shatika Skrevet 31. august 2006 #221 Del Skrevet 31. august 2006 Håper du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #222 Del Skrevet 31. august 2006 Innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. august 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 31. august 2006 oj - her hadde det vært mange på besøk!!! ingen nevnt - ingen glemt! en stor til dere alle!! dagen i dag har vært og petra har ikke hatt tid til å være kg-sosial men jeg har fått trent og fått ut litt gruff, og nå har jeg kost meg med en kopp te, så nå begynner verden å se litt lysere ut igjen! har ikke sett noe til denne EL, nei -men jeg er jo helt symptomfri på det området så jeg satser på at det er rundt disse dager... er så trøtt i dag , så vi får se om det blir noe etterpå.... hvis ikke får vi ta det i morgen håper dere har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #224 Del Skrevet 31. august 2006 er alltid stas - EL eller ei Ha en fin kveld og sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #225 Del Skrevet 31. august 2006 Håper det blir masse Og en blå test! ... Jeg har bestemt at du skal bli gravid før jeg har termin, SÅ DET SÅ! Håper dagen imorgen blir bedre enn den idag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. august 2006 #226 Del Skrevet 31. august 2006 Få deg en god natts søvn, vennen. Så våkner du til en ny, strålende dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 #227 Del Skrevet 31. august 2006 Her skjer det ting vennen. Stå på!! God natt og sov så godt (når dere kommer så langt ) stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2006 #228 Del Skrevet 1. september 2006 Hei hei! Håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. september 2006 #229 Del Skrevet 1. september 2006 er alltid stas - EL eller ei ← Enig! Tar du EL-tester eller kjører dere helgardering? Man merker jo gjerne EL på lysten uansett. Håper dere får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. september 2006 #230 Del Skrevet 1. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. september 2006 Forfatter #231 Del Skrevet 1. september 2006 Toblerone: takk, takk - jeg sov kjempegodt! Epica: takk vennen. dagen i dag har vært mye bedre enn gårsdagen. -og jeg er helt med på avtalen din -men jeg må innrømme at mannen og jeg sovnet omtrent før hodene traff hodeputene i går, så det ble dårlig med Frida Frosk: takk Liljen: dere er nå så søte, da!! Mrs N: takk, jeg har det veldig fint. det er jo fredag!!! Eeyore: har ennå ikke tatt EL-tester! er redd for at det skal bli mye stress med tolking av resultater og alt det der.. men det vurderes så klart hvis det tar mye lengre tid får det skjer noe... foreløpig satser jeg på at jeg merker EL på lysten Pi@: nok å henge fingrene i på jobb i dag også, men ikke så ille som i går! og gudsjelov for det! lite planer for helgen, det blir vel litt husvasking, og så bare slappe av. med god mat - og kanskje litt god vin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 #232 Del Skrevet 1. september 2006 Endelig helg Ha en fantastisk helg. Kos deg masse. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #233 Del Skrevet 1. september 2006 Vi er oppe sent, disse to ukene pga ferie, så blir lite på oss også... Nyt før magen kommer. Ikke det samme med sex lenger! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2006 #234 Del Skrevet 1. september 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. september 2006 #235 Del Skrevet 1. september 2006 Clear Blue har digitale EL tester, slik at man slipper tolkning og sånn.. Har tenkt å bruke de selv neste pp hvis det ikke klaffer nå.. For å sjekke at el er i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2006 #236 Del Skrevet 1. september 2006 Clearblue har både digitale EL og graviditetstester. Kjempefine! Men de koster flesk da (betalte 13 pund for en pakke med 3 digitale graviditetstester). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. september 2006 #237 Del Skrevet 2. september 2006 Innom for å ønske deg en god helg! Jeg skal bruke digitale EL-tester denne pp, og håper at de ikke byr på så mye hodebry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. september 2006 #238 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, di digitale EL testene er veldig gode di. Har brukt dem selv flere pp nå. Ikke vanskelige å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. september 2006 #239 Del Skrevet 2. september 2006 Hallo! Bare innom for å ønske deg en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. september 2006 #240 Del Skrevet 2. september 2006 Forresten.. Dere som sliter dere gjennom flere PP-er kan jo kjøpe ClearBlue's Fertility monitor (http://www.clearblue.info/uk/FertilityMonitor.cfm). Den koster litt, men ikke mer enn 4 EL-tester hver måned i x antall måneder. Bare et lite tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå