Impala Skrevet 4. september 2006 #261 Del Skrevet 4. september 2006 disse dagbokrundene tar sin tid... -og jeg er enda ikke ferdig... ← Kjenner til det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. september 2006 #262 Del Skrevet 4. september 2006 Ja jeg vet, det tar for en times tid å få sjekket alle. Og så må man jo følge med resten av dagen også... Sånn er det vel å være hekta på KG... Men det sunnerer det enn mye annet man kan bli avhengig av... Vi får unnskylde oss med at det er lærerikt ← Det har jeg faktisk ikke tenkt på, Eeyore! At KG faktisk er så lærerrikt. HAH! Der fikk jeg enda en unnskyldning for å være her masse.. Men jeg kjenner absolutt til det der med lange dagbokrunder. Etter jeg ble prøver har jeg fått så mange flere dagbøker å følge med i, at jeg nesten mister oversikten. Men jeg bare MÅ innom alle sammen hver gang jeg er på KG. For tenk om det skjer noe jeg går glipp av! Og helst må jeg innom flere ganger om dagen, også.. Det er visst det som kalles avhengighet, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. september 2006 Forfatter #263 Del Skrevet 5. september 2006 Eeyore: jepp - veldig lærerikt Lucky117: å, pp7 føles så absolutt som en evighet! hadde ikke trodd at vi skulle bruke sååå lang tid... Men snart får det være min tur! iss: Epica: er det ikke de stripsene som kan være litt vanskelig å tolke, da? Nå bør det klaffe snart, ja! Liljen: Yamaha: Bippe: det er godt det er flere av oss skjønner godt at dagbokrundene dine tar lang tid - dagboka di legger jo på seg flere sider pr dag! i dag er jeg lur , og prøver å få tatt en dagbokrunde før jeg kaster meg over arbeidsoppgavene!! ønsker alle en strålende tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. september 2006 #264 Del Skrevet 5. september 2006 Hei Petra, det er nok snart din tur skal du se Og det er jo ikke unormalt å bruke opp til et år, uten at noe som helst er i veien. Så tror ikke du trenger å bekymre deg enda. Men bra at du har fått time hos gynekolog, så slipper du å uroe deg unødvendig. Ha en fin dag, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. september 2006 Forfatter #265 Del Skrevet 5. september 2006 Frida Frosk: ja, jeg håper virkelig det!! det føles som en evighet, men innerst inne så vet jeg jo at det er normalt at det kan ta tid... kunne bare ønske jeg var noen år yngre, føler at jeg er litt sent ute... er veldig glad jeg skal til gynekologen. er det noe galt så er det greit å få vite det med en gang - og er alt bra så er jo det helt strålende! ha en fin dag du også, froskevennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. september 2006 #266 Del Skrevet 5. september 2006 Da håper vi alt er bra, og det er det helt sikkert Uansett greit å få sjekket det for å få roet nervene litt, da får man slappet av litt mer, og hvem vet - kanskje det bare er det som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. september 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 5. september 2006 Angelou: det er jo en ting mindre å tenke på hvis vi får vite at alt er ok rent fysisk! håper den sitter snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 #268 Del Skrevet 5. september 2006 Ett år høres bare så utrolig lenge ut Hei Petra! Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. september 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 5. september 2006 Mrs N: takk, det står bra til ett år er altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 #270 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg håper det snart blir din tur Petra. Det hadde vært kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. september 2006 Forfatter #271 Del Skrevet 5. september 2006 takk for det Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. september 2006 #272 Del Skrevet 5. september 2006 Flere her som er helt fullstendig avhengig av KG Jeg og bruker timesvis her hver dag av samme grunn som alle dere andre.. Tenk hvis jeg skulle gå glipp av noe Det kan man da ikke risikere Men det er veldig gøy og da. Ha en strååålende tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 #273 Del Skrevet 5. september 2006 Liljen: Må jo innom og sjekke.. Tenk om noen hadde testet positivt og jeg var borte hele dagen? Krise jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #274 Del Skrevet 5. september 2006 Godt vi er flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. september 2006 #275 Del Skrevet 5. september 2006 Det er nesten så jeg gremmes over hvor mye jeg er her inne, i stedet for å pleie mitt virkelige liv. Mannen min synes iallfall at jeg burde det.. Men skitt au! Jeg har jaggu fått gode venner på KG også, så hvorfor ikke? Og det er jo tross alt kjempegøy å skravle her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. september 2006 #276 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg er helt enig med deg at det kan være greit å sjekke om alt er i orden. Hjelper ikke at det KAN ta opptil 1år å bli gravid uten at noe er i veien, det er LANG tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. september 2006 #277 Del Skrevet 5. september 2006 Takk for energien...deilig å ha den tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 6. september 2006 Liljen: jeg er nok altfor nysgjerrig til å ikke får med meg det alt som skjer på KG. Mrs N: Toblerone: Bippe: det hadde kanskje vært litt trist hvis vi ikke hadde noe liv utenom KG. men så lenge man har et liv både her og der - så synes jeg vi kan kose oss på KG med god samvittighet :enig_anim: Pi@: 1 år er leeeenge, ja... Lucky117: takk for lånet nå har jeg fått litt egen energi, og det føles veldig godt!! god morgen dere søte jenter! nå har jeg allerede rukket en dagbokrunde! håper alle får en strålende onsdag - på tide å jobbe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #279 Del Skrevet 6. september 2006 Ha en god dag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 Forfatter #280 Del Skrevet 6. september 2006 takk for det, toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå