Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*kunde kjøper 10 forskjellige ting*

Kunde: Kan du pakke de 10 inn, hver for seg?

Meg: Ja, selvfølgelig! :)

Kunde: Men kjapp deg, jeg må nå bussen om 3 min!!!!!

Meg: *stresser ut av helvete*

:bond:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på apoteket, skulle hente medisin så sto i den kassen. Det var 3-4 personer som sto i kø i den vanlige kassen. Så kommer en gammel dame mot der jeg står, spør hun som ekspiderer meg om hjelp. 

Ekspeditør: Holder på med en kunde nå, kan hjelpe deg etterpå. Eller du kan gå i den andre kassen.

Gammel dame: Umulig å få hjelp her, må jo stå i kø. Dårlig service. *klager*

Ekspiditør til meg: Jeg skal bare hjelpe henne, er det greit?

Jeg: Ja, bare hjelp henne jeg har god tid. *smiler og rister på hodet*

I mellomtiden har køen i den andre kassen blitt borte.

Ekspiditør: *hjelper dama, kommer tilbake*

Jeg: Blir fasinert av enkelte folk, det hadde gått fortere hvis hun hadde stilt seg i kø i den andre kassen med en gang.

Ekspiditør: Beklager.

Jeg: Det går bra, fikk en god historie og noe å le av.

Ekspiditør: Ja, det er ikke alle som har like godt utviklet sosiale antenner.

😂😂

 

 

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Har det gått bra i "bytte" rushet denne uken med dere butikkansatte?

Ja :D Vi har jo markedets beste bytteordning, så hos oss går det alltid ypperlig. Det er noen kunder som reagerer på at de får byttet spill til 50% av prisen, men det er jo det de ble kjøpt for før jul :vetikke:  Dessuten er de fremdeles på 50%, sååå...

Ellers så er kundene som regel bare blide og fornøyde nå! Det eneste som er kjipt er jo at noen kommer med julebøker i retur, eller varer som vi var overlykkelige for å bli kvitt før julen ;)  Men jeg biter meg i det og tenker at hvis kunden er fornøyd, så er jeg fornøyd :blomst: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor noen mennesker absolutt skal ta ut 20.000 kr? Gå i banken da vel:fnise:

Anonymkode: 7333e...e3c

Banken har vel knapt kontanter nå til dags

Anonymkode: bbf69...e8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Banken har vel knapt kontanter nå til dags

Anonymkode: bbf69...e8d

Ja, det har de ikke.

Hilsen bankansatt 😊

Anonymkode: 6398b...63c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Christiane_W skrev:

Jeg var kjapt innom dagligvarebutikken i kveld for å kjøpe to ting mannen min hadde glemt da han handlet tidligere i dag.  Da jeg gikk mot kassa kom det en dame med stappfull vogn inn fra siden og hun kom dermed foran meg i køen.  Ettersom jeg bare hadde to ting og hadde det litt travelt (gjestene våre skulle komme en snau halvtime senere) spurte jeg henne om jeg kunne gå foran henne.  Da ble hun skikkelig irritert og anklaget meg for å forsøke å snike.  Eh, jeg spurte høflig om jeg kunne gå foran henne.  

Ettersom det var i ferd med å bygge seg opp litt kø ringte hun i kassa på en ansatt som kom raskt og åpnet en kasse til.  Dama foran meg snudde seg og sa surt "Du kan glemme å prøve deg på å snike foran meg!" i det hun fortet seg til den nyåpnede kassa og dermed ble hun selv skyld i å snike i køen - det var nemlig et tre stykker foran henne i køen da den nye kassa ble åpnet som strengt tatt burde fått gå foran henne.  Det var altså greit at hun snek i køen, men helt krise at jeg spurte henne høflig om jeg kunne gå foran henne.

Minner meg om en gang for et par år siden på matbutikken. Vi stod i eviglang lunsj-rush-kø, og de åpnet en ny kasse. Mannen BAKERST i køen løper da frem og legger varene sine på båndet. Jeg ble så forbanna så jeg gikk rett forbi han, dyttet varene hans bakover og sa "hvorfor sniker du i køen? Du stod bakerst." Og sendte han et "jeg gidder ikke at du skal snike foran meg i køen din lille dust"-blikk.

Så ut som hodet hans skulle EKSPLODERE :fnise:  :alice:Det var kjempegøy. (Skal sies at han lot oss foran han i køen gå før han, og det så ut som han faktisk SKJØNTE poenget her....).

"Ny kasse" er IKKE det samme som "NY KØ".

Anonymkode: a6878...2bb

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner meg om en gang for et par år siden på matbutikken. Vi stod i eviglang lunsj-rush-kø, og de åpnet en ny kasse. Mannen BAKERST i køen løper da frem og legger varene sine på båndet. Jeg ble så forbanna så jeg gikk rett forbi han, dyttet varene hans bakover og sa "hvorfor sniker du i køen? Du stod bakerst." Og sendte han et "jeg gidder ikke at du skal snike foran meg i køen din lille dust"-blikk.

Så ut som hodet hans skulle EKSPLODERE :fnise:  :alice:Det var kjempegøy. (Skal sies at han lot oss foran han i køen gå før han, og det så ut som han faktisk SKJØNTE poenget her....).

"Ny kasse" er IKKE det samme som "NY KØ".

Anonymkode: a6878...2bb

Skjønner godt at du reagerte som du gjorde, samtidig har jeg gjort det noe av det samme som mannen du forteller om. Når man står i kø, nye kasser åpnes og de foran meg ikke følger med, men står som zombier og ikke rører seg, da synes jeg det er greit å gå fram selv.

Anonymkode: 0128d...492

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, PurpleRain skrev:

Var på apoteket, skulle hente medisin så sto i den kassen. Det var 3-4 personer som sto i kø i den vanlige kassen. Så kommer en gammel dame mot der jeg står, spør hun som ekspiderer meg om hjelp. 

Ekspeditør: Holder på med en kunde nå, kan hjelpe deg etterpå. Eller du kan gå i den andre kassen.

Gammel dame: Umulig å få hjelp her, må jo stå i kø. Dårlig service. *klager*

Ekspiditør til meg: Jeg skal bare hjelpe henne, er det greit?

Jeg: Ja, bare hjelp henne jeg har god tid. *smiler og rister på hodet*

I mellomtiden har køen i den andre kassen blitt borte.

Ekspiditør: *hjelper dama, kommer tilbake*

Jeg: Blir fasinert av enkelte folk, det hadde gått fortere hvis hun hadde stilt seg i kø i den andre kassen med en gang.

Ekspiditør: Beklager.

Jeg: Det går bra, fikk en god historie og noe å le av.

Ekspiditør: Ja, det er ikke alle som har like godt utviklet sosiale antenner.

😂😂

 

 

 

 

 

Synes det var slemt og frekt av den ansatte å kommentere den eldre damen til deg. Man står ikke på jobb som butikkansatt og baktaler kunder overfor andre. Selvsagt var det ikke greit av den gamle damen heller, men eldre folk ser dårlig og har gjerne vondt med å få  med seg helhetsbildet i en situasjon.

Anonymkode: 0128d...492

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var slemt og frekt av den ansatte å kommentere den eldre damen til deg. Man står ikke på jobb som butikkansatt og baktaler kunder overfor andre. Selvsagt var det ikke greit av den gamle damen heller, men eldre folk ser dårlig og har gjerne vondt med å få  med seg helhetsbildet i en situasjon.

Anonymkode: 0128d...492

Haha oj shitt, da gjør jeg mye slemt og frekt 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Christiane_W skrev:

Jeg var kjapt innom dagligvarebutikken i kveld for å kjøpe to ting mannen min hadde glemt da han handlet tidligere i dag.  Da jeg gikk mot kassa kom det en dame med stappfull vogn inn fra siden og hun kom dermed foran meg i køen.  Ettersom jeg bare hadde to ting og hadde det litt travelt (gjestene våre skulle komme en snau halvtime senere) spurte jeg henne om jeg kunne gå foran henne.  Da ble hun skikkelig irritert og anklaget meg for å forsøke å snike.  Eh, jeg spurte høflig om jeg kunne gå foran henne.  

Ettersom det var i ferd med å bygge seg opp litt kø ringte hun i kassa på en ansatt som kom raskt og åpnet en kasse til.  Dama foran meg snudde seg og sa surt "Du kan glemme å prøve deg på å snike foran meg!" i det hun fortet seg til den nyåpnede kassa og dermed ble hun selv skyld i å snike i køen - det var nemlig et tre stykker foran henne i køen da den nye kassa ble åpnet som strengt tatt burde fått gå foran henne.  Det var altså greit at hun snek i køen, men helt krise at jeg spurte henne høflig om jeg kunne gå foran henne.

Hehe har vært borti samme type dame. Jeg skulle i bursdag og skulle gi bort noen smirnoff i gave ... dessverre var jeg sent ute og det var et minutt til ølsalget stengte. ET MINUTT! Jeg løp mot kassa, men ble avskjært av eldre dame med HELT FULL handlevogn. 😵 jeg fikk helt panikk og løp bort til henne å sa høflig: «unnskyld men kan jeg være så frekk å gå før deg, jeg har så fryktelig dårlig tid ser du....» jeg ventet egentlig ikke på svar, før jeg slang de 4 stusselige smirnoffene opp på båndet før henne🙈 Hun hadde jo ikke fått lagt på sine varer en gang, jeg var helt fra meg av stress.

Hun: NEI VET DU HVA - det syns jeg faktisk var UTROLIG FREKT ja! Du har sikkert ikke dårlig tid en gang, det er vel bare det drikkesalget du skal rekke!!!

Meg: ja det er nettopp derfor jeg har dårlig tid. Beklager.. 

jeg betalte i hu og hast, mens damen hylte rundt om hvor forferdelig dagens ungdom var. 😅 

Sa «Tusentakk» til henne før jeg løp ut av butikken!😂

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Suppetuppe said:

Hehe har vært borti samme type dame. Jeg skulle i bursdag og skulle gi bort noen smirnoff i gave ... dessverre var jeg sent ute og det var et minutt til ølsalget stengte. ET MINUTT!  *snip*

Godt at du er en av de kundene som vet at ølsalget stenger når det stenger og at det ikke holder å stå i køen innen det stenger... Hadde alltid problemer med kunder som levde etter "men-jeg-stod-jo-i-køen". (Mulig historien din er fra utlandet siden du kjøpte Smirnoff i en dagligvarebutikk, men anyway...). Butikken jeg jobbet i var veldig streng på at alkoholen måtte være betalt innen klokken slo 18 / 20 - noe som jo er logisk. Men mange butikker i området praktiserte / praktiserer det på andre måter. Jeg skjønner at sånt forvirrer kunder, men det er jo ikke butikken vår sin feil at andre butikker ikke følger loven...

Anonymkode: 92671...4e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt at du er en av de kundene som vet at ølsalget stenger når det stenger og at det ikke holder å stå i køen innen det stenger... Hadde alltid problemer med kunder som levde etter "men-jeg-stod-jo-i-køen". (Mulig historien din er fra utlandet siden du kjøpte Smirnoff i en dagligvarebutikk, men anyway...). Butikken jeg jobbet i var veldig streng på at alkoholen måtte være betalt innen klokken slo 18 / 20 - noe som jo er logisk. Men mange butikker i området praktiserte / praktiserer det på andre måter. Jeg skjønner at sånt forvirrer kunder, men det er jo ikke butikken vår sin feil at andre butikker ikke følger loven...

Anonymkode: 92671...4e4

(Min utheving)
Kanskje det var Smirnoff Ice hun tenkte på. Det får du kjøpt i dagligvarebutikk :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Suppetuppe skrev:

Hehe har vært borti samme type dame. Jeg skulle i bursdag og skulle gi bort noen smirnoff i gave ... dessverre var jeg sent ute og det var et minutt til ølsalget stengte. ET MINUTT! Jeg løp mot kassa, men ble avskjært av eldre dame med HELT FULL handlevogn. 😵 jeg fikk helt panikk og løp bort til henne å sa høflig: «unnskyld men kan jeg være så frekk å gå før deg, jeg har så fryktelig dårlig tid ser du....» jeg ventet egentlig ikke på svar, før jeg slang de 4 stusselige smirnoffene opp på båndet før henne🙈 Hun hadde jo ikke fått lagt på sine varer en gang, jeg var helt fra meg av stress.

Hun: NEI VET DU HVA - det syns jeg faktisk var UTROLIG FREKT ja! Du har sikkert ikke dårlig tid en gang, det er vel bare det drikkesalget du skal rekke!!!

Meg: ja det er nettopp derfor jeg har dårlig tid. Beklager.. 

jeg betalte i hu og hast, mens damen hylte rundt om hvor forferdelig dagens ungdom var. 😅 

Sa «Tusentakk» til henne før jeg løp ut av butikken!😂

Alkohol er ikke livsnødvendig. Håper at du har lært å beregne bedre tid til neste gang

Anonymkode: bbf69...e8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alkohol er ikke livsnødvendig. Håper at du har lært å beregne bedre tid til neste gang

Anonymkode: bbf69...e8d

Du virker morsom å henge med🤗🤗

Anonymkode: 37877...bf0

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Btw så var det DU som var frekk her

Anonymkode: bbf69...e8d

Man har lov å ta en spansk en ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...