smile Skrevet 11. desember 2006 #761 Del Skrevet 11. desember 2006 I de fleste tilfeller går det jo bra, men gøy med litt shopping! Nå er det ikke lenge før du er 7 uker!!!! Og hjertet til babyen din slår nå!!! Helt fantastisk!!! Har du noe oppblåst mage da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #762 Del Skrevet 11. desember 2006 Litt sånn innimellom, men ikke så veldig mye egentlig Synes faktisk jeg pleier å være mer oppblåst når jeg skal ha mensen, men det variere litt da - på fredag måtte jeg ha vid genser på fest for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. desember 2006 #763 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja vid genser er fint i en periode!!! Jeg brukte det også en periode, dvs si de videste gensrene jeg har da... Har ikke så mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #764 Del Skrevet 11. desember 2006 Ikke jeg heller, har en del sånne tunikaer, men synes ofte man ser mer gravid ut med dem jeg Skal uansett ikke klage, for det er bare noen dager innimellom jeg merker noe til det - og har pleid å være oppblåst noen dager innimellom uansett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. desember 2006 #765 Del Skrevet 11. desember 2006 Oppblåst mage er det verste! Noen dager er jeg er så oppblåst at jeg går som en and (eller "waddles" som det heter på engelsk; waddle (vb) : walk with short steps swaying from side to side) og da føler jeg meg helt ENORM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #766 Del Skrevet 11. desember 2006 Hihi, ja, det kommer vel hos meg også tenker jeg Så langt synes jeg livet som gravid er ganske fint, skulle bare ønske at jeg kunne svusje over til uke 12 Gleder meg til uke 8 også jeg, for risikoen avtar ganske betraktelig da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. desember 2006 #767 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg blir litt misunnelig av å lese i dagboka di kjenner jeg.... Ha en fin graviduke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. desember 2006 #768 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg vurderer å skaffe meg en stokk så det er lettere å komme seg opp av sofaen Huff, nei stor mage er ingen spøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. desember 2006 #769 Del Skrevet 11. desember 2006 Koselig å kjøpe noe til småtten da. Man kan jo ikke annet enn å gå utifra at alt står bra til med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #770 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er din tur snart også Eeyore, det er jeg helt sikker på Jeg har ikke fått så stor mage at jeg må bruke stokk enda jeg, Mrs N, og det er vel best Den som venter på noe godt etc.... Det er sant, Yamaha, man kan ikke gå ut fra noe annet - jeg vil glede meg over dette jeg, er jo så trist hvis tankene om hva som kan gå galt skal overskygge det. Det som skjer, det skjer og det må man bare ta når det eventuelt kommer Gleder meg likevel til de magiske 12, men da kommer jeg sikkert til å bekymre meg om noe annet Tror tiden fram til jul nå kommer til å gå sakte, men når jeg er tilbake fra juleferie er jeg nesten 10 fullgåtte uker, så tror det kommer til å gå kjempefort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. desember 2006 #771 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg synes tiden etter 12 uker har gått veldig fort, men tiden før var laaaaang og veldig usikker synes jeg!!! Ferdig med julegavene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 12. desember 2006 Julegaver - hva er det? I år er jeg skikkelig seint ute, normalt pleier jeg å være ferdig i god tid før jul - men på grunn av eksamen og styr rundt det så har jeg bare fått kjøpt noen få gaver. Tenkte å ta meg et lite raid idag faktisk, håper jeg finner noe Har ikke fått gjort noe hjemme heller, glad jeg skal bort i jula jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. desember 2006 #773 Del Skrevet 12. desember 2006 Er du ferdig med eksamen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #774 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja, ferdig med både skriftlig oppgave og skriftlig eksamen - det er liksom litt mye når man har 100 % krevende jobb med mye overtid i tillegg Og når man finner ut at man er gravid oppi det hele da, så kan du jo tenke deg at konsentrasjonen var på topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 #775 Del Skrevet 12. desember 2006 Det må jo ha vært kjempelett... Ha en fin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. desember 2006 #776 Del Skrevet 12. desember 2006 godt det er flere enn meg som er langt fra ferdige med julegaveshoppingen hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2006 #777 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har ikke startet julegavehandlinga ennå jeg... Men det er jo enda leeenge til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. desember 2006 #778 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei snuppis! Høres ut som du har hatt en noe hektisk tid i det siste. Men det må være deilig å være ferdig med eksamen iallfall. Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. desember 2006 #779 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei vennen Blir og en smule missunneli av å lese her... Sent ute med julegavene du og?? Jeg og Men det er helt typisk meg da.. Sånn er det stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #780 Del Skrevet 13. desember 2006 Vannmelon - veeeeldig lett ja Petra Prøvedokke - formen er bra den, igår hadde jeg til og med litt energi Litt slik kvalm innimellom, men absolutt levelig fortsatt Frida Frosk - bra at det ikke bare jeg som er sent ute, fikk handla en del igår jeg da, har så sinnsykt mange å kjøpe til så det var greit å få begynt Kylling - hektisk er bare mellomnavnet, men det har iallefall roet seg litt nå, så kjenner jeg begynner å komme i litt julestemning faktisk Liljen - det er helt greit å være litt misunnelig, det var jeg mens jeg prøvde og leste i andres gravidbøker også - unner deg slik en strålende julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå