Gå til innhold

Minsin, v. 100?


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Nøff nøff nisse :--D

Når har du tid til meeeg skauta? :dagens-rose:

Jeg skriver og for mye privat, men det får nå bare være. Håper aldri anders eller L finner KG :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite lyst til å blotte meg med myggstikk over hele kroppen :( Men kan vi ikke bare snakkes i morgen og avtale nærmere? Må klippe håret mitt i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jævla idiot! Hvorfor skal han bry seg med sånt? :kjempesinna:

Vi trenger ike sole oss nei, vi kan bare spise is hehe! :) Drit i han ANDERS ja se jeg utleverer navnet! Alle ved navn anders er visst mongo! >:--(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tomine-

:klem:

Skjønner godt du blir både såret og sint av den oppførselen hans, og som du sier, han er 22 og bør kunne oppføre seg deretter.. Men noen er og blir umodne, tror jeg.

Du er så mye bedre enn han, vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hei vesle due ;)

herremin, for en dust eksen din er!! jeg møtte han i byen her om dagen, med den nye dama... han virka veldig merkelig, veldig forandra... jaja..

iallefall, prøv å ikke bry deg med han, for han oppfører seg jo som en umoden liten drittunge! og det er nok tomme trusler, for å skremme deg... er han dum nok til å faktisk gjøre det, så skal jeg hilse og si at jeg vil filleriste han om jeg ser han! (sorry, men blir sint på dine vegne her nå)

Synes du skal være stolt over at du går i t-skjorte jeg!! :) det er modig av deg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Ny dagbok igjen. ;) Håper du trives på jobb, deilig med ekstra penger i allefall! Ler meg ihjel av alle innleggene dine i "Dumme kunder..."-tråden, utrolig hva slags folk du treffer på hver dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er det anders? JEg skal inn og se og ta han et tak! >:--O

Jeg må få se håret ditt jo! Vi må ennå ut på fredagen, sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

kan jeg si noe? har fått deeen mailen av din eks her, hvor han babler om at han var barnevakt for deg, og aldri skikkelig glad i deg! HALLO??

du, når han driver på sånn, så viser det bare hvor uuuutrolig lite voksen han er!! fy søren! var han like barnslig før og? tufs! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Snerr og atter snerr! Vær glad du har K du, han er mye snillere (og better looking ;D stakkar anders) enn gothern!

Meg og sexrotta er gorillaene dine nå vi! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...