angelou Skrevet 21. desember 2006 #81 Del Skrevet 21. desember 2006 God jul, håper du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. desember 2006 #82 Del Skrevet 21. desember 2006 Dette her er jaggu mer spennende enn å vente på nissen... God jul, vennen! Håper det spirer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 23. desember 2006 Joda måtte teste i dag... den var veldig negativ som jeg trodde... Men nå er det enda noen dager til IKM så den som lever får se. Ikke det at jeg har stor tro på det, men men. Tusen takk for julehilsner i boka mi Blir litt glad for at noen gidder lese i det hele tatt. Til alle som måtte være innom: HA EN FANTASTISK FLOTT JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 2. januar 2007 #84 Del Skrevet 2. januar 2007 Selvfølgelig gidder vi å lese i boka di Stakkars lille pusejenta, du er den tøffeste jeg vet om Håper du lykkes i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #85 Del Skrevet 5. januar 2007 skrev en hel masse og så blei da bare borte Bomma i alle fall på EL forrige mnd så det som var vondt var nok EL ikke festesmerter... Og jeg som var så sikker på at vi traff at jeg skippa den siste dagen med prøving Hadde vi prøvd da ville den truffet.. Nå har jeg i alle fall bestilt tester så det holder... EL tester, graviditetstester, fruktbarhetstest og sædtest.... Nå er det jo ikke sikkert hvor sikre disse testene er, men nå skal det testes for alt! Har ikke noe lyst å få livmora mi gjennomlyst og full av kontrastveske vis jeg kan slippe... Høres helt pyton ut... Får bare håpe disse testene er her i begynnelsen av neste uke for EL skal være mot slutten (tror jeg)... Dere skal nå få høre resultaer når de kommer... Er litt usikker på disse testene, men men nå skal ALT prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 5. januar 2007 GOD NYTTÅR klarte å glemme den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. januar 2007 #87 Del Skrevet 6. januar 2007 fruktbarhettest? hva er det? vel jeg skjønner jo at det er for å teste fruktbarheten sin.. men jeg trudde ikke at man kunne gjøre det på egenhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei Pasha Fant denne testen på denne siden hvor jeg bestilte også de andre testene. Er litt usikker på hvor mye man kan stole på den, men jeg prøver... Blir det ille får jeg dra til en lege å få sjekket om resultatet stemmer. Takk for at du var innom forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. januar 2007 #89 Del Skrevet 7. januar 2007 aha. Spennende Får håpe at den viser negativt da (var vel det som var det resultatet man skulle håpe på).. Lykke til med testingen i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. januar 2007 #90 Del Skrevet 8. januar 2007 Lykke til med intensiv testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. januar 2007 #91 Del Skrevet 8. januar 2007 Nææææh.... så søt drage du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. januar 2007 #92 Del Skrevet 8. januar 2007 Takk for spor i boka mi! Skal lese litt i din og, men nettet ble litt tregt nå, så får ta det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 8. januar 2007 Store til angelou, lubelillen og Vannmelon for at dere er innom å hilser på Kjempekos er det... Jeg sliter fryktelig om dagen. Har hatt frostrier hver eneste kveld nå i en uke Har ømme brystvorter også..... men.... HADDE MENSEN FOR EI UKE SIA JO !!! Ikke har jeg fått testene jeg har bestilt heller og eltestene "skulle" jeg ha begynt med lørdag.... Hadde enda de vært kommet hadde jeg garantert brukt en av graviditettestene nå for dette er RART. Ikke er jeg syk heller, men HALLO 26 grader i stua og jeg sittet med gåsehud over hele kroppen og skjelver i frost HVA ER DET SOM SKJER MED MEG? I tillegg har håret igjen begynt å oppføre seg "idiot" Jeg er trøtt hele dagen ogå.... Hadde dette vært for en og en halv uke siden vill jeg vært sikker på at jeg var gravid! Huff for et liv... Man ønsker så sterkt å bli gravid at man har symptomer på å være det når det er umulig Håper dette går over snart eller blir jeg sprø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 9. januar 2007 #94 Del Skrevet 9. januar 2007 Vi håper det skyldes en liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. januar 2007 #95 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er noen som får mensen selv om de er gravide. Vi kan jo håpe på at du er en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. januar 2007 #96 Del Skrevet 11. januar 2007 det kan jo skje at man faktisk har mensen og er gravid. så en test skader jo kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 14. januar 2007 Var i alle fall ikke gravid så hva som feilet meg er sannelig ikke godt å si. Er nå tilbake i god gammel vanlig form... (men måtte test før det forsvant så det er garantert sterke ønsker som spiller inn) Hadde EL i går! Hadde vondt fra 11 til 21 og det var ikke bare litt vondt Sex hadde vi kvelden før så nå er sjangsene her i alle fall.... Testene er ennå ikke kommet, men de skal jo gjennom både toll og norsk postvesen så da vet vi jo alle at det kommer til å ta sin tid... Blir nok gravid og født ungen før de kommer Blir uansett spennende tid nå fram mot IKM, men jeg har mistet veldig mye av forhåpningene så det blir kanskje litt lettere å få dagene til å gå denne gangen. Er nesten blitt usikker på om jeg ønsker å bli gravid Alt har gått så mye mot meg i det siste at det føles nesten som om jeg nå bare gir opp og gir pokker i å bry meg... Snakk om å endre seg fra en uke til en annen... Huff... Dette unner jeg ikke min værste fiende engang! Ha en fantastisk uke alle dere som måtte være inne å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 15. januar 2007 #98 Del Skrevet 15. januar 2007 Vi fortsetter å håpe, vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 17. januar 2007 Takk lubelillen! Godt å ha noen som håper.... Klart jeg håper, men jeg er nesten sluttet å se fram til IKM for jeg blir like skuffet hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. januar 2007 #100 Del Skrevet 21. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå