måvite Skrevet 7. september 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 7. september 2006 Jada vi har jobbet som fy den siste uka Hadde ganske sikkert EL lørdagen så vi får håpe den traff... Det rare er at jeg har lette smerter i underlivet og håret mitt er blitt helt rart slik som sist når jeg var gravid... Rart, men det kan vel ikke dukke opp bare noen dager etter man blir gravid, eller? Fikk telefon mandagen fra sykhuset. De hadde gått gjennom utskrapningen uten å finne noe foster Så jeg måtte ta nye prøver for å sjekke om jeg fortsatt var gravid... Kunne være utenfor livmora sa de, men hallo da skulle vel ikke jeg fått noen mens???? Jaja tok i alle fall blodprøve i går så vi får nå se. Tok i samme slengen en vanlig graviditetstest som var negativ.... Men det vises jo ikke på noen test om jeg ble gravid på lørdag..... Så da er det bare å håpe på det beste... Er litt spent på hva prøvene sier og om smertene og rart hår skal fortsette.... Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. september 2006 #22 Del Skrevet 8. september 2006 Hm.. mystefistiske saker som skjer med oss prøvere, altså. Lykke til, håper du ble gravid på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 9. september 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 9. september 2006 Smertene har stort sett gitt seg, men håret er helt "bæsj" Ser ut som om det er minst tre dager siden jeg vasket det selv om det er nyvasket... Enda en hel uke til IKM og jeg tror jeg blir litt smårar av dette.... Er nå egentlig på tur på jobb, men måtte bare skrive noen ord før jeg dro. Er SÅ missunnelig på alle gravide rundt omkring og jeg får ikke ut av hodet at jeg rundt denne tiden skulle kjent liv om jeg enda hadde vært gravid Er ikke noe morsomt å tenke på, men hvem kan vel styre tankene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2006 #24 Del Skrevet 9. september 2006 Blir en veldig spennende uke dette :hoppe: Krysser fingrer og tær for deg. Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. september 2006 #25 Del Skrevet 9. september 2006 Nå vet jeg også akkurat hvordan du har hatt det i det siste Blir spennende å følge med frem mot IKM nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 10. september 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 10. september 2006 Takk for alle koselige ord og hilsner.... Dagene går, men guuud så treigt det går. Synes det er flere månder siden jeg hadde TR sist så nå sjekker jeg hver gang jeg har vært på do.... Begynner vist å bli småhysterisk anngående dette.... Fy flate for en nedtur jeg kommer til å få rundt neste helg om TR kommer Jaja lite å gjøre med det da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 11. september 2006 #27 Del Skrevet 11. september 2006 Lubelillen følger med og sender deg en masse små til å passe på deg. I går kom min TR, og det ble en veldig kjip dag Håper det spirer snart hos deg, kanskje spirer det allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. september 2006 #28 Del Skrevet 11. september 2006 Skjønner at det blir nedtur med TR ja, men det er som du sier ikke mye å gjøre med det heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 11. september 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 11. september 2006 Ikke annet å gjøre enn å jobbe vidre og jobber er jo bra den også Men det hadde vært helt utrolig deilig å blitt gravid nå igjen.... Vil ikke tro det kan gå galt to ganger etter hverandre ( ikke si at det skjer.... jeg vet det, men vil ikke tenke på det) Mandag i dag... 4 dager igjen til IKM.... Må klare å holde meg unna tester frem til i alle fall lørdag... Skuffelsen blir bare så stor om den er negativ! Vi reiser dessuten til England på onsdag neste uke og da får TR se til å komme til rett tid ( helst holde seg borte i mange månder ) slik at jeg slipper det styret når jeg er bortreist. Synes forresten det er veldig underlig at ingen har vært plaget med håret under sine svangerskap.... Var det i alle mine.... Det er jo det som gjør meg sprø nå og følelsen av å være oppblåst og slipper mye luft.... Åh jeg blir rar av dette!!! Glad for at jeg har mye å gjøre i dagene fremover så jeg slippe gruble meg ihel på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 12. september 2006 #30 Del Skrevet 12. september 2006 God morgen! Skjønner at du er spent! Jeg hadde vært helt fra meg. Håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 14. september 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 14. september 2006 En dag igjen til IKM Er så nervøs at til og med matlysten er borte.... Føler meg gravid, men tør ikke engan håpe (selv om det er akkurat det jeg gjør) Fy flate for en nedtur jeg kommer til å få i morra eller lørdag. For lørdag blir det testing om ikke TR er ankommet. Om den testen er positiv tror jeg at jeg ........ vet ikke helt hva jeg gjør Kan jo komme reaksjon begge veier siden jeg nettopp har mistet..... Huff.... Tror jeg legger meg tidlig i kveld så i morra kommer raskere! Dette er det værste jeg noensinne har opplevd. Burde vist testet før, men har jeg klart å vente så lenge får jeg klare å vente til lørdag (om det trengs da). Blir jo veldig spennende å se hva som står på meg for IKM lista for september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. september 2006 #32 Del Skrevet 15. september 2006 Skjønner at du er spent ja Skal krysse fingrene for at du får en posititv test i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 15. september 2006 #33 Del Skrevet 15. september 2006 Dette blir spennende!! Håper det spirer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 15. september 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 15. september 2006 Forbanna helvetes dritt Jeg var så sikker på at TR ikke ville dukke opp, men gud så feil en kan ta Denne helga blir helt bæsj.... Skal IKKE glede meg til neste gang det nærmer seg.... Huff jeg er skikkelig deppa og kjempefrustrert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. september 2006 #35 Del Skrevet 15. september 2006 Huff da, skjønner at du er deppa nå ja Vet ikke hva mer jeg skal si, så du får istedet en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 15. september 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 15. september 2006 Takk en stor klem hjelper altid litt Selv om ingenting hadde vært så deilig som en positiv test.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. september 2006 #37 Del Skrevet 16. september 2006 Æsjamegen.... Skjønner at du er lei deg og frustrert nå Men prøv å ha en fin helg likevel... Du er i alle fall ikke alene her Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. september 2006 #38 Del Skrevet 18. september 2006 Hvordan har du det i dag? Håper sola skinner på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 19. september 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 19. september 2006 Takk for alle koselige hilsner og trøst fra deg lubelillen og yamaha Den værste frustrasjonen har da gitt seg og jeg er klar til å kaste meg inn i en ny omgang Ikke riktig enda da, må vente til TR er borte.... Sitter nå her å venter på at klokken skal gå litt fortere for nå er vi snart på tur til England Skal bli fantastisk deilig å komme seg bort en tur og få tanker og de vanlig fire veggene ut av systemet for noen dager.. Mannen sluttet å røyke for tre år siden og har siden da spart til denne turen. Han er inbitt Liverpool fan så nå skal det bli en fotball-langhelg på oss Gleder meg kjempemasse selv om jeg ikke er like frelst på fotball som min mann. Så se opp alle Engelskmenn i Liverpool for her kommer det to gale nordlendinger Vi snakkes uti neste uke. Klem og lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. september 2006 #40 Del Skrevet 20. september 2006 God tur til England Kos dere masse, det har dere fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå