Gjest 1111 Skrevet 26. juli 2006 #21 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Leste det han skrev til deg sero, og jeg sitter sånn omtrent: Endret 26. juli 2006 av Rhiakath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. juli 2006 #22 Del Skrevet 29. juli 2006 Ute med Towelie og Seroxata i går, utrolig koselig! Jobbe i dag. Så lei av jobb nå at .. ja. Bare veldig veldig lei. Skal ha tre dagers fri i begynnelsen av neste uke så det ser jeg absolutt fram til, for det blir litt mye jobbing av og til. Spesielt når jeg har seinvakt og ikke kommer hjem før 1 og skal på'n igjen med jobb klokka 7 morgenen etter. Det blir lite søvn, dårlig humør ++ Var innom frisøren en tur igjen i går. Hun gjorde ikke mye annet enn å sette i flere blonde striper og gi meg formaning om å ikke gjøre noe mer med håret mitt i to uker, hvis jeg gjør, så kommer det til å bli totalt ødelagt sa hun. Har ikke lyst til å ha dette rødlige håret jeg, men har ikke så mye valg. Fristende å farge alt over i sort igjen, men det har jeg også gjort for siste gang, orker ikke dette styret med å bli lys en gang til. Så da får jeg bare være rødlig blondine en stund til. Soverommet mitt ser ikke ut for tiden. Har flyttekasser over alt og prøver å få oversikten i hva jeg skal ha med meg når jeg flytter og hva jeg ikke skal. Rart å tenke på at jeg flytter fra denne byen snart. Kommer til å savne noen folk Dagens ting å være takknemlig for: overskyet vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2006 #23 Del Skrevet 29. juli 2006 Du var så fin på håret du :D Det var kjempekoselig ute i går, men det merkes i dag.. ugha! Du er ikke ravnsvart men KORALLRØD :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 29. juli 2006 #24 Del Skrevet 29. juli 2006 hihi.. jeg må bare beklage min oppførsel i går, herremin for fyllenerver! jeg kommer ikke ut så mye for tida, så tar litt av når jeg er ute på gamle baner.. høhøh... helt flau jo... men var kjempekos å se deg igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. juli 2006 #25 Del Skrevet 29. juli 2006 Korallrød, Towelie, korallrød hihi.. jeg må bare beklage min oppførsel i går, herremin for fyllenerver! jeg kommer ikke ut så mye for tida, så tar litt av når jeg er ute på gamle baner.. høhøh... helt flau jo... men var kjempekos å se deg igjen!!! ← Hva er du flau for da? *jage vekk fyllenerver* Ingen grunn til det! Kjempekoselig å møte deg igjen og, veldig veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå