Gå til innhold

Minnies dagbok


Minnie27

Anbefalte innlegg

Ja, vi har en spennende tid foran oss nå! :)

Jeg har tenkt å bruke litt tid på meg selv nå framover, blir ikke så mye tid til det rett etter fødselen. Så i dag har jeg vært til frisøren, og jeg håper jeg rekker både fotpleie og hudpleie de neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi har en spennende tid foran oss nå! :)

Jeg har tenkt å bruke litt tid på meg selv nå framover, blir ikke så mye tid til det rett etter fødselen. Så i dag har jeg vært til frisøren, og jeg håper jeg rekker både fotpleie og hudpleie de neste ukene.

Å ja, det høres lurt ut! :) Har invitert meg mannen med på middag til helga, da skal vi ut å spise en bedre middag. ikke ofte det sjø.... ;) Må kose oss den siste tida nå. Før det blir andre boller. Blir vel kos da også, men på en annen måte vil jeg tro.

Blir rart å ikke ha mage lengre faktisk... :overrasket: Har da blitt glad i den store vannmelon-magen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38+3 idag og ingen tegn på noe som helst. Er selv skråsikker på at jeg kommer til å gå laaaangt over tiden :forvirret:

Ja ja. Så lenge formen er ok, så er det uansett lite man kan gjøre....

Har shoppa endel i det siste. Har rydda på det som skal være barnerom, og handla inn litt småstæsj. Gardiner, lampe, bilder, sengehimmel etc. For å gjøre det litt koselig. Gleder meg til å få alt opp :)

Nå skal jeg duppe litt på sofaen. Blir fort sliten for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

:vinke:

Heia! Hyggelig at du titter innom! 39+2 idag på meg, og formen er topp! Har bakedag idag, med grovbrød og boller.... Nam Baker for å hive i frysern til barselsdagene, men det blir nok noen som havner i magen min også... Tihi! :sikle:

Ellers er jeg forberedt på at dette tar tid. Svigermor er overbevist om at babyen kommer rundt termin, men jeg sier at det overrasker meg ikke om h*n kommer mye senere.... Tipper selv rundt 13. april. Skal bli spennende å se! Ingen tegn på noe enda ihvertfall!

Får litt kjeft av mannen min om at jeg styrer for mye, men jeg gidder da ikke å legge meg på sofaen heller. Prøver bare å gjøre ting litt mer sakte....

På tide å hive brødene inn i ovnen...... :icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vits i å legge seg ned så lenge man er i fin form :)

Blir spennende å se når den lille har tenkt å komme ut i den store vedren da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen vits i å ligge på sofaen og knipe igjen nå, her er det bare å stå på og få fødselen i gang :hoppe::ler: Jobben er gjort, vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm :forvirret:

Blæh. Tenkte jeg var ferdig med det jeg...... Jeg er jo i så god form ellers, også kommer denne kvalmen da. Fysj :sur:

39+5 idag. Snart termindag. Lurer på om det skjer noe innen den tid?

Sov urolig inatt. Bekkenet skrangler sånn kjenner jeg. Spesielt om natta, i senga. Stivner lett i en stilling. Samtidig må jeg opp på do 1-2 ganger løpet av natta. Som oftest våkner jeg tidlig, og synes det er godt å få stå opp....... (nå er jeg A-menneske da men). Har vel fått den søvnen jeg trenger. Oisann, bevegelse i magen! Koselig å kjenne en fot eller to som dulter i meg. Gleder meg til å treffe nurket mitt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termindag! Og ikkeno action..... Ja ja, skal klare å holde meg ei stund til jeg. Så lenge jeg kjenner liv, så er jeg ikke redd. Skal på kontroll imorgen da. Men det kan jo skje når som helst nå! :)

Ser ikke ut til at fullmånen har hatt noen effekt heller (ikke det at jeg trodde det da men....)

*ved godt mot* :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE LYKKE TIL, MINNIE!

