Gå til innhold

Stemor/ stefar og det som følger med.


pia35

Anbefalte innlegg

Moniq skrev: etter å ha vært alenemor i 10 år og kjempet for at min datter skulle ha kontakt med faren så forstår jeg ikke den holdningen som blir beskrevet her.

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på innlegget ditt Moniq. Jeg lurer på hvordan det går med datteren din og hennes far. Har det hjulpet å kjempe i mange år?

Jeg lurer fordi jeg selv har kjempet i mange år for at min sønn på 16 år skulle ha en far. Jeg har gitt opp nå. Dessverre er det mange fedre som ikke bryr seg om barna sine også, og det går ikke å tvinge frem følelser de ikke har. Uansett hvor sårt dette er, har jeg ikke kunnet gjøre noe med det.

Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pia.

Datteren min har akkurat kommet hjem etter en lengre juleferie hos sin far. Dette var den første julen sammen med ham.

For 3-4 år siden så tok han opp kontakten med henne etter eget ønske ( og litt press fra sin nåværende kone) så idag har de fin kontakt selv om han bor langt unna. Selv om hun ikke hadde mye kontakt med sin far de første årene så har hun hatt kontakt med familien hans og hun har hele tiden vært trygg på at hun hadde en pappa som var glad i henne.

For vår del har ting nå løst seg til det beste og vi har god kontakt med faren og hans nye familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hadde vært bedre om ungen hadde bodd hos faren, og moren ikke fikk se ungen, men sånn kan man jo ikke gjøre.

Den moren der er tydeligvis ikke moden til å ha barn...

Jeg ville kontaktet barnevernet, kanskje de har noen løsninger. De har sikkert vært borti sånt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...