Mrs N Skrevet 15. september 2006 #341 Del Skrevet 15. september 2006 God helg angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 16. september 2006 #342 Del Skrevet 16. september 2006 Hei på deg! Innom med en lørdags- og for å ønske deg en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 16. september 2006 #343 Del Skrevet 16. september 2006 God helg!!! Håper formen (rygg og nakke) bedrer seg, men det er vel ikke noe som er gjort over natten.. Gikk selv til fysioterapaut for stiv nakke noen mnd. Tok akupunktur, og gjett om det hjalp! Så det er et tips fra meg! (som du sikkert også har tenkt på selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. september 2006 #344 Del Skrevet 17. september 2006 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. september 2006 #345 Del Skrevet 17. september 2006 Kjedelig med vond rygg og nakke. Håper du får fikset det etterhvert. Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. september 2006 #346 Del Skrevet 18. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. september 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 18. september 2006 Her var det mange som hadde svisjet innom mens jeg har vært i helgemodus Ryggen går det bra med, er så vant til at den er kranglete, har vært slik siden jeg var 16 (bilkræsj, uten at jeg skal rippe opp i det). Har prøvd det meste egentlig, men den beste medisinen er rett og slett trening, og det er jo bra, da MÅ jeg jo være sprek da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. september 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 18. september 2006 Glemte å skrive om den rare kroppen min da. Altså, jeg pleier å ha EL - slim på dag 16, 17 og 18 og så blir det borte. Går derfor ut fra at jeg har EL på dag 18 siden de sier at når du ikke har EL - slim lengre har EL vært. Men, neida, denne måneden har jeg ikke sett snurten av no` slim (sorry,detaljer, I know ). Isteden så har puppa blitt superømme - på dag 18 :klø: Om jeg er gravid så er jo det alt for tidlig å få symptomer, hvis jeg da ikke var gravid etter forrige syklus, men jeg hadde jo mensen - som riktignok var litt rar med hensyn til lengde og mengde denne gangen, men som var slik som vanlig når det gjelder symptomer i forkant, ømme pupper som blir bort etc. Den siste teorien min er at jeg bare har en superkort syklus, og får mensen snart igjen (pleier å få puppespreng før mensen )- men, det har aldri skjedd før. Noen gode råd, tips om hva dette kan være - jeg skjønner iallefall ingen verdens ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. september 2006 #349 Del Skrevet 18. september 2006 Har desverre ingen gode svar å komme med til deg! Vet hvor slitsomt det er å lete etter tegn og symptomer... Jeg gav opp til slutt. 9 pp kjennes som en evighet! Fulgte ikke med på EL eller noen ting, og kjente ikke et eneste symptom før IKM. Følte meg mye mer gravid alle de mnd jeg IKKE var gravid. Men jammen var streken blå likevel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. september 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 18. september 2006 Ja, men jeg leter ikke etter symptomer heller skjønner du. Det pleier jeg nemlig ikke begynne med før IKM nærmer seg. Og til og med da er jeg egentlig ganske down to earth med hele greia. Og rundt EL bare konstanterer jeg at jeg har EL - slim, men stresser ikke noe mer med det av den grunn. Derimot leter jeg etter en forklaring på hvorfor puppene mine er så ømme at jeg nesten ikke kan gå ned trappa Det er jo ingen grunn til at de skal være det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. september 2006 #351 Del Skrevet 18. september 2006 Kan jo være at det er noe skikkelig, skikkelig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. september 2006 #352 Del Skrevet 18. september 2006 Vi må nok bare innse at kroppen er litt rar innimellom. Jeg følte meg veldig gravid etter forrige mens Og denne pp har jeg ikke fått positiv utslag på EL-test eller EL-slim, har teste for gravitidet to ganger men de er blanke som nysnø.... Men det kan nok hende at du har hatt en kort syklus og er gravid allerede. litt for det! Hvorfor ikke bare ta en test? Ha en flott (og kanskje gravid?) mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. september 2006 #353 Del Skrevet 18. september 2006 disse kroppene våre er ikke alltid like lette å forstå seg på, nei jeg er uvenner med kroppen min om dagen! nå synes jeg det er på tide at den blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. september 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 18. september 2006 18 dagers syklus ja - det var litt av et hopp fra 32 dager Nei, ikke vet jeg - har iallefall aldri vært borti dette før. Og hvis jeg har hatt en superkort syklus er det minimalt med sjanse for at det skal ha skjedd noe. Aktiviteten har nemlig vært heller laber denne måneden for å si det sånn Kroppen min pleier i grunnen å være ganske så forutsigbar, det er derfor jeg blir så forvirra også. Tror jeg bare venter noen dager og ser om det går over jeg - er blakk nå også, så svir ikke av penger på en negativ test FØR IKM ihvertfall 14 dager til IKM - ikke noe særlig lenge til Og med ømme pupper allerede nå blir det laaange ubehagelige dager. Godt å se at jeg ikke er den eneste som er forvirra her Og Petra Prøvedokke - det ordner seg dette vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. september 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 18. september 2006 Tror forresten jeg veit hva det er... innbilt svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. september 2006 #356 Del Skrevet 18. september 2006 Ja, kanskje det angelou Du får bare smøre deg med tålmodighet og vente til testdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. september 2006 #357 Del Skrevet 18. september 2006 Men da kan du jo gå og trille innbilt barnevogn om ni måndeder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. september 2006 #358 Del Skrevet 18. september 2006 Uff Eeyore.. Det hørtes tragisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. september 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 18. september 2006 Ja, jeg synes jeg ser det Får vel bare innfinne meg med at kroppen gjør som den vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #360 Del Skrevet 18. september 2006 Huff altså. men du skal jo ikke avskrive denen måneden helt likevel da synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå