Gå til innhold

Minsin, v. 100?


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ute med Towelie og Seroxata i går, utrolig koselig! :hoppe:

Jobbe i dag. Så lei av jobb nå at .. ja. Bare veldig veldig lei. Skal ha tre dagers fri i begynnelsen av neste uke så det ser jeg absolutt fram til, for det blir litt mye jobbing av og til. Spesielt når jeg har seinvakt og ikke kommer hjem før 1 og skal på'n igjen med jobb klokka 7 morgenen etter. Det blir lite søvn, dårlig humør ++

Var innom frisøren en tur igjen i går.

Hun gjorde ikke mye annet enn å sette i flere blonde striper og gi meg formaning om å ikke gjøre noe mer med håret mitt i to uker, hvis jeg gjør, så kommer det til å bli totalt ødelagt sa hun.

Har ikke lyst til å ha dette rødlige håret jeg, men har ikke så mye valg. Fristende å farge alt over i sort igjen, men det har jeg også gjort for siste gang, orker ikke dette styret med å bli lys en gang til.

Så da får jeg bare være rødlig blondine en stund til.

Soverommet mitt ser ikke ut for tiden. Har flyttekasser over alt og prøver å få oversikten i hva jeg skal ha med meg når jeg flytter og hva jeg ikke skal. Rart å tenke på at jeg flytter fra denne byen snart. Kommer til å savne noen folk :(

Dagens ting å være takknemlig for: overskyet vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du var så fin på håret du :D

Det var kjempekoselig ute i går, men det merkes i dag.. ugha!

Du er ikke ravnsvart men KORALLRØD :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hihi.. jeg må bare beklage min oppførsel i går, herremin for fyllenerver! jeg kommer ikke ut så mye for tida, så tar litt av når jeg er ute på gamle baner.. høhøh... helt flau jo...

men var kjempekos å se deg igjen!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korallrød, Towelie, korallrød :ler:

hihi.. jeg må bare beklage min oppførsel i går, herremin for fyllenerver! jeg kommer ikke ut så mye for tida, så tar litt av når jeg er ute på gamle baner.. høhøh... helt flau jo...

men var kjempekos å se deg igjen!!! :hoppe:

Hva er du flau for da? *jage vekk fyllenerver* Ingen grunn til det! Kjempekoselig å møte deg igjen og, veldig veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...