måvite Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 12. juli 2007 Voldsomt flink å skrive jeg da............. Men skulle vel egentlig ha flyttet dagboka også. Tør ikke enda, må vente til de 3 første mnd er gått før jeg lar gleden ta over. Føler meg ikke det spor gravid Eneste jeg kan si er et symptom er at jeg springer på do i ett sett og 2-3 ganger pr natt.. Blir lange dager å vente på at jeg skal komme over risikotiden. 12 august skal derimot feires om spiren fortsatt er der Blir nok stille her inne til den tid for det er jo ikke noen prøvedagbok lengre egentlig, men vil som sagt vente med flytting av boken. Stor til alle som gidder lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. juli 2007 #122 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg flytta heller ikke dagboka mi før jeg var nesten 12 uker på vei Skjønner deg godt jeg Vil iallefall ønske deg en god ferie - og du, når jeg skal begynne på jobb igjen er det 12. august Og ferien min kommer til å gå kjempefort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå