Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Froskemannen vil ikke gifte seg, og ikke er det så viktig for meg heller. Så da kommer vi nok til å forbli ugifte vi.

Jeg trodde også jeg skulle ha to barn, være gift, eie hus og stasjonsvogn før fylte 25. :ler: Vi har stasjonsvogn da. :sjenert:

Blir hvertfall 28 før det kommer noen barn, men så er mitt nye mål (det jeg måtte lage etter jeg ble 25) at jeg skal ha minst et barn før jeg runder 30. Og det ser jo ut til at jeg kan klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker vi om trege menn og ekteskap? Da melder jeg meg også på! Vi har vært sammen i 6,5 år, samboere i 5,5 år og forlovet i 2 år. Men å gifte oss? Nei, da har mannen jaggu god tid! Jeg hinter ofte jeg, men det hjelper ikke. Mannen ser ikke helt vits i å gifte seg enda. Jeg ser for meg at det er jeg som må fri til slutt.. :forvirret:

Men det er helt greit altså. Må bare vente til vi kan få råd til det en gang. Uten foreldre som kan hjelpe er ikke det så lett å få til. Men vi har jo egentlig god tid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk:nei, vil han ikke og det er greit for deg, så er jo ikke det noe å stresse med! :ler: hos oss var deg jeg som ville mest (mest av praktiske årsaker, faktisk - i forhold til evt. barn og sånt...) for han var det ikke så viktig, men når det var viktig for meg så var det greit for han :ler:

Yamaha:takk for det :klem: akkurat nå er jeg mer opptatt av hvordan det går med deg - og ditt legebesøk :kose:

Bippe:snakket egentlig om trege menn og frieri... :ler: når det først var gjort så gikk det under ett år til vi var mann og kone :)

gudene skal vite at det koster å gifte seg, men hvis man sparer litt hver mnd, så klarer man å finansiere det selv. -det klarte ihvertfall vi :Nikke:

uff, det er kjedelig at det er mandag... jobbing er ikke gøy i dag :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at min Kjære også vil gifte seg. Vi er begge litt "gammeldagse" og vil ha "ordnede familieforhold" :ler: Vet også at jeg ikke vil fri, og at han ser det som sin jobb, så da får jeg bare vente. Presser absolutt ikke, men tror kanskje det kommer i forbindelse med en graviditet eller fødsel.... :sjenert:

Ha en fortsatt strålende mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: forstår godt at dere har lyst å gifte dere. det er utrolig gøy - det var mye større enn jeg hadde trodd det skulle være...

ha en strålende mandag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gifte seg ja...har jeg lyst til også, men sambo er ikke helt klar for det ennå. Synes ikke det er noe hast han da, haster ikke for meg heller, men hadde jo vært koselig å gjort det om ikke så altfor lenge da :ler:

Så vel også for meg at jeg hadde mann og to barn rundt den tiden her, men med utdanning, jobbing og bygging av hus har det rett og slett ikke blitt sånn. Glad for det nå egentlig da, men håper jo ikke det blir så lenge til vi får barn heller da :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja.. Det var en drøm å gifte sei :hjerte:

Og kan absolutt anbefale å være gift. For min del er det ialefall helt fantastisk, og har aldri hatt det bedre. :)

Ha en strålende tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky117: det å gifte seg er jo egentlig ikke noe å stresse med. det er heller veldig hyggelig å ha noe å se frem til :ler: tiden går så utrolig fort, så det er jo helt umulig å rekke alt man har lyst til... å få barn snart hadde ikke vært å forakte :klem:

Liljen: ja, det å gifte seg var utrolig fint :hjerter::klem:

nå ble det en skikkelig gifte-seg diskusjon i dagboka mi :ler:

jeg var egentlig sikker på at jeg aldri kom til å gifte meg, har aldri vært den typen som har drømt om stort bryllup og hvit kjole og alt det der... men jaggu var det flott når det først stod på!

så er det denne endeløse prøvingen, da... kunne det bare klaffe snart!! det er vel EL rett rundt hjørnet nå, så jeg vi har allerede satt igang med :humpe: så ofte vi rekker. det er så mye om dagen, så man må benytte de sjansene man får!

ha en flott tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N: hei :vinke: det går fint med meg! jeg giftet meg også i fjor. det er utrolig nok halvannet år siden nå - tiden flyr... håper du også har det bra :klem:

Yamaha: :Nikke: jeg gjør så godt jeg kan :ler: håper det går bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liljen: :Nikke: det er absolutt spennende, ja... men jeg prøver å ikke få altfor høye forhåpninger - da blir jeg bare så skuffet når mensen kommer :grine:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror når du slutter å tenke formye på det så klaffer det... ;)

Men, lett for meg å si! :sjenert:

Ja sant det var fantastisk å gifte seg? :hjerter:

Jeg har jo alltid drømt om bryllup da... :sjarmor:

Håper du får en fin tirsdag vennen!

Sender deg <<babyvibber>> & babystøv****

Håper det klaffer snart!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: det tror jeg også... og jeg tror faktisk at jeg ikke er såååå ille på området, jeg tenker ikke sååå mye på det.. men det er jo litt i bakhodet hele tiden, da... :sjenert:

jeg håper også det klaffer snart :klem:

anglelou: :klem:

ahhh, dette er en uke hvor meg hittil (og det er bare tirsdag :sjenert: ) har vært utrolig umotivert på jobb... sitter bare inne på KG, og får gjort fint lite...

I morgen må jeg skjerpe meg - i dag orker jeg ikke - det er for lite igjen av arbeidsdagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: jeg er på dag 13 i dag... jeg har ennå ikke forsøkt EL-tester, så det er litt vanskelig å si akkurat når den er. i tillegg varierer jo lengden på syklusene mine... og på toppen av det så er kroppen min helt symptomfri på EL - ikke noe EL-slim eller noe som indikerer at nå er det EL...

så da er det vel bare regelmessig :humpe: som gjelder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slim har jeg sluttet å stole på. Jeg fikk det på dag 9 og dag 13, mens testen kun var positiv på dag 12.

Egentlig tror jeg kroppen min driver ap med meg.

Hver måned lager den slike falske symptomer fordi den synes det er morsomt å se hvordan jeg får høye forhåpninger, også ler den godt når den kan få stikke hull på den bobla.

Slemme tante rød :frustrert:

Kanskje vi skal begynne med voodoo og skremme vekk tanta på den måten? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...