Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi og gjør det når vi har lyst. Annen hver dag EL uka da.. Tror aldri i verden jeg hadde orket hver dag.. :overrasket: Hver gang en nevner eggløsning for mannen da, ser du bare den skrumper inn. :ler:

Ha en strålende tirsdag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang en nevner eggløsning for mannen da, ser du bare den skrumper inn.  :ler: 

:klappe::ler: Skriver under på den jeg.

Ny dag, nye muligheter - godt å vite at de dårlige dagene går over, idag er alt så meget bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret er litt bedre, men kjenner at jeg egentlig bare skulle vært under dyna og synes synd på meg selv idag, selv om det aldeles ikke er synd på meg :ler:

Det er absolutt lov å ha sånne dager :klem: Går det an å skrive egenmeldig for det...? :ler:

Ja, vi og gjør det når vi har lyst. Annen hver dag EL uka da.. Tror aldri i verden jeg hadde orket hver dag..  :overrasket:  Hver gang en nevner eggløsning for mannen da, ser du bare den skrumper inn.  :ler: 

:ler: Absolutt enig i det! :ler:

Ha en fin og positiv dag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det så det suser. Jeg løper rundt hele dagen og stresser, prøver å roe meg ned litt innimellom, men det er vanskelig det altså :erter: Nå har jeg ihvertfall tatt en liten dagbokrunde, håper jeg har husket alle, men hvis jeg ikke har det så lov å ikke bli fornærma da...Får angst når jeg tenker på alt jeg har å gjøre fremover, og innser at det faktisk er jul snart :overrasket: Neida, ikke snart, men det kommer til å gå altfor fort! Har begynt å spare til julegaveshopping allerede jeg (for da har jeg råd til å shoppe litt til meg selv også :sjarmor: )

Ellers er det bare bra, humøret er mye bedre. Ryggen min holder på å knekke i to og har skikkelig stressnakke, men skal trene idag og strekke ut lenge, og da pleier det å gå seg til. Beste motivasjonen for å trene jeg noengang kommer til å ha!

Ellers så er alle andre så positive her inne idag, så jeg ble i skikkelig godt humør jeg. Vel anvendte ti minutters jobbetid dette her, får vel bare sitte ti minutt lenger på jobb idag da :klem:

Det er snart helg også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul ja. Jeg så at ene matbutikken her hadde begynt å selge julevarer forrige gang jeg var der. De begynner alltid ekstrem tidlig ;)

Håper du får en fin dag, tross dårlig rygg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å du verden som jeg vet hvordan det er å ha vondt i ryggen.. :tristbla: Og stressnakke.. Huff. Har du ikke en varmepute eller noe varmt du kan legge på nakken og ryggen? Det pleier å hjelpe. :)

God natt og sov så godt, vennen.

Natta - :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med PC-nakke selv... Må nok be min Kjære om litt massage i kveld :)

Og jul... ikke snakk om det en gang. Har allerede leverandører som har begynt å selge inn Valentine :overrasket:

Ha en flott og avslappende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så mye PC nakke jeg, problemet er at jeg ikke har tid til å gjøre de tingene jeg burde ha gjort foran pc`n, men løper rundt på møter hit og dit hele dagen :forvirret:

Ryggen er mye bedre idag altså, for det hjelper å trene. Var veldig plaga med ryggen før, men etter at jeg begynte med styrketrening to dager i uka i tillegg til annen trening har jeg blitt som et nytt menneske - det funker :klappe: Og så blir jeg sterk også :sjarmor: Tror jeg selv da.......FÅr ta en ny økt idag også tenker jeg, så blir det bra dette her.

Rekker dessverre ikke noen dagbokrunde idag, så alle jentene mine - en STOR klem til dere med ønske om ei riktig god helg. Og god tur til Liljen som skal til syden. Og lykke til med testing dere som skal det, gleder meg til å få vite resultatene på mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...