Frida Frosk Skrevet 2. februar 2007 #1021 Del Skrevet 2. februar 2007 Kos deg så mye på ferie, vennen. Husk solfaktor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. februar 2007 #1022 Del Skrevet 3. februar 2007 Misunnelig på Impalas øyevipper jeg ← Skulle ønske de så sånn ut i virkeligheten også Ha en strålende ferie, og kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. februar 2007 #1023 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei hei Ha en superstrålende vellfortjent ferie, vennen Ta vare på hverandre nå!! superstor mega fra en meeeeeeget misunneli liljen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 #1024 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper du koser deg masse på ferie. Det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. februar 2007 #1025 Del Skrevet 12. februar 2007 Signerer Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. februar 2007 #1026 Del Skrevet 12. februar 2007 Ha det fint på ferie da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #1027 Del Skrevet 13. februar 2007 Godt å komme tilbake til kulda gitt Jeg er nå tilbake ihvertfall, referat kommer - akkurat nå vokser innboksen over hodet på meg, håper det er bra med alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. februar 2007 #1028 Del Skrevet 13. februar 2007 velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. februar 2007 #1029 Del Skrevet 13. februar 2007 Velkommen tilbake. Gleder meg til å lese referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. februar 2007 #1030 Del Skrevet 13. februar 2007 Tilbake allerede? Synes ikke du har vært borte jeg... Kan det ha sammenheng med min feire... Det er virkelig kaldt her ja Varmeovner ble lynmontert hjemme hos oss Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #1031 Del Skrevet 13. februar 2007 Kort oppsummering: Fint vær, bra hotell (reiste uspesifisert, alltid litt spennende). Veldig fornøyd! Mye mat (angelou=stappa pølse) Mye drikke av det lett beruselige slaget(nesten abstinenser ) Lett solbrent, trøtt og fryktelig glad for at vi reiste bort. Nå har jeg brukt ei uke på å slappe av, ikke tenkt og bare kosa meg og vært glad, lykkelig og fornøyd - det har vært kjempegodt Å komme tilbake på jobb er jo stadig et h****** når man har vært borte ei uke, så det blir nok dårlig med tid til dere jentene ei lita stund, kommer sterkere tilbake jeg - men følger med dere altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. februar 2007 #1032 Del Skrevet 14. februar 2007 Velkommen tilbake Godt å høre at dere har kost dere og slappet godt av, det var dere vel fortjent:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 14. februar 2007 #1033 Del Skrevet 14. februar 2007 Velkommen tilbake fra en super ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #1034 Del Skrevet 14. februar 2007 Og så har jeg fått mensen Heldigvis etter at vi kom hjem Trodde aldri jeg skulle hoppe for det, men det gjør jeg - for det betyr at vi er i gang igjen, og at syklusen min er nesten i rute igjen Og så er jeg faktisk litt glad for at jeg ikke er gravid også Kjenner at jeg ikke er helt klar for det, og særlig ikke rett etter utskraping, når jeg veit det er en større risiko for SA hvis man ikke har fått mensen igjen, og etter en ferie der jeg har vært full hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 14. februar 2007 #1035 Del Skrevet 14. februar 2007 for at Angelou har mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 14. februar 2007 #1036 Del Skrevet 14. februar 2007 Hørtes ut som en kjempedelig tur. Flott at kroppen din er i rute også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. februar 2007 #1037 Del Skrevet 14. februar 2007 Litt rart å være glad for å ha fått mensen, men jeg kjenner følelsen Nå er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #1038 Del Skrevet 15. februar 2007 ferien din hørtes veldig deilig ut... så bra at mensen har kommet, og at kroppen ser ut til å være i rute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. februar 2007 #1039 Del Skrevet 15. februar 2007 Håper alt er bra med deg om dagen og at dere er klare for å prøve på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1040 Del Skrevet 15. februar 2007 Det ser nok ut til å bli et 2008 - barn på oss hvis vi skulle være så heldige å bli gravide igjen Slutter ikke å prøve nei, men orker ikke å gå så veldig inn for oppgaven enda. Selv om lysten til å kaste meg over sambo sikkert kommer når jeg begynner å kjenne antydning til EL Kan jo ikke kaste bort månedene heller Men, det blir ikke noe annenhver dag - greier før om en stund ihvertfall Men, alt er bra likevel, er bare ikke helt klar for en ny graviditet akkurat enda, men det kommer etterhvert, det er jeg helt sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå