Gå til innhold

KvinnehaterGuiden


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Bør Kvinneguiden være åpne for menn som liker å spre kvinnehat?

Jeg synes det dukker opp mer og mer av waco-inspirerte tråder om late, stygge, dumme, løgnaktige og utro kvinner.

Hvorfor lar man slike tråder bare stå?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest indiangranny
Bør Kvinneguiden være åpne for menn som liker å spre kvinnehat?

Jeg synes det dukker opp mer og mer av waco-inspirerte tråder om late, stygge, dumme, løgnaktige og utro kvinner.

Hvorfor lar man slike tråder bare stå?

Milla

Hei Milla :D

Vi får slutte å være så nærtagene og gi katta i svare på de som provoserer oss ladier.Jeg har sluttet å svare dem jeg gidder ikke å bite på agnet deres lenger.

Ellers er det mange koslige her da som Lasse og Kristian som er menn da.

Ha en fortsatt god romjul og nyttårsfeiring.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg gidder ikke å la meg provosere heller...

Enten blir slike innlegg postet for akkurat å provosere eller så er det noen regelrette idioter med et forvrengt kvinnesyn som står bak dem....i begge tilfeller....jeg bryr meg ikke og svarer/kommenterer ikke.... (iallefall ikke seriøst) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

De menn som er på Kg kan deles inn i 5 grupper.

1. De snille som respekterer oss og faktisk kan diskutere på ett intelligent nivå.

2. Ensomme patetiske menn med tvilsom kropphygiene og null estetisk sans som kun kan få kvinner fra laveste hylle. Og som er så fulle av bitterhet og hat at de knapt kan se klart.

3. Menn med meninger som høres ingensteds hjemme og som kun er her for å spre hat og kvalme. Bruker forumet aktivt for de vet at de ikke kan få utløp for sine ytringer noe annet sted.

4. Menn som nylig har opplevd enten skilsmisse eller utroskap og nå tror at alle kvinner er som deres ekser.

5. Waco.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Orker ikke la meg provosere, men synes det er litt gøy å skrive litt sarkastiske svar. Men jeg undrer meg på om disse mennene som elsker å rulle seg i sin egen depresjonsgørr oppfatter ironien og humoren i noen av svarene de får ? Det er i allefall mye gøyale svar å lese til disse innleggene, synes nå jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supermannnnnnn!
De menn som er på Kg kan deles inn i 5 grupper.

1. De snille som respekterer oss og faktisk kan diskutere på ett intelligent nivå.

2. Ensomme patetiske menn med tvilsom kropphygiene og null estetisk sans som kun kan få kvinner fra laveste hylle. Og som er så fulle av bitterhet og hat at de knapt kan se klart.

3. Menn med meninger som høres ingensteds hjemme og som kun er her for å spre hat og kvalme. Bruker forumet aktivt for de vet at de ikke kan få utløp for sine ytringer noe annet sted.

4. Menn som nylig har opplevd enten skilsmisse eller utroskap og nå tror at alle kvinner er som deres ekser.

5. Waco.

Milla

enig, bytt om "mann" med "kvinne" i den listen din og du finner de fem gruppene som leser kvinneblader som fokuserer negativt på mannen.

vi må få det klart at det er like irriterende og feilaktig når det går andre veien også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med supermanngjesten her.

Gidder ikke lese tråder som den her om kvinner som er late og misbruker. Ser ikke på de engang. På samme måte som jeg aldri åpner tråder av waco og for det meste overser hans innlegg i andres tråder.

Er det overskrifter som er meget usaklige og provoserende, hopper jeg over. Jeg har vel kanskej litt lett for å bli provosert av idiotiske uttalelser og da er det lettere å la vær å lese enn å lese og klø etter å svare.

Selektivitet, Milla. Det burde du vel klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Milla. Synes det er rett og slett trist å lese de inleggene hvor det er om å gjøre å fremstille kvinner som fæle skapninger. Dette er jo liksom "vår" side ..og da synes jeg ikke det passer seg å drive slik kjønnssjikane.

Ser mange skriver at vi kan jo la være å bry oss - men det er ikke lett det ....jeg blir så eitrende forbanna og provosert noen ganger ....lurer så på hvem de ER de som skriver slik. Hvilken oppdragelsede har fått og kvinnesyn de har fått lært hjemme......

Nei jeg synes det er trist....som kvinne går det jo innpå meg ...ønsker jo ikke at vi skal bli oppfattet som late, stygge, dumme, løgnaktige, utro, upraktiske, håpløse, ........For det er da vel ikke slik vi er??? Jeg er i allefall ikke slik ...og da provosere det at det skrives slike innleggene....

Og ikke anser jeg meg for noen stor kvinnesakskvinne heller *ler* :wink:

Lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Odd Børresen som ytrer:

- Hva skal man si til sånt!?