Tenk at det snart er en bebbis her :hoppe::hoppe:

Med tanke på vårt KG-møte i august, må jeg si at jeg gleder meg helt enormt over dette :klem: Dette er en solskinnshistorie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så spennande at du skal bli mamma kva tid som helst. :hoppe:

Håpar fødselen går kjempefint, og at du er i fin form etterpå.:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MASSE LYKKE TIL, MINNIE!

Tenk at det snart er en bebbis her  :hoppe:  :hoppe:

Med tanke på vårt KG-møte i august, må jeg si at jeg gleder meg helt enormt over dette  :klem: Dette er en solskinnshistorie  :klem:

Ja, er det ikke? :) Det var triste greier den gang i august, men ting har blitt attskillig annerledes etterhvert, for oss begge da :)

:vinke:

Så spennande at du skal bli mamma kva tid som helst. :hoppe:

Håpar fødselen går kjempefint, og at du er i fin form etterpå.:)

:klem:

Takk for det! Håper det selv også! *så spent*

Neida, her skjer det ingenting! Var på kontroll idag, og alt var bare bra. Litt proteiner i urinen, så jeg skal inn og sjekke urin/blodtrykk i påskehelga for å være på den sikre siden (legevakt). Ellers kjenner jeg liv og formen er bra. Bekkenet krangler, spesielt på natta, men bortsett fra det har jeg det bra :)

Skal på dagstur på hytta til foreldrene mine imorgen. Gleder meg! Selv om det er møkkavær her. Det er bilvei helt frem, så det er bare å kjøre i all hast hvis det skulle bli no action......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom her i morgen tidlig, men så er det påskeferie og ingen nettilgang - ikke det at jeg tror du får tid til å oppdatere her hvis bebbisen kommer i påsken heller :ler:

God påske :klem: Håper kyllingen din kommer snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stikker innom her i morgen tidlig, men så er det påskeferie og ingen nettilgang - ikke det at jeg tror du får tid til å oppdatere her hvis bebbisen kommer i påsken heller  :ler:

God påske  :klem: Håper kyllingen din kommer snart  :klem:

Ja, håper den kommer snart :) Men det aner meg at det vil dryge litt.... :sjenert: Spent på å se hva det blir til. Hå en fin påske du også!

Ingen action i natt. Har faktisk sovet kjempegodt inatt, til en forandring. Opp på do kun 1 gang!!!! Idag skal jeg på hyttetur (bilvei helt fram ja...). Blir godt å komme seg ut!! Mannen er redd noe skal skje mens jeg er borte (han er på jobb), men jeg blir da gal skal jeg kun se disse fire veggene :forvirret:

2 dager over termin idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE til deg. :klem:

Håpar det skjer noko snart, og at du får ein liten påskebaby.:)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE til deg. :klem:

Håpar det skjer noko snart, og at du får ein liten påskebaby.:)

Tusen takk :)

Hadde vært fint om det skjedde noe snart. Men jeg er så forberedt på å gå mange dager over termin, at det går helt greit å vente litt. Mannen synes det er tungt å vente sånn. Men det er jo fint lite vi kan gjøre med det da? Synes jo at det litt tungt selv, for hver gang det stikker litt i magen tenker jeg at det kan være rier... Men det er jo ikke det.

Er litt ekstra oppmerksom på liv og bevegelser i magen, men det virker som om alt er iorden. Skal på legevakta imorgen og sjekke blodtrykk og urin (legens ordre). Så det er greit at man blir passa på.

For et snøvær det er her :overrasket: Godt å være inne iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lørdag 7. april 01.56 kom min lille gutt til verden. Han var 3670 gr tung og 50 cm lang. Det ble hastekeisersnitt, men alt ordnet seg til slutt. Er nå kommet hjem, og sliter litt med våkenetter, men sånn er det vel å være småbarnsforeldre.... ;)

Han er selvfølgelig verdens mest nydelige baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...