Sandra Skrevet 18. oktober 2006 #561 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei snuppis! Håper du koser deg masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. oktober 2006 #562 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei vennen min Håper du hadde det kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #563 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Har hatt det supert i kveld, stas med premiére! Fullt hus og stormende jubel! Gøy å sitte og kikke etter kjendiser Og så flinke de var! Utrolig bra show! Håper du får flott kritikk i morgen! Premiereløvene i Nitimen satt ved siden av oss Ungene sov begge to når vi kom hjem, så alt var bare fryd og gammen :-D Deilig med en kveld på by´n selv om jeg ikke er helt frisk av forkjølelsen ennå! Tar en kjapp runde og så er det leggetid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #564 Del Skrevet 19. oktober 2006 Trøtt og sliten i dag... Brage var så mye våken i natt. Han har begynt å våkne så mye på natta nå, og det virker som det er noe som plager ham, noe han er redd for eller har drømt... han klarer jo ikke å forklare hva som er galt, men fikk roa ham til slutt. I dag er det "besteforeldredag". Og Ylva og jeg skal shoppe litt bursdagseffekter, bursdagsantrekk og kakeingredienser. Lurer på om vi skal finne på noe morsomt i barnebursdagen, det blir bare gutter og faren min har et elektrisk tog han kan sette opp i stua. Det blir nok stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. oktober 2006 #565 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så bra at dere koste dere på premiere igår. Deilig å komme seg ut en gang iblant. Var de ikke på God Morgen, Norge på tirsdag tro :klø: Kanskje potetmel kan gjøre halsen til Ylva bedre? Har ikke erfaring med rød hals, for vi hadde det aldri her, men jeg mener noen jeg snakka med sa at potetmel var OK å bruke. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #566 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hei monja, de var på God Morgen Norge i går! :-D Skal prøve det potetmel-trikset. Ellers fikk jeg tips til en god krem her i går også! Endret 19. oktober 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. oktober 2006 #567 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, i går var det kanskje ja. Jeg så iallefall på det. Umulig å ikke tenke på Brage når jeg ser henne. Så utrolig like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #568 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så gøy at du sier det monja! Hun er forresten fadderen hans Nå må vi komme oss avgårde snart, har surra nok rundt her i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #569 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ylva koser seg i babygym´en: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #570 Del Skrevet 19. oktober 2006 Synes Ylva har vært så sutrete i dag, og nå i kveld er hun tett i nesa! Har dryppa med morsmelk, og håper ikke hun også blir syk nå... Jeg er fortsatt tett om kveldene, og nå er jeg veldig sliten også. Våkna med vonde og stive skuldre i dag og har hatt mye hodepine. Jeg og Ylva var og handla i ettermiddag, gave til Brage og bursdagsantrekk, bytta en pysj og så fikk vi tak i en salve som jeg skal bruke på halsen hennes. Så dro vi opp til mamma og pappa, der Brage var, og spiste mammas hjemmelagede kjøttboller, de var helt nydelige! Skal legge meg tidlig i kveld, må bare henge opp en klesvask og skrive handleliste til helga. I morgen har jeg tannlegetime... Mamma passer Ylva mens jeg er der, og så skal vi ha "bakedag" etterpå - jeg låner ovnen hennes så jeg er sikker på at kakene til bursdagen blir bra! Skal bake muffins, boller fylt med sjokolade (og vanilje?) og en langpannesjokoladekake. Mamma baker sukkerbrød, men ikke før på lørdag. Det blir barneselskap lørdag og familieselskap søndag... og så feiring i barnehagen på mandag, som jo er selve dagen hans! Så det blir 3 dager til ende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. oktober 2006 #571 Del Skrevet 19. oktober 2006 Innom og oppdaterer meg litt hos deg jeg vennen!! Så stor Ylva har blitt da!! Skjønn lita tulle!! Store fine blå øyne! Så dere var på premiere i går? hva var det dere så da? Koselig å komme seg litt ut en gang i blant..vi gjør det så altfor sjelden! Det blir liksom aldri tid til slikt!! Må blir flinkere til det ja! Håper du får en fin helg!!! Go fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. oktober 2006 #572 Del Skrevet 20. oktober 2006 Åh så stor Ylva er blitt. Kjempe herlig!! Lenge siden sist. beklager det. Skal prøve å holde meg mer oppdatert heretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #573 Del Skrevet 20. oktober 2006 Takk for besøk Madden og Glossy! Madden: Vi var på Asbjørnsen & Joh.s "Snusk, snadder og gruff". De var på Skavlan i kveld Svipper innom en kjapp tur... Ylva har vanskleig for å sovne i kveld, hun er tett, surkler og hoster og er ikke i form altså! Har dryppa med morsmelk, hun har ikke feber men det virker som hun har ubehag så kanskje en Paracet kan hjelpe. I dag har jeg vært hos tannlegen, det var rett på med boring og fylling, han tok 3 hull og så gjenstår det "bare" to til neste gang... Han mente at jeg hadde veldig lett for å få hull, og så hjelper det jo ikke akkurat å ha hatt to tette graviditeter da... Dura på butikken etterpå, og så opp til mamma som passa Ylva (og hadde fått henne til å sove attpåtil!) og satte i gang med bakst. Boller, muffins og sjokkiskake! Har kjøpt en ferdig rullekake som jeg skal prøve å lage "skattekiste" av også... Brage sa "jaaa, bursdag!" i dag, så han har nok fått med seg at det skal skje noe gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. oktober 2006 #574 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei vennen min Så kjekt at dere koste dere. Man trenger jo litt sånn innimellom. Er du i familie med en av de som spilte eller? Vi skal å se "Med ræven i fatle" med hun fra Kvinner på randen og det gleder jeg meg veldig til. Marianne Voldseter er det vell hun heter eller noe slikt.Har ikke fått barnevakt ennå da men håper at det ordner seg. Blir sikkert kjempekos med bursdagsfeiring. Vi skal ha familien i morgen og jeg har ennå ikke fått bakt så det blir npk å stå tidlig opp i morgen ja Ha en super helg videre snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2006 #575 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ha en superfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #576 Del Skrevet 21. oktober 2006 Charmina: Nå har gjestene dratt, og jeg sitter og koser meg med noen kakerester... Barneselskapet ble veldig koselig, vi ble ikke så mange, noen meldte avbud i dag, men det ble egentlig akkurat passe m.h.p. at barna fikk leke ordentlig sammen, støynivået var akseptabelt, vi voksne fikk prata en del osv. Skattekista mi ble veldig godt mottatt! :-D Hadde fylt den med sølvkuler, gullmynter og engelsk konfekt. Han ene gutten lurte på om han kunne få flere gullmynter, og var veldig fornøyd med godteposen han fikk med da han skulle gå igjen! Brage fikk Byggmester Bob-lego og bøker, og vi serverte jordbærsmoothie og pølser først, deretter kaffe (til de voksne) og kake. Småguttene lekte fint mesteparten av tiden, og Ylva satt stort sett fornøyd i vippestolen og på fanget! Irriterer meg at jeg ikke fikk tatt noen bilder... var så opptatt hele tiden, og plutselig var selskapet over! Nå skal vi rydde ordentlig opp, dra over gulvene til i morgen, jeg skal bake en kake til (og håper ovnen er snill med meg) og vi gjør middagen enkel i kveld, med frossenpizza rett og slett. Rekker ikke noen runde nå, er lei for det men skal komme sterkere tilbake igjen! Ha en fin lørdagskveld dere som stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. oktober 2006 #577 Del Skrevet 21. oktober 2006 Høres ut som et vellykket besøk. Artig vri med skattekiste Her går det i hus og jobb. Nærmer seg dag for dag. Og vi gleder oss masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. oktober 2006 #578 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hørtes ut som en kjempefin feiring. Det hadde vi også Og den skattekisten hørtes gøyal ut da. Og det beste med sånne selskap er jo at man kan spise restekaker dagen etterpå I dag er det innedag her med øsende regn ute. Men innimellom er det nå litt deilig det også. Ha en fin søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. oktober 2006 #579 Del Skrevet 22. oktober 2006 Så bra selskapet var vellykket! Håper formen til Ylva er bedre...har nemlig en som surkler og er tett i nesen her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #580 Del Skrevet 22. oktober 2006 Glossy, Charmina og Murmelmy: Har hatt en kjempekoselig dag i dag også, men masse familie på besøk! Brage har vært i toppform og nærmest BODD oppå scooteren sin, som han fikk i gave fra oss i dag morges! Han har fått så mye fine gaver at jeg blir helt matt. Masse duplo, brio-tog, klær, spill, badeleker, bøker, hobbysaker og musikk-CD´er. Kake ble det også en del av...! Forsyner seg selv av bursdagskaka! Full fart med scooteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå