Gå til innhold

Ser ut til at den første (?) september-fødselen


liv

Anbefalte innlegg

Vannet har gått for IdaC. Lille gullet skulle egentlig ventet 10 uker til men sånn går det altså ikke! Så da venter vi alle spent på videre oppdattering!

Håper alt er bra med mor og barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ser det ut til at fødselen er avverget, om ikke avverget så i allefall utsatt for noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... det var vel i tidligste laget...

Håper de klarer holde knøttet inne lengst mulig,

LYKKE TIL!!!!!!

(ble litt skummelt dette, viser at det begynner å nerme seg for oss alle nå ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nå ble jeg skremt her, mest på ida's vegne, men jaggu litt på egne vegne og. Enda jeg har 3 mnd'er igjen så gikk jo tiden forferdelig fort plutselig da....

Trøsten er at de fleste av oss er kommet så langt nå at barna med all sannsynlighet overlever uansett, men likevel vil man jo helst de ska bli der inne, godt beskyttet, frem til termin..

*krysser fingre for IdaC og familien hennes, både de som er og den som kommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingrene krysses.

(skjønte ingenting når jeg så overskriften, derfor måtte jeg bare titte inn selv om jeg slet ikke hører hjemme her) Jeg leste om Ida i går, og tenkt på henne nettopp, så... krysser frtsatt fingrene for henne og barnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går visst bra med mor og barn. De fikk den lille til å holde seg der inne litt til. :)

Men jenta var visst en liten gutt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går visst bra med mor og  barn. De fikk den lille til å holde seg der inne litt til. :)

Men jenta var visst en liten gutt! ;)

:ler: Får håpe ikke alt er kjøpt inn i rosa da.... Litt kjipt vil jeg tro, menmen...

Ellers bra å høre at det står fint til med begge to foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det meste som er kjøpt inn her i huset er kjøpt i jentefarger :) Men det gjør ikke noe. Heldigvis så har vi ikke kjøpt altfor mye ennå, noe kan byttes, resten får vi bare lagre til en av familien får jente :)

Ellers så er formen bra, men det har nok sammenheng med at jeg tar det heeeelt med ro og har nok avverget mye med det.

Men jeg må innrømme at jeg var ganske redd en stund, spesielt da første legen målte fostervannsnivå til nesten ingenting. Men det viste seg heldigvis til å være feilmåling. Det er mindre fostervann en vanlig, så en lekkasje har jeg hatt.

Men jeg blir fulgt opp veldig godt nå, skal på kontroll hver uke, og for hver uke som går og den lille holder seg inne er jo en bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...