen :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert lurt å spare litt studielån til det kommer en liten baby. de sier at det koster å kjøpe inn alt utstyret man trenger!  :ler:

Ja, de sier så... :ler:

Men tror mange bruker unødvendig mye penger jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe:Zara i utlandet er genialt - for du får fine klær for en rimelig penge. men jeg mistenker at prisnivået her i gamle gode norge kommer til å være vel høyt. biler er dyrt, ja! :sur: men veldig praktisk :ler:

Eeyore: bare ta det du trenger. jeg har en stående avtale med leverandøren om tålmodighet, og får levert mer på kort varsel hvis det skulle være påkrevd :ler:

Lucky117: du må bare ta tålmodighet, tipper du brukte litt ekstra av det du hadde i går, da jeg hadde lånt energien din... :sjenert::klem:

Frida Frosk:du har så rett, så rett! altfor mange som bruker unødvendig mye penger på disse små menneskene. men da bruker de nok altfor mye penger på andre ting også...

men jeg; kjøper tålmodighet med kvantumsrabatt :rosaengel:

ha en flott kveld, jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...