Noen av svarene som kommer fra damene til provokasjonene er bare dødsbra! Jeg lærer masse av de kjappe replikkene til en del idiotiske utsagn. Noen er kanskje for enkle å ta, men ... :blunke:

Ikke slutt å ta igjen, jinter! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt interessant er det jo å bekrefte hvor lite villige jenter er til å gå inn i deres selv.... se ting litt fra utsiden...

Man kan jo som dere ofte pleier å gjøre benekte enhver mannlig korreksjon som tristhet... og det er så synd på de gutta....

Når skal dere forstå det, det kommer ikke av ingenting! Vi må jo ha fått det fra et sted.... og hvem er egentlig best til å betrakte deres vesen enn øyne sett utenifra?

Når jeg leser disse innleggene deres så forstår jeg hvorfor jeg er flau over norske jenters oppførsel når jeg ferierer i sydenland eller hører utlendiger fortelle om norske damers dydighet....

Waco

Det er ikke uten grunn at man ikke trenger horehus i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Waco; savner du et realt gammeldags horehus ?

Tenker meg at du ikke er i stand til å føre en samtale med en dame ute i verden. De damene du har startet en samtale med har vel dunket veska i hodet på deg i ren provokasjon. Jeg ler meg skakk av innleggene dine !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco - si meg - sier du til damer du møter, eller er sammen med - sier du de tankene du "deler" med oss her på KG? Og hvordan reagererde da i såfall på dette? Hm ---ble rar den setningen - men håper poenget kommer frem.

(Eller for å si det på en annen måte : hvordan ville du likt å få høre slike ting av damer du er sammen med - da selvsagt snudd på hodet og om dere menn? Sikkert like lite trivelig ....)

lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke får svar på sine innlegg, slutter de fort å skrive her. Da blir det nok litt for kjedelig.

Noen liker imidlertid å svare på slike innlegg, og da må vi nok regne med å få noen av dem også.

Personlig gidder jeg ikke lese innlegg med stupide overskrifter, og overlater det til andre å svare på disse. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lumbajack
Waco; savner du et realt gammeldags horehus ?

Tenker meg at du ikke er i stand til å føre en samtale med en dame ute i verden. De damene du har startet en samtale med har vel dunket veska i hodet på deg i ren provokasjon. Jeg ler meg skakk av innleggene dine !

"dunke vesken i hodet"??!!

nok et eksempel på såkalt "rettferdiggjort kvinnevold" som dere benekter at er tilfelle. kvinner har IKKE rett til å slå mer enn menn har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skjønner jo at trådene settes igang for å provosere, men jeg har allikevel problemer.. av den enkle grunn at jeg HATER dumme mennesker!!!

Og da mener jeg ikke mennesker som har liten IQ, mennesker som rett og slett ikke KAN mer, men jeg mener de menneskene som egentlig har hjerne til å bli SMARTE! De som egentlig kunne blitt noe, men som av rein dumhet roter seg inn i direkte teite tanker, som de pugger seg så hardt inn i at de til slutt tror på dem selv!

Og selv om jeg også skjønner at disse trådene er ment som provokasjon, så lyser di dumskap, intolleranse (som i mine øyne bunner ut i redsel til det di ikke helt skjønner!), idioti og reint vrøvl!!

Jeg irriterer meg også over at de er her, har lært å lese waco etterhvert, men nå ser jeg at det er kommet flere her. og jeg tenker som Milla, hvorfor i alle dager lar vi de være her? Det gjør at seriøsiteten synker slik at den faller ned mot visse andre debattsider! jeg liker KG så godt, jeg blir sint på disse guttungene som kommer her å prøver å ødelegge en god og seriøs side for kvinner og de menn som interesserer seg for å prate med kvinner.

Men jeg prøver å hoppe over dem, og håper at hjernene bak innleggene ikke er fullt like dumme som de gir seg ut for å være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vi lar dem være her??

Fordi det ikke er VI som bestemmer hvem som får lov til å skrive innlegg på KG.

Fordi de har like stor rett til å være her som alle oss andre.

Fordi det ikke er noen som kan bestemme hva som er dumt.

Det vi KAN bestemme er om vi gidder å svare på innlegg som ikke interesserer oss.

Det er nemlig heeelt valgfritt.

Jeg synes ikke at noen her inne skal sette seg selv så høyt at de skal kunne bestemme hva som skal skrives og ikke.

Noen ganger er jeg i humør til å diskutere med kverulanter (og det er ikke bare gutta som kverulerer her), andre ganger gir jeg blanke i dem og hopper glatt over innleggene.

Selvsagt skjønner jeg at enkelte er ute etter å provosere, men det er da ikke forbudt heller? Hva som virker provoserende er individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...