shatika Skrevet 29. august 2006 #201 Del Skrevet 29. august 2006 Så godt å lese at alt gikk så fint hos legen. Det har mye å si at man finner en grei lege som man føler seg trygg på. Håper det klaffer snart for dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. august 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 29. august 2006 Mrs N: kroppen er slem og tanta er slem. innimellom lurer jeg på om det er noen som driver og straffer meg - jeg som er så snill jeg er ihvertfall mest snill, så nå synes jeg at jeg kan bli gravid snart -vodoo kunne absolutt være en idè shatika: at man finner en lege man liker er faktisk veldig viktig! det er ikke alltid like moro å gå dit, så da er det en fordel at det er et menneske man føler seg vel med! takk, takk - og i like måte hmmm, jeg begynner å ane en viss KG-avhengighet hos meg selv... snart går det utover alt det andre jeg burde gjøre i løpet av en dag.. husvask, klesvask, arbeid... neida, så ille er det da ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. august 2006 #203 Del Skrevet 29. august 2006 Det er slett ikke så vanskelig å bli KG-avhengig, hvor skummelt det enn måtte være. Det er forresten kjempefint å være gift. Og det er visst fint å dra på ferie alene når man har hatt barn en stund og, for da finner man visst ut hvor koselige menn man er gift med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. august 2006 #204 Del Skrevet 29. august 2006 Velkommen i gjengen som kg avhengig Er nok bare som er tingen fremover nå ja, blir veldig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. august 2006 #205 Del Skrevet 29. august 2006 Lett å bli avhengig ja... Burde vært et sånt tilbud om avvenning for oss KG-avhengige. Men for deg som har el i disse dager, så er det vel ikke så vanskelig å løsrive seg... Før hadde jeg så regelmessige sykluser at iflg legen min er det er unormalt, men de siste månedene har de begynt å variere litt. Fortsatt stabile på 26-29 dager, med unntak av en på 32. Da var jeg jo overbevist om at jeg var gravid. Kvalm, ømme bryster, stikninger, metallsmak i munnen osv. Så kanskje greit at jeg er noenlunde stabil, ellers ville jeg vel innbilt meg graviditetstegn hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. august 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 30. august 2006 Vannmelon: da skal jeg huske det; at hvis vi får barn så må de lånes bort innimellom Lucky117: takk takk Frida Frosk: man blir jo vant til at man er ustabil også, så da forventer man at tante slem skal være sent ute hver gang. fordelen er at du tror det er så lenge til mensen at du glemmer å jakte på symtomer... ny dag - nye muligheter. i dag må jeg få unna en del ting... kan ikke bare sitte på KG ha en flott dag, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. august 2006 #207 Del Skrevet 30. august 2006 Hei og hopp - håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 30. august 2006 #208 Del Skrevet 30. august 2006 Innom for å ønske deg en koselig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. august 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 30. august 2006 angelou og shatika: ha en fin dag dere også!! nå er det snart lunsjtid! dagens høydepunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. august 2006 #210 Del Skrevet 30. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 #211 Del Skrevet 30. august 2006 Kanskje vi skal begynne med voodoo og skremme vekk tanta på den måten? ← Ja, det er jeg iallefall med på. Mmmm.. lunsj. Nå minner du meg på at jeg må spise litt jeg og. Ha en aldeles superstrålende dag, vennen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2006 #212 Del Skrevet 30. august 2006 Hei hei! Håper du får en fin dag Petra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. august 2006 #213 Del Skrevet 30. august 2006 Hei, hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. august 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 30. august 2006 iss: Liljen: ja, du må passe på at du får i deg mat, når formen ikke er på topp! ha en strålende dag du også Mrs N: takk det samme Frida Frosk: i dag har jeg virkelig vært litt flinkere, og fått gjort litt på jobb. meget fornøyd med meg selv -og det er nok best, for det braker vel løs straks, litt sånn "stille før stormen"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 #215 Del Skrevet 30. august 2006 stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. august 2006 #216 Del Skrevet 30. august 2006 Hopp og hei Hvordan går det i disse EL-tider? Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. august 2006 #217 Del Skrevet 30. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. august 2006 #218 Del Skrevet 30. august 2006 i dag har jeg virkelig vært litt flinkere, og fått gjort litt på jobb. meget fornøyd med meg selv -og det er nok best, for det braker vel løs straks, litt sånn "stille før stormen"... ← Det med "stille før stormen" passer perfekt på meg også. Det har allerede såvidt begynt, og fra nå av og utover så blir det nok ikke noe særlig mye KG på dagtid nei. Avhengig, jeg Ellers håper jeg du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 #219 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg er og fullstendig avhengig av KG.... Prøver liksom gå vekk fra dataen, men så må jeg bare inn å sjekke litt.. Hvordan går det ellers?? Sett noe til EL? Ha en strålende torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. august 2006 #220 Del Skrevet 31. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå