Charmina Skrevet 26. februar 2007 #1081 Del Skrevet 26. februar 2007 Heisann vennen Huff nå synes jeg dere jammen har hatt nok sykdom altså. Og gjett om jeg føler med dere. Det er jo bare så kjiiiiipt når det er sånn. Håper dere alle kommer dere snart og blir helt bra. Nydelige bilder av ungene-de er så søte atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 27. februar 2007 #1082 Del Skrevet 27. februar 2007 Nei uffda, mye sykdom altså... Håper bedre dager kommer, og dere slipper basiller og basselusker, og kan kose dere sammen 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. februar 2007 #1083 Del Skrevet 27. februar 2007 Håper dere er litt bedre vennen. Jeg føler sånn med dere. Sender over masse bli frisk støv og håper det hjelper veldig! GOD BEDRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1084 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Heisann! Det var influensa gitt! Skikkelig også. Har hatt masse feber, oppe i 40, og så vondt i kroppen som jeg ikke trodde var mulig. Har vært veldig slått ut de siste dagene, men feberen er lavere nå, og jeg orker litt mer i hvert fall... Mannen har hatt mulighet til å jobbe hjemmefra denne uka, og det har vært gull verdt. Nå til helga skal han på seminar med jobben da, så jeg og ungene tar inn på Hotell Mamma og pappa *fnis* Det var en liten oppdatering herfra, Ylva er feberfri men hoster og surkler fortsatt. Brage er i kjempeform og på svømminga i går klarte han å svømme fra den ene langsiden av bassenget til den andre ved hjelp av flytepølse og svømmeføtter! Gjett om han var stolt da! :grine2: Blir fort sliten, så jeg orker ingen runde her inne i dag! Klem til dere alle! Endret 1. mars 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #1085 Del Skrevet 1. mars 2007 Goood bedring, LT! (((((((((((((((((((((blifrisk)))))))))))))))))) ((((((((((((((bortmedinfluensa))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. mars 2007 #1086 Del Skrevet 1. mars 2007 Huffda!!! Det var ikke greit! Influensa er ingen spøk! Håper du snart blir frisk igjen...det er godt at du har hatt mannen hjemme...ellers hadde det jo ikke gått! Ta inn på foreldrehotellet i helga du, og nyt å bli oppvartet! Det har jeg også tenkt å gjøre! God bedring vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 2. mars 2007 #1087 Del Skrevet 2. mars 2007 God bedring LT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. mars 2007 #1088 Del Skrevet 3. mars 2007 Huff det høres slitsomt ut med influensa. Men tror halve Bergen har det også snart! Håper du har det bra på hotellet Kos deg og ha riktig god bedring vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. mars 2007 #1089 Del Skrevet 3. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. mars 2007 #1090 Del Skrevet 4. mars 2007 Håper dere har en fin søndag vennen og at formen er bra igjen. Tenker på dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mars 2007 #1091 Del Skrevet 5. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. mars 2007 #1092 Del Skrevet 5. mars 2007 Har på følelsen av at alle er angrepet av denne influensaen utenom oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1093 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Cr@sh, Madden, Felicity, Charmina og Murmelmy: Jeg er frisk igjen nå, så godt som! Bare litt sliten i kroppen og hoste som sitter i... Ylva surkler veldig, men er superblid utenom det da, så det går nok rette veien med henne også. Har hatt en fin helg hos mamma og pappa. Brage fikk klipt seg på lørdag, og fikk grønn farge i håret, det var veldig spennende, hihi! Ellers var vi innom salg på Reimadresser, og kjøpte dress som Ylva kan ha i påsken og til neste år forhåpentligvis! Er veldig stor til henne nå i hvert fall. Hun fikk matchende lobber også, men de var ikke på salg da Ellers har jeg kost meg maks med ungene, fått masse hjelp av foreldrene mine og i går var Brage på aketur med dem og så mange vov-vov´er (hele åtte eller ni påsto han at det var) Har vært ganske skutt på kveldene i det siste, det sitter liksom litt i kroppen. Men i dag er jeg rimelig grei altså, har orka en del husarbeid og så har jeg lest litt fag. Skal ha en eksamen til våren, og må lese en del i tida framover nå. Ha en fin mandag alle sammen! Endret 5. mars 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. mars 2007 #1094 Del Skrevet 5. mars 2007 En god uke til deg også, og så håper jeg at alle basillusker og annet snusk har forlatt huset deres og ikke kommer tilbake på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #1095 Del Skrevet 7. mars 2007 miiip: Vi har vært på barseltreff i dag! Fikk servert kake og kaffe latte, og ungene herja rundt! Det var gøy for både liten og stor. Ylva er ikke like mobil som de andre, for de krabber og reiser seg opp alle sammen, men hun var nå frempå på sitt vis likevel. Superblid og skravlete som alltid! Hun surkler jo fortsatt da, så jeg lurer på om vi skal ta en tur til legen igjen... i hvert fall hvis det ikke går over... Det har hopa seg opp litt husarbeid her, skal prøve å få unna litt før jeg skal hente Brage. Han og mannen skal på svømminga i dag, og da skal jeg få lest litt fag og lagd middag til de kommer tilbake. Tar lasagne i dag, en av Brages favoritter. I morgen skal egentlig Ylva på babysvømming, men vi dropper det siden hun er så surklete fortsatt. Til helga drar vi til Bergen i dåpen til den lille nevøen min! Har litt å ordne før vi drar, bl.a. må Brage få nye pensko. Og jeg må ordne en ekstra dåpsgave pluss bursdagsgave til broren min. Og så var det dette med "hva skal jeg ha på meg...?" :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 9. mars 2007 #1096 Del Skrevet 9. mars 2007 ønsker dere en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 9. mars 2007 #1097 Del Skrevet 9. mars 2007 Bare innom for å ønske deg en flotters helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mars 2007 #1098 Del Skrevet 9. mars 2007 Ønsker dere en flott helg jeg også. UTEN basselusker og annet dumt som reker forbi. Klem småtrollene fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mars 2007 #1099 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei hei!! Nå må det jammen meg bli år og dag til neste gang dere blir syke! Hotell mam og pap er uvuderlig og så enormt godt når man trenger det som mest! Syns du er knallflink som i tillegg til alt det andre nå også leser fag Stor kos til deg og englene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mars 2007 #1100 Del Skrevet 11. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå