Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dyrebutikk:

Kunde: *stram dialekt* Har dere fôrautomat?

Jeg: Frøautomat? (Jeg spør for å sikre meg at jeg hørte rett, trodde hun mente til fugl)

Kunde: Nei fôrautomat til katt, en som er stor nok til å holde noen uker?

Jeg: Oj, noen uker? Eeh nei. Det har vi ikke her. Er det ingen som kan passe den?

Kunde: Vi reiser jo bort.. altså... *hun stirrer på meg mumler noe og går*

Håper ikke pus blir forlatt der :(

Anonymkode: 3c22b...0df

  • Liker 26
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagligvareforretning: 

(Ikke akkurat dum kunde, men en litt artig situasjon som oppstod da jeg selv var kunde. Beklager om den ikke passer helt inn i tråden) 

Kunde: En 20-pakk Marlboro :)

Ansatt: Javisst, det skal bli! :)

Da blir det 89 kroner, takk! 

(Det er midt i rushet og gutten i kassa er litt stressa. Køen er lang, og han jobber for å ekspedere alle så fort som mulig.)

*Kunden betaler*

Ansatt: Vil du ha kreft?  :)

Kunde: :ohmy:

Ansatt: Oi! Nei, beklager!  :ohmy: Jeg mente selvsagt; Vil du ha kvittering? *rødmer*

Kunde: *ler hjertelig* Nei, den kan du bare kaste.

Heldigvis for den ansattes del var det en normal, hyggelig og oppegående person som var kunde akkurat da.

Anonymkode: 08ddc...fe6

Tror jeg glemte å legge til at det bakpå sigarettpakken sto noe sånt som "Øker risiko for kreft", eller noe i den duren. Og at han nok samtidig som han skulle spørre om kunden ville ha kvitteringen leste dette. Men det skjønte dere kanskje 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2018 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Etter å ha jobbet en del år i frokostserveringen på hotell, blir jeg veldig takknemlig for alle gjestene som ser oss som jobber der. Et hyggelig "takk for maten" eller "god morgen" setter jeg stor pris på. De aller fleste mestrer normal folkeskikk, men noen kikker knapt opp når jeg hilser de god morgen. En del har stirret stygt på meg, med en forventning om at jeg skal vite hva de vil.

Jeg fascineres ellers litt av hva folk tillater seg når de vet at noen andre rydder opp. Glass og kopper har jeg funnet på flere merkelige steder, barna griser over hele bordet, søppel flyter overalt på rommet. At man søler er selvsagt slikt som skjer, men si gjerne ifra slik at vi kan rydde opp.

Anonymkode: 570b7...fa4

Som kunder selv blir både jeg og gubben innimellom sjokkert over oppførselen til mange når det kommer til slikt. Han har jobbet innen transport og flyttelasskjøring og har ganske ofte tatt inn på hotell med frokost før han kjører videre. Han er stort sett flink med høflighet og rydding om enn ikke litt mutt innimella om han var ekstra sliten etter lang reisevei, men høflig og saklig var han alltid. Jeg og gubben rydder alltid opp etter oss på restaurant, hotell eller café. Det de ansatte går å rydder selv som jo er vanlig setter vi alltid tallerkener,  kopper/glass osv ved enden av bordet om vi rekker det og tørker opp eventuelt søl etter oss og frøkna før vi går. Mange rare blikk får vi og jeg kan ikke forstå hvorfor?! Var borti ei sur dame en gang som sa ganske høyt at "Herregud, det er de ansattes jobb å være på pletten når man er ferdig med å spise! Makan til latskap" det var relativt fullt på spisestedet og de ansatte hadde hendene fulle med bestillinger, betalinger og servering så jeg svarte at "det er noe med den latskapen begge veier.." og gubben flira så han måtte gå ut. Den ene unge ansatte smilte usikkert og takket meg og fikk et stort smil tilbake med at det skulle bare mangle med hyggelige ansatte som har mye å gjøre! Ha en fin dag 😊 

Jeg har selv jobbet på tre spisesteder så har opplevd litt av hvert av kunder også. De fleste har heldigvis vært hyggelige og oppegående mennesker, men husker jeg var under opplæring og møtte DEN sure dama. Alt var feil og dagen hennes stakkar tror jeg var blytung. Makan til klaging på pris og maten (stamkunde faktisk!) og da min klundring med kassa. Det beklaget jeg på det sterkeste mange ganger da det var første dag i kassa og dama gjorde meg nervøs med irritasjonen sin og kommentarene. Etter 15(!) minutters klaging, gjennomgang av en meny hun kjente x antall ganger, spørsmål og svar på om det og det kunne legges til/fjernes fra retten og kjefting sa jeg ifra til daglig leder som sto å hadde møte på kjøkkenet, og "Unni" spurte om jeg takla det. Svarte at jeg kan prøve en gang til. Fikk beskjed om å si klart, men høflig ifra om at hun var stamkunde og visste alt ut og inn her.. dette visste jeg fra før da jeg hadde jobba der 4 mnd., men servert, vasket og vært på kjøkkenet til da.. 

Dama ble paff og skrek etter "Unni" når jeg sa at nå holder det vel, bestill det du skal ha og gå å sett deg er du snill så kommer jeg med maten slik jeg pleier når den er klar for daglig leder har et kort møte på kjøkkenet! :) Unni kommer ut (har faktisk hørt alt) og sier til "Solveig" at hun kjenner til både prisene og det som blir servert her og at mennesker under opplæring ikke er hoggestabben hennes på dårlige dager, så nå fikk hun bestemme seg, synd hun hadde en dårlig dag og håpet at den ble bedre med litt god mat i magen, Takk!! :) "Solveig bestiller, betaler og går å setter seg. Mumler takk når jeg kommer med maten og får et "Håper det smaker" 😊😊

Jeg fikk matpause etter det og "Solveig" beklaget forsåvidt noe rød i toppen dagen etterpå.. 

Var borti en episode til med en av stamkundene mange uker senere der jeg spurte en om han skulle ha det vanlige (bønner i tomatsaus, karbonade, egg og salat med eplejuice til) "NEI, OG SÅNNE DUMME BARBIEDUKKER SOM DEG SKULLE STÅTT PÅ KJØKKENET!!!" Jeg smilte sukkersøtt tilbake og svarte faktisk "nå bruker jeg jeans, t-shorte og påkrevde sko, jeg har ikke sminke og min iq er ikke relevant i forhold til hvor jeg er plassert på arbeidsplassen så lenge jeg takler arbeidsoppgavene som kreves, hva skal det være?" Han ble rød, stille og bestilte lavmælt før han betalte og gikk å satt seg. Merkelig oppførsel 🤔🙄 "Unni" holdt forsåvidt på å knekke sammen inne på kjøkkenet når jeg leverte bestillingslappen.. 😅 det skal sies at gjennom 3/4 år der var dette de to eneste ukoslige episodene😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagligvareforretning.

Kunde 1 står i kø for å betale en storpakk med toalettpapir. Kunde 2 står bak kunde 1 i køen. Jeg står i kassen.

Kunde 2 til kunde 1: Jøss, har du problemer med magen? *Ser lur ut der han venter på en eller annen form for respons*

Kunde 1: ...

Jeg: ...

Bare kleint. Dette var en godt voksen mann altså 🤔

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Nuka said:

Som kunder selv blir både jeg og gubben innimellom sjokkert over oppførselen til mange når det kommer til slikt. Han har jobbet innen transport og flyttelasskjøring og har ganske ofte tatt inn på hotell med frokost før han kjører videre. Han er stort sett flink med høflighet og rydding om enn ikke litt mutt innimella om han var ekstra sliten etter lang reisevei, men høflig og saklig var han alltid. Jeg og gubben rydder alltid opp etter oss på restaurant, hotell eller café. Det de ansatte går å rydder selv som jo er vanlig setter vi alltid tallerkener,  kopper/glass osv ved enden av bordet om vi rekker det og tørker opp eventuelt søl etter oss og frøkna før vi går. Mange rare blikk får vi og jeg kan ikke forstå hvorfor?! Var borti ei sur dame en gang som sa ganske høyt at "Herregud, det er de ansattes jobb å være på pletten når man er ferdig med å spise! Makan til latskap" det var relativt fullt på spisestedet og de ansatte hadde hendene fulle med bestillinger, betalinger og servering så jeg svarte at "det er noe med den latskapen begge veier.." og gubben flira så han måtte gå ut. Den ene unge ansatte smilte usikkert og takket meg og fikk et stort smil tilbake med at det skulle bare mangle med hyggelige ansatte som har mye å gjøre! Ha en fin dag 😊 

(...)

Sånne mennesker som dere❤️

Anonymkode: 570b7...fa4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sommerjobb på en "alt-mulig-gave-butikk" på et typisk turist- og tursted. 

En dame i 50-årene tar seg god tid borte ved smykkestativene. 

Så kommer hun bort til meg og sier: "Jeg ser etter noen øredobber som jeg så her for noen år siden, og som jeg gjerne vil kjøpe nå. Men jeg finner dem ikke". 

Jeg spør: "Hvordan så de ut?" 

Damen: "Husker ikke helt"

Jeg fortsetter: "Var de i metall/sølv eller av andre materialer?". 

Damen: "Nei, det husker jeg ikke". 

Jeg: "Var det noen farger på dem?" 

Damen: "Kanskje, men jeg er ikke sikker. Kanskje det ikke var farger" 

Damen fortsetter: "Men jeg husker at de var veldig fine" 

Jeg: "Hvor mange år siden er dette?" 

Damen: "Noen år. Kanskje 3? Eller 5? Ikke mer enn 10"

Da slapp jeg opp for spørsmål. 

 

 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 13.45, Sommerfugl90 skrev:

Dagligvareforretning: 

Jeg har morgenvakt, klokken er ikke syv ennå og butikken åpner 8. Jeg holder på å klargjøre butikken. Avisene ligger like utenfor hovedinngangen så jeg bestemmer meg for å rulle opp gitteret halvveis og åpne døren på gløtt.

Før jeg rekker å gå ut valser en kunde inn igjennom den lille døråpningen. Krummer seg for å komme inn under gitteret. 

Jeg: :ohmy: *skjønner ikke hvor mennesket kom ifra* Unnskyld, men vi åpner ikke før om en time. Du får heller komme tilbake da..

Kunde: Jeg skal bare ha (en-eller-annnen-vare)

Jeg: Beklager, men vi er ikke åpen. Kassen er stengt, jeg kan ikke ta betalt.

Kunde: *fortsetter videre inn i butikken*

Jeg må altså fysisk gå bort til kunden og geleide denne ut av butikken. Og jeg må stille meg foran døråpningen og fysisk skyve ut mennesket. Altså.. det  er ikke måte på hvor frekke enkelte er imøte med butikkansatte. De mister jo alle skrupler.

Det var siste gangen jeg gikk ut hovedinngangen for å hente inn avisene. 

Noen er så frekke!

Når jeg stenger for dagen, tar jeg gitteret halveis ned og låser døra. Fra kassen kan jeg se mot døra, men de i døra kan ikke se meg. Noen ganger etter jeg har låst er det noen som skal ha noe i siste liten, men jeg pleier dessverre ikke åpne for de med mindre jeg ser de har vært her tidligere. Så er det de som ikke tar stengt for stengt og driver å river i døra. De banker på som om de prøver å knuse vinduet og river i døra så det bråker noe helt forferdelig. Blir litt skremt av det, fordi det høres voldsomt aggresivt ut. Pleier å vente noen ekstra minutter før jeg går ut døra når jeg er ferdig, i frykt for at de skal vente på meg. Er litt ekstra var på gærninger, da jeg har en del spesielle kunder. En gang var det en sint gubbe som sto å ventet utenfor. ''Hvorfor åpnet du ikke???? Jeg skulle handle noe!'' -''Det hørtes ut som du holdte på å ødelegge døra, jeg ble jo livredd!!! Jeg venta inne i 15 min før jeg turte å gå ut, fordi jeg var redd du skulle vente på meg!!!'' -''Åh? Unnskyld, jeg skulle bare ha en dildo!'' ......

  • Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sphynx skrev:

-''Åh? Unnskyld, jeg skulle bare ha en dildo!'' ......

Jeg syntes liksom ikke det helt gjorde saken så vanvittig mye bedre altså...

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 13.45, Sommerfugl90 skrev:

Dagligvareforretning: 

Jeg har morgenvakt, klokken er ikke syv ennå og butikken åpner 8. Jeg holder på å klargjøre butikken. Avisene ligger like utenfor hovedinngangen så jeg bestemmer meg for å rulle opp gitteret halvveis og åpne døren på gløtt.

Før jeg rekker å gå ut valser en kunde inn igjennom den lille døråpningen. Krummer seg for å komme inn under gitteret. 

Jeg: :ohmy: *skjønner ikke hvor mennesket kom ifra* Unnskyld, men vi åpner ikke før om en time. Du får heller komme tilbake da..

Kunde: Jeg skal bare ha (en-eller-annnen-vare)

Jeg: Beklager, men vi er ikke åpen. Kassen er stengt, jeg kan ikke ta betalt.

Kunde: *fortsetter videre inn i butikken*

Jeg må altså fysisk gå bort til kunden og geleide denne ut av butikken. Og jeg må stille meg foran døråpningen og fysisk skyve ut mennesket. Altså.. det  er ikke måte på hvor frekke enkelte er imøte med butikkansatte. De mister jo alle skrupler.

Det var siste gangen jeg gikk ut hovedinngangen for å hente inn avisene. 

Opplevde noe lignende en gang. Jeg var første person som kom, ca en time før åpning. Når jeg står å låser opp døra for å komme meg inn hører jeg en lyd, snur meg, men ser ingen. Drar opp dørene og hører en kraftig host rett bak meg. Jeg skvetter og skriker og snur meg. Der står det en mann, helt oppå meg. «Unnskyld, var ikke meningen å skremme deg, bare lurte på om jeg kunne kjøpe en snus?» 

Virkelig liksom? Hadde du stått et par meter unna og sagt hei som et vanlig menneske hadde jeg kanskje vurdert det, men det er totalt uaktuelt når du skremmer livet av meg. 

Anonymkode: bf2b0...21d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hjelper en kunde mens det kommer inn en ny. Jeg glimter bort på den nye kunden og sier hei.

Mens jeg viser fram en kjole til kunde nr 1 hører jeg at en forpakning i papp blir åpnet.

Den blir ikke bare åpnet. Personen river opp pakken så toppen blir ødelagt.

Ødelagte forpakninger selger ikke bra i en erotisk butikk. Ting som åpenbart ser åpent ut, ser brukt ut og folk unngår å kjøpe det, uansett hvor mye det blir teipet igjen.

Jeg går bort til kunden som reiv opp pakken og spørr om han trenger hjelp. Samtalen går som dette:

Meg: Trenger du noe hjelp...?

Kunde: Nei, jeg bare ser litt.

Meg: Øhm, okei, jeg ser du har åpnet denne

Kunde avbryter: Jeg ville bare se på den!

Meg: Ok, men du har jo rivd av hele toppen?!

Kunde: Jeg viste ikke at det ikke var lov, men nå vet jeg det.

Meg: Nei altså, vet du hva, slikt gjør man ikke. Den er jo ødelagt!

Kunde: Hvordan skal man da se produktet???

Meg: *åpner opp siden av eksen, den har en ''dør'' som viser produktet inni* Slik... ellerså kunnde du spurt meg. Kunder har ikke lov til å åpne esker i de fleste butikker.

Kunde: Ok sorry, skal ikke gjøre det igjen, jeg viste ikke!

Meg: Siden du har ødelagt esken nå, må du nesten betale for produktet. Jeg kan ikke selge denne videre.

Kunde: Det er bare å teipe igjen, det går bra.

Meg: Nei, denne esken er ikke bare litt revna, toppen er rivd rett av! De er egentlig veldig enkel å åpne uten å rive de opp!!!

Kunde: Jeg nekter å kjøpe dette produktet! Det er ikke min skyld at jeg ikke viste!

Meg: Esken til produktet er veldig ødelagt nå og du vet jo du har ødelagt det!!?? Alle vet at de må betale for noe de ødelegger.

Kunde: Jeg har ingen penger *trekker ut lommene på buksa som er tomme*

Meg: Om du ikke har penger og bare er her for å ødelegge varene mine, har du ingenting her å gjøre!

Kunde: Du er skikkelig frekk, du trenger ikke være så slem.

Meg: Nå er det faktisk du som er både frekk og slem. Jeg taper 999 kroner på grunn av deg nå.

Kunde: *stormer ut å snakker på et språk jeg ikke forstår*

 

Kunde nummer 1 ser stygt på mannen som går ut og forsikrer meg om at jeg ikke var frekk eller slem.

Vi har returlister som ofte blir fylt med ''varer som er ødelagt i butikk''. Det meste er fra uhell. Klær som revner i prøverom feks. Det er helt greit, shit happens og ingen må kjøpe de varene. Men de som vil se på en vare og flerrer opp esker så det ser helt jævlig ut får ingen sympati. Noen ekser er kanskje et puslespill å åne og lukke, fordi de gjerne har en henger på toppen, men når du ikke skjønner hvordan du åpner den, river du den ikke opp!??!?! NORMAL FOLKESKIKK, HVOR ER DUUU??!?!?!?!?!? Hadde jeg ved et uhell rivd opp en pakke i en butikk hadde jeg ydmykt gått til kassa og beklagd og sakt jeg skulle kjøpe. Hadde jeg vært så smålig at jeg bare hadde latt eksen stå og latt som ingenting, hadde jeg iallefall beklagd meg og betalt for varen om jeg hadde blitt fersket i det. :raven:

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg en kunde som mente at det holdt å komme med kontoutskrift for å få tilbake penger. Skoene hadde han ikke med. Men han hadde jo bevis på at han hadde handlet hos oss. Så da kunne jo jeg bare gi ham pengene og så kunne jeg «fikse det på dataen etterpå.»

 

Er nok ikke heeelt slik det fungerer. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Sphynx said:

Jeg hjelper en kunde mens det kommer inn en ny. Jeg glimter bort på den nye kunden og sier hei.

Mens jeg viser fram en kjole til kunde nr 1 hører jeg at en forpakning i papp blir åpnet.

Den blir ikke bare åpnet. Personen river opp pakken så toppen blir ødelagt.

Ødelagte forpakninger selger ikke bra i en erotisk butikk. Ting som åpenbart ser åpent ut, ser brukt ut og folk unngår å kjøpe det, uansett hvor mye det blir teipet igjen.

Jeg går bort til kunden som reiv opp pakken og spørr om han trenger hjelp. Samtalen går som dette:

Meg: Trenger du noe hjelp...?

Kunde: Nei, jeg bare ser litt.

Meg: Øhm, okei, jeg ser du har åpnet denne

Kunde avbryter: Jeg ville bare se på den!

Meg: Ok, men du har jo rivd av hele toppen?!

Kunde: Jeg viste ikke at det ikke var lov, men nå vet jeg det.

Meg: Nei altså, vet du hva, slikt gjør man ikke. Den er jo ødelagt!

Kunde: Hvordan skal man da se produktet???

Meg: *åpner opp siden av eksen, den har en ''dør'' som viser produktet inni* Slik... ellerså kunnde du spurt meg. Kunder har ikke lov til å åpne esker i de fleste butikker.

Kunde: Ok sorry, skal ikke gjøre det igjen, jeg viste ikke!

Meg: Siden du har ødelagt esken nå, må du nesten betale for produktet. Jeg kan ikke selge denne videre.

Kunde: Det er bare å teipe igjen, det går bra.

Meg: Nei, denne esken er ikke bare litt revna, toppen er rivd rett av! De er egentlig veldig enkel å åpne uten å rive de opp!!!

Kunde: Jeg nekter å kjøpe dette produktet! Det er ikke min skyld at jeg ikke viste!

Meg: Esken til produktet er veldig ødelagt nå og du vet jo du har ødelagt det!!?? Alle vet at de må betale for noe de ødelegger.

Kunde: Jeg har ingen penger *trekker ut lommene på buksa som er tomme*

Meg: Om du ikke har penger og bare er her for å ødelegge varene mine, har du ingenting her å gjøre!

Kunde: Du er skikkelig frekk, du trenger ikke være så slem.

Meg: Nå er det faktisk du som er både frekk og slem. Jeg taper 999 kroner på grunn av deg nå.

Kunde: *stormer ut å snakker på et språk jeg ikke forstår*

 

Kunde nummer 1 ser stygt på mannen som går ut og forsikrer meg om at jeg ikke var frekk eller slem.

Vi har returlister som ofte blir fylt med ''varer som er ødelagt i butikk''. Det meste er fra uhell. Klær som revner i prøverom feks. Det er helt greit, shit happens og ingen må kjøpe de varene. Men de som vil se på en vare og flerrer opp esker så det ser helt jævlig ut får ingen sympati. Noen ekser er kanskje et puslespill å åne og lukke, fordi de gjerne har en henger på toppen, men når du ikke skjønner hvordan du åpner den, river du den ikke opp!??!?! NORMAL FOLKESKIKK, HVOR ER DUUU??!?!?!?!?!? Hadde jeg ved et uhell rivd opp en pakke i en butikk hadde jeg ydmykt gått til kassa og beklagd og sakt jeg skulle kjøpe. Hadde jeg vært så smålig at jeg bare hadde latt eksen stå og latt som ingenting, hadde jeg iallefall beklagd meg og betalt for varen om jeg hadde blitt fersket i det. :raven:

Jeg elsker autokorrekten i dette innlegget:)

Anonymkode: 79530...14c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker autokorrekten i dette innlegget:)

Anonymkode: 79530...14c

Haha, hæ? Hvor da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 10.21, AnonymBruker skrev:

Dagligvareforretning: 

*avslutter handel*

Jeg: Takk skal du ha, vil du ha med kvittering?

Kunde: Ja, det SKAL jeg ha! *Drar frem lupe og står pal ved kassen og studerer kvitteringen i sikkert 10 minutter før hun rikker seg*

Kunde: Ja, jeg må jo holde øye med dere ungdommer som sitter bak kassen så dere ikke raner meg.

(Ja, for kronene/ørene vi eventuelt skulle ta betalt for mye havner jo i våre egne lommer..)

Anonymkode: 08ddc...fe6

Kan forstå kunden her. Mange ansatte som ubevisst (eller bevisst?) slår inn feil pris.

Anonymkode: 73fcc...a61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Sphynx said:

Haha, hæ? Hvor da?

Regner med du mente esker og ikke ekser ;)

Anonymkode: 79530...14c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Regner med du mente esker og ikke ekser ;)

Anonymkode: 79530...14c

🤔:ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud jeg elsker denne tråden ❤️😂

Jobbet i kassa på et spisested for noen år siden, og fikk beskjed om å ta ekstra for ekstra tilbehør til maten (de hadde ikke gjort det før, men innførte ny regel om det.)

Var snakk om ti kroner, men jesus kristus og den hellige ånd, skulle tro vi hadde fornærmet et par av kundene på det groveste, for DET skulle de absolutt ikke betale!

Jeg: Da blir det 160 kroner, takk.

Kunde: HÆ? DET PLEIER Å KOSTE 150!

Jeg: Ja, vi har fått ny regel om å ta ti kroner ekstra for ekstra tilbehør.

Kunde: JEG HAR ALDRI BEHØVD Å GJØRE DET FØR. DETTE ER BULLSHIT.

Jeg: Jeg beklager, jeg gjør bare det jeg har fått beskjed om.

Kunde: DETTE ER BULLSHIT. MØKKAKAFE. *Stikker av etter betaling*

Jeg: Give me strength, herregud.

Skjønner seriøst ikke hvorfor noen blir SÅ trigga av noen kroner ekstra for EKSTRA tilbehør. Lurer på om han hadde en dårlig dag eller noe.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TinyBean skrev:

Gud jeg elsker denne tråden ❤️😂

Jobbet i kassa på et spisested for noen år siden, og fikk beskjed om å ta ekstra for ekstra tilbehør til maten (de hadde ikke gjort det før, men innførte ny regel om det.)

Var snakk om ti kroner, men jesus kristus og den hellige ånd, skulle tro vi hadde fornærmet et par av kundene på det groveste, for DET skulle de absolutt ikke betale!

Jeg: Da blir det 160 kroner, takk.

Kunde: HÆ? DET PLEIER Å KOSTE 150!

Jeg: Ja, vi har fått ny regel om å ta ti kroner ekstra for ekstra tilbehør.

Kunde: JEG HAR ALDRI BEHØVD Å GJØRE DET FØR. DETTE ER BULLSHIT.

Jeg: Jeg beklager, jeg gjør bare det jeg har fått beskjed om.

Kunde: DETTE ER BULLSHIT. MØKKAKAFE. *Stikker av etter betaling*

Jeg: Give me strength, herregud.

Skjønner seriøst ikke hvorfor noen blir SÅ trigga av noen kroner ekstra for EKSTRA tilbehør. Lurer på om han hadde en dårlig dag eller noe.

Minner meg om den gangen jeg spurte om sennep og det skulle de ha 10 kr for...Da kommer man ikke tilbake.

Anonymkode: 73fcc...a61

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...