Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis du skal ha sjanse på å få banankasser, må du nok være ute allerede når butikkene åpner, for det er rift om dem, ser det ut som. Personlig liker jeg dem ikke pga. det store hullet i bunnen; nå tok jeg lokket og brukte deler av det for å stabilisere bunnen, men da forsvinner jo halve vitsen med slike kasser.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jada, den raske måten vet jeg om (jeg er jo ikke dum heller...), men jeg har det ikke så travelt (enda), og ender nok opp med å kjøpe noen kasser dersom vi ikke får tak i nok på en annen måte, men for meg er det altså verd "stervet" med å titte innom alle butikker jeg går forbi, dersom det betyr at jeg kanskje kan få bruke et par tusen kroner på noe som er mye mer verd for meg enn pappkasser...

Du trenger ikke forsvare deg... Jeg visste faktisk ikke at det gikk an å kjøpe flyttekasser til privat bruk før noen sa det til meg da jeg skulle flytte for n'te gang. Var bare velment.

Hilsen Dumma ;)

Skrevet

Jeg ER der jo ved åpningstid på vei til jobb, men nei, da har de tydeligvis ikke pakket fre banenene sine enda. (enkelte butikker har ikke åpnet enda heller da, så de må jeg gå forbi)

Jeg satser derfor også på å komme meg fra jobb i løpet av formiddagen, sånn at de rekker å åpne... og å pakke ut bananen sine. Det rakk jeg dessverre ikke i dag, men kanskje i mogen.

Nå skal vi reise avsted og hetne noen kasser som altså "kjente av kjente" rett og slett "legger til side" på en butikk (ikke banankasser da) i morgen, og det hjelper jo :) (Ja, linn3c er grei å ha! :) )

Skrevet
Du trenger ikke forsvare deg... Jeg visste faktisk ikke at det gikk an å kjøpe flyttekasser til privat bruk før noen sa det til meg da jeg skulle flytte for n'te gang. Var bare velment.

Hilsen Dumma  ;)

Jeg flytter bare for 3. gang (først da je flyttet hjemmefra, deretter da vi flyttet hit for 4 år siden og altså nå for 3. gang, men på et aller annet vis har je fått emd eg at det selges flyttekasser (og andre kasser, som jo blir å sammenigne med de vi får div plasser) både her og der og der likevel.

Det var jo også noe av det jeg nevnte i mitt åpningsinnlegg da...

Men greit nok, velment råd tatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...