Anoia Skrevet 20. desember 2017 #11661 Skrevet 20. desember 2017 Kom over denne og tenkte umiddelbart på denne tråden https://www.boredpanda.com/customer-service-wolf-comics/ 8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #11662 Skrevet 20. desember 2017 Sto i kø bak en dame på posten, og damen spurte den ansatte om hun kunne ta ut 20.000 kroner med Mastercardet sitt. Ansatt: Du kan dessverre ikke ta ut så mye penger her, men du kan gå til banken. Damen: Kan jeg ta ut så mye i banken tror du? Ansatt:.... Meg:.... Anonymkode: 7333e...e3c 14
Sphynx Skrevet 20. desember 2017 #11663 Skrevet 20. desember 2017 14 timer siden, Anoia skrev: Kom over denne og tenkte umiddelbart på denne tråden https://www.boredpanda.com/customer-service-wolf-comics/ Ååååh fin den der
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #11664 Skrevet 20. desember 2017 18 timer siden, Guile skrev: Når jeg handler dagligvarer for 1500 kroner og lager TÅRN på pakkebordet, så går det an å spørre "hvor mange poser tror du at du trenger, kanskje seks?". "Trenger du pose", ja jøss, tror du jeg skal putte det i lomma eller? Så er det sikkert noen gamlinger som har tatt vare på RIMI posen fra 1997 og tar med seg den til gjenbruk, men de fleste gjør ikke det altså.. I butikken min har ca halvparten av alle kundene med seg pose/bag/veske/handlenett/trillebag. Og det er faktisk flere unge voksne og voksne som er flinke på å ha med. Anonymkode: bf2b0...21d 18
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #11665 Skrevet 20. desember 2017 21 timer siden, Guile skrev: Når jeg handler dagligvarer for 1500 kroner og lager TÅRN på pakkebordet, så går det an å spørre "hvor mange poser tror du at du trenger, kanskje seks?". "Trenger du pose", ja jøss, tror du jeg skal putte det i lomma eller? Så er det sikkert noen gamlinger som har tatt vare på RIMI posen fra 1997 og tar med seg den til gjenbruk, men de fleste gjør ikke det altså.. Tror faktisk kunder som synes det er sååå opplagt at de skal ha pose er de jeg blir mest irritert av i løpet av dagen. "Ehh??? det må jeg nesten ha" "kan ikke ta det i lomma heller hehe" "ja må jo få det med meg hjem" gjør meg så drittlei. For det første koster en pose penger, så vi er pliktig til å spørre. For det andre har faktisk nesten halvparten med seg poser og handlenett. For det tredje blir folk forbanna hvis du antar at de trenger pose og de ikke gjør det. Det er et enkelt spørsmål. Si "ja takk" eller "nei takk" eller regn deg ut til hvor mange jævla poser du trenger sjæl og si det. Anonymkode: 13ff0...9ca 33
Sugar&Spice Skrevet 20. desember 2017 #11666 Skrevet 20. desember 2017 18 timer siden, Anoia skrev: Kom over denne og tenkte umiddelbart på denne tråden https://www.boredpanda.com/customer-service-wolf-comics/ Kjente meg igjen i ca 99% av disse takk for en utrolig god latter!! 2
Honey Dew Skrevet 20. desember 2017 #11667 Skrevet 20. desember 2017 Jeg vil bare sende denne til alle dere som jobber i butikkene nå frem til jul og som må hanskes med sure, biske og gretne kunder. 16
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #11668 Skrevet 20. desember 2017 21 hours ago, AnonymBruker said: Meg: Kan jeg hjelpe deg? Kunde: Nei, tror ikke det, men hvor er... eller Kunde: Du kan sikkert ikke hjelpe meg, men.. Hvorfor i alle dager starter man samtaler som dette? Jeg får ikke akkurat lyst til å hjelpe deg. Anonymkode: e3f68...47a Fordi man er sjenert og ikke vi være til bry. Anonymkode: 79530...14c 12
Gjest ti10 Skrevet 20. desember 2017 #11669 Skrevet 20. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi man er sjenert og ikke vi være til bry. Anonymkode: 79530...14c Da er det vel bedre å spørre høflig, smile og takke for hjelpen enn å insinuere at den ansatte ikke kan jobben sin.
MarianneE Skrevet 21. desember 2017 #11670 Skrevet 21. desember 2017 Jeg så "hei, velkommen til oss" og damen svarte "Jeg bare kikker litt, men jeg vet ikke hvorfor for dere har aldri noe jeg liker" Jadda.... 16
Mynona Skrevet 21. desember 2017 #11671 Skrevet 21. desember 2017 Tråden er ryddet for personangrep og avsporing. Mynona, mod. 1
Hedy Lamarr Skrevet 21. desember 2017 #11672 Skrevet 21. desember 2017 På 20.12.2017 den 17.17, AnonymBruker skrev: I butikken min har ca halvparten av alle kundene med seg pose/bag/veske/handlenett/trillebag. Og det er faktisk flere unge voksne og voksne som er flinke på å ha med. Anonymkode: bf2b0...21d Jeg er sånn som har med handlenett, men blir selvsagt ikke sur om jeg blir spurt om jeg trenger pose. Likevel: Blir litt sur inni meg når jeg sier "Nei takk" til pose, men likevel får (og betaler for den, gidder ikke krangle på det.) Hør etter når du spør, tenker jeg da. Men jeg tar den hekkans posen med hjem og bruker den til søppelpose, så det er ingen ekstensiell krise eller noe. Derimot er jeg rett som det er dum kunde når kortbetalingssystemet tar lengre tid enn forventet, da trekker jeg ut kortet fra betalingsterminalen før transaksjonen har gått igjennom, nærmest på automatikk, etter at "normal" tid har passert. Sikkert syykt irriterende for dere i kassa, så unnskyld meg, skal prøve å skjerpe meg. 4
Suppetuppe Skrevet 21. desember 2017 #11673 Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Amawhatsnot skrev: Jeg er sånn som har med handlenett, men blir selvsagt ikke sur om jeg blir spurt om jeg trenger pose. Likevel: Blir litt sur inni meg når jeg sier "Nei takk" til pose, men likevel får (og betaler for den, gidder ikke krangle på det.) Hør etter når du spør, tenker jeg da. Men jeg tar den hekkans posen med hjem og bruker den til søppelpose, så det er ingen ekstensiell krise eller noe. Derimot er jeg rett som det er dum kunde når kortbetalingssystemet tar lengre tid enn forventet, da trekker jeg ut kortet fra betalingsterminalen før transaksjonen har gått igjennom, nærmest på automatikk, etter at "normal" tid har passert. Sikkert syykt irriterende for dere i kassa, så unnskyld meg, skal prøve å skjerpe meg. Hehe, jeg er den «jævel-kunden» som vil ha tilbake den krona jeg betalte for posen, hvis jeg sier nei takk til pose. Det blir litt prinsipp og jeg syns det er litt frekt å slå inn en pose når jeg kun har kjøpt en pakke druer liksom. Spesielt hvis de ikke spør meg en gang, de bare antar at jeg trenger pose😳 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte en tyggispakke og et par bananer. Damen slo bare inn pose uten å spør meg. Sa ifra om at jeg ikke ville ha pose og da ble hun helt satt ut å bare: «ÅÅÅÅÅÅÅ OKEI VIL DU IKKE DET NEI...» og fjernet den før jeg betalte. 😅 6
Sugar&Spice Skrevet 21. desember 2017 #11674 Skrevet 21. desember 2017 5 minutter siden, Suppetuppe skrev: Hehe, jeg er den «jævel-kunden» som vil ha tilbake den krona jeg betalte for posen, hvis jeg sier nei takk til pose. Det blir litt prinsipp og jeg syns det er litt frekt å slå inn en pose når jeg kun har kjøpt en pakke druer liksom. Spesielt hvis de ikke spør meg en gang, de bare antar at jeg trenger pose😳 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte en tyggispakke og et par bananer. Damen slo bare inn pose uten å spør meg. Sa ifra om at jeg ikke ville ha pose og da ble hun helt satt ut å bare: «ÅÅÅÅÅÅÅ OKEI VIL DU IKKE DET NEI...» og fjernet den før jeg betalte. 😅 Syns det er helt greit å be om kronen tilbake, jeg Rett skal være rett, altså. Syns ikke det er å være jævel-kunder Men det er jaggu meg ikke lett med dette pose-greiene, uansett hva man gjør blir det liksom feil. En gang klarte jeg å ta betalt for en pose kunden ikke skulle ha allikevel, og da jeg prøvde å gi han én krone kontant så han bare dumt på meg selv om jeg sa "men du betalte for en pose du ikke tok med....." Han ville IKKE ha den krona Ååååh aporpos poseproblematikk, dette minnet meg på en hendelse i forrige uke!!! En kunde kjøpte en rull med innpakningspapir og bare det. Det er helt idiot å bære en sånn i en pose, fordi den er så lang og posen så kort, det blir bare kaos uansett. Så jeg (dum som jeg var........) antok at kunden ikke ville ha en pose og sa hadet bra når betalingen var gjennomført. Kunden ble stående igjen som DET spørsmålstegnet!! "Jaaa, jeg vil jo ha en pose?" (og nå var det min tur til å bli spørsmålstegn. ALTSÅ den rullen er enklere å bære i hånda?!?) "eehm, åja, okei. Den er så lang og posen så liten, så det er egentlig ikke noe enklere å bære med i en pose men vi ordner en pose. har du én krone? " Blikket jeg fikk av den kunden der.... GUD BEDRE, det så ut som jeg hadde krenket moren hennes, slått til hundevalpen og brent opp familiebildene hennes på ett og samme tidspunkt Var det én ting som var sikkert, så var det at hun IKKE hadde tenkt å betale for en pose.... Men en pose koster en krone, og bare fordi "jeg lot være" å spørre(eller: hun glemte å si at hun ønsket en pose!) betyr ikke at man slipper å betale.... FOLK ass. uansett hva man gjør så blir det feil.... 28
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #11675 Skrevet 21. desember 2017 Jeg var litt dum kunde her om dagen for i en butikk som ikke var matbutikk så spurte h*n i kassa "vil du kjøpe pose" istede for "vil du ha pose" og jeg ble så satt ut av at de formulerte noe annerledes enn autopiloten i meg er vant til så jeg bare "øh hva koster det da?". Kosta såklart 1 kr som vanlig og ja jeg ville jo ha det og betaler jo for poser hele tiden uten å bry meg :D Tror jeg bare automatisk tenkte at det var en ekstra fancy eller dyr pose siden h*n spesifikt sa "kjøpe". Anonymkode: de68c...138 11
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #11676 Skrevet 21. desember 2017 21 minutter siden, Sugar&Spice skrev: Blikket jeg fikk av den kunden der.... GUD BEDRE, det så ut som jeg hadde krenket moren hennes, slått til hundevalpen og brent opp familiebildene hennes på ett og samme tidspunkt Anonymkode: 15011...0b9 7
Populært innlegg altflyter Skrevet 21. desember 2017 Populært innlegg #11677 Skrevet 21. desember 2017 1 time siden, Sugar&Spice skrev: Syns det er helt greit å be om kronen tilbake, jeg Rett skal være rett, altså. Syns ikke det er å være jævel-kunder Men det er jaggu meg ikke lett med dette pose-greiene, uansett hva man gjør blir det liksom feil. En gang klarte jeg å ta betalt for en pose kunden ikke skulle ha allikevel, og da jeg prøvde å gi han én krone kontant så han bare dumt på meg selv om jeg sa "men du betalte for en pose du ikke tok med....." Han ville IKKE ha den krona Ååååh aporpos poseproblematikk, dette minnet meg på en hendelse i forrige uke!!! En kunde kjøpte en rull med innpakningspapir og bare det. Det er helt idiot å bære en sånn i en pose, fordi den er så lang og posen så kort, det blir bare kaos uansett. Så jeg (dum som jeg var........) antok at kunden ikke ville ha en pose og sa hadet bra når betalingen var gjennomført. Kunden ble stående igjen som DET spørsmålstegnet!! "Jaaa, jeg vil jo ha en pose?" (og nå var det min tur til å bli spørsmålstegn. ALTSÅ den rullen er enklere å bære i hånda?!?) "eehm, åja, okei. Den er så lang og posen så liten, så det er egentlig ikke noe enklere å bære med i en pose men vi ordner en pose. har du én krone? " Blikket jeg fikk av den kunden der.... GUD BEDRE, det så ut som jeg hadde krenket moren hennes, slått til hundevalpen og brent opp familiebildene hennes på ett og samme tidspunkt Var det én ting som var sikkert, så var det at hun IKKE hadde tenkt å betale for en pose.... Men en pose koster en krone, og bare fordi "jeg lot være" å spørre(eller: hun glemte å si at hun ønsket en pose!) betyr ikke at man slipper å betale.... FOLK ass. uansett hva man gjør så blir det feil.... Der er jeg faktisk uenig med deg. Hvis jeg glemte å spørre kundene om de ville ha pose, så fikk de den gratis. Folk skal slippe å grave fram mynter eller betale en krone med kort fordi jeg glemte å spørre Min feil. Kunden ble ikke lastet for det. Men det er bare min mening. Men til trådens tema. Når det kom til poser... Meg: Skal du ha pose? Kunde: *ser i taket* Meg: Vil du ha pose? Kunde ... Meg: Ingen pose altså? Kunde: nei Meg: Ok. det blir x kroner Kunde: *betaler* "godkjent" ...Og så må jeg få en pose Slike kunder krevde jeg betaling for posen av. De trenerte spørsmålet med vilje for å spare en krone. Når du ignorerer meg to ganger for så å si nei, men ombestemmer deg i det betalingen har gått igjennom... ja da er jeg like kjip som deg. 72
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #11678 Skrevet 21. desember 2017 5 minutter siden, altflyter skrev: Når du ignorerer meg to ganger for så å si nei, men ombestemmer deg i det betalingen har gått igjennom... ja da er jeg like kjip som deg. Anonymkode: 15011...0b9 3
#Sunrise Skrevet 21. desember 2017 #11679 Skrevet 21. desember 2017 Hvorfor går syke mennesker på butikken? Må du ha brød, melk, medisiner så OK! Men julegave shopping kan vente til du er frisk! og MÅÅÅ du kjøpe julegaver selv om du er syk, så ikke stå å host og nys på butikkpersonalet ble helt satt ut når jeg så hun ene stå å betale i leketøysbutikken, så står hun å hoster og nyser i kassa.. Kom på en litt morsom hendelse en gang jeg var på resturant. likte best å betale med lapper, så hadde ekstremt mye småpenger. skulle betale for maten, og tok opp en 200 lapp og en 100lapp. servirør: jeg vil heller ha småpengene dine jeg: emm, jaa men jeg trur ikke det er nok. Servirør: se hvor mye det er da Jeg begynner å telle pengene og viser seg at jeg mangler noen kronestykker Servirør: det går bra, jeg vil bare ha mynter i kassa ikke noe galt der, bare litt morsom 25
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #11680 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, #Sunrise skrev: Hvorfor går syke mennesker på butikken? Må du ha brød, melk, medisiner så OK! Men julegave shopping kan vente til du er frisk! og MÅÅÅ du kjøpe julegaver selv om du er syk, så ikke stå å host og nys på butikkpersonalet ble helt satt ut når jeg så hun ene stå å betale i leketøysbutikken, så står hun å hoster og nyser i kassa.. Kom på en litt morsom hendelse en gang jeg var på resturant. likte best å betale med lapper, så hadde ekstremt mye småpenger. skulle betale for maten, og tok opp en 200 lapp og en 100lapp. servirør: jeg vil heller ha småpengene dine jeg: emm, jaa men jeg trur ikke det er nok. Servirør: se hvor mye det er da Jeg begynner å telle pengene og viser seg at jeg mangler noen kronestykker Servirør: det går bra, jeg vil bare ha mynter i kassa ikke noe galt der, bare litt morsom Jeg skal love deg at om jeg står og hoster og nyser på i en butikk i julestria er det ikke fordi jeg synes det er et trivelig tidspunkt å shoppe på - da er det fordi det av diverse grunner er eneste mulighet. Anonymkode: 4332f...8a3 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå