Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat nå er det ikke så mye hva kundene sier som er dumt, mer hva de gjør.....
Myndighetene ber innstendig om at man ikke hamstrer, hva gjør folket? Joda, tomme butikkhyller med en gang.
Jeg skjemmes av å være nordmann til tider...

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, Angelheart2 said:

Akkurat nå er det ikke så mye hva kundene sier som er dumt, mer hva de gjør.....
Myndighetene ber innstendig om at man ikke hamstrer, hva gjør folket? Joda, tomme butikkhyller med en gang.

Dette er ikke bare i Norge da, skjer i hele verden nå. Tok jo heller ikke mange dagene i Italia før hyllene deres også var tømt. 

• Liker 7
Skrevet

Det er toalettpapirhysteriet jeg ikke helt forstår egentlig...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2020 den 1.32, AnonymBruker skrev:

Jobber i kosmetillbransjen og hadde en kunde som på død og liv skulle vite alle ingredienser i en dusjsåpe, TROR DU VIRKELIG VI PUGGER ALLE INGREDIENSENE I ALT VI SELGER ELLER!? Blir forbanna bare jeg tenker på det. 

Anonymkode: 05e12...1fb

MEN DU KAN VEL LESE PÅ INNHOLDSFORTEGNELSEN ELLER LA KUNDEN LESE SELV, ELLER!?

Anonymkode: bcda8...4d7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager?

Anonymkode: 70452...c8b

• Liker 44
Skrevet

Denne tråden burde jo blomstret i disse dager 😄

• Liker 10
Skrevet
13 minutter siden, Anonymanda skrev:

Denne tråden burde jo blomstret i disse dager 😄

Det er jo grenser for hvor mange ganger man kan nevne hamstring her, men andre hendelser er jo kjekt å høre om :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2020 den 2.02, AnonymBruker skrev:

Her kunne jeg ha vært denne dårlige kunden. Jeg hadde også følt meg urettferdig behandlet om noen andre fikk legge av billetter, men ikke jeg. Men jeg Skjønner at du kan bli stresset som ny og synes sjefen din løste det på en god måte.

Anonymkode: 59412...cdf

Så send heller klagen på mail ikke legg den ut så alle kan se det.

Anonymkode: 13425...695

Gjest førstedamen
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så send heller klagen på mail ikke legg den ut så alle kan se det.

Blir man urettferdig behandlet eller til og med forskjellsbehandlet skal det selvfølgelig frem i lyset så andre kan se hva bedriften holder på med. Ting skal være transparent 

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Angelheart2 skrev:

Eller det at de stolt forteller at de er ute på shopping når de skal være i karantene, for karantene er så kjedelig.. 

Anonymkode: 6c251...a43

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det dummeste jeg har nå om dagen er kunder som kommer inn og skryter av at de er i karantene. Jeg kaster de ut, så blir de forbanna... evig runddans.

Anonymkode: edfae...d8b

• Liker 26
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi!! Kunden kom hit også🙈

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Gamliser og småbarnsforeldre som absolutt skal på shopping. De mest utsatte og de som er smittebærere. Bra Norge!! 

Anonymkode: 66d94...016

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 13.3.2020 den 23.52, førstedamen skrev:

Blir man urettferdig behandlet eller til og med forskjellsbehandlet skal det selvfølgelig frem i lyset så andre kan se hva bedriften holder på med. Ting skal være transparent 

Hyggelig kunde du..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig kunde du..

Men kunder blir jo oppfordret til å legge igjen anmeldelser av bedrifter på for eksempel Facebook. Det er jo en vurdering av servicen. Og hvis man da opplever dårlig service, er det da ikke et poeng at dette skal komme fram, ikke bare positive tilbakemeldinger? Slik at andre potensielle kunder skal kunne vurdere om de vil bruke denne bedriften/servicen? 

Anonymkode: 191ee...a9b

• Liker 8
Gjest førstedamen
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig kunde du..

Hadde det ikke vært slik at ting var gjennomsiktig ville mange flere blitt svindlet ol. Hvordan tror du lugubre bedrifter lukes ut? Jo, det er gjerne ved at kunder som er blitt lurt legger ut og advarer andre, så om mange gjør det kan myndighetene se på saken. 

Samme system hjelper oss å luke ut useriøse bedrifter, som feks Anne brith sin influencer kurs greie, og andre som ikke holder avtaler, gir det kunden er lovet, eller overholder frister. 

Har vi ikke åpenhet på dette kan hvem som helst selge dårlig kvalitet og si det er bra, si det er 3 dagers leveringstid når det egentlig er 8 uker, eller ta betalt for ødelagte varer uten å ta returer ol. 

Kunder legger press på bedrifter på denne måten, og da gjør de bedriftene i markedet bedre. Og luker ut de som ikke fortjener å være i markedet. 

Det handler ikke om å være en hyggelig kunde. 

Skrevet
1 time siden, førstedamen skrev:

Det handler ikke om å være en hyggelig kunde. 

...også så deilig ironisk at du ranter sånn i akkurat denne tråden da  :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Må jo være noen historier i disse tider.

Hadde selv en kunde før helgen som hevdet at hun bare gjorde en vanlig helgehandel. Likevel kjøpte hun blant annet flere pakker med dopapir, flere pakker med batterier og fyrstikker, store mengder pasta og mange kilo med syltetøy. Var vel for flau til å innrømme at hun hamstret🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 2e719...124

• Liker 4
Gjest førstedamen
Skrevet
3 timer siden, Krakilsk skrev:

...også så deilig ironisk at du ranter sånn i akkurat denne tråden da  :filer:

Hva mener du med det? Hvorfor er det ironisk? 

AnonymBruker
Skrevet

Kunden da jeg hilste og spurte om jeg kunne hjelpe med noe: "Jeg bare roter litt jeg, så får du noe å gjøre."

Anonymkode: 0b7b4...5a8

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...