Pupperulla Skrevet 15. juni 2017 #10961 Skrevet 15. juni 2017 Denne endte i retten: mann ca 60 , gal, hjemløs og alkoholiker. Han er fryktet og nektet over hele senteret. Liker seg best i fengsel sier han. Vel, jeg jobber i kiosk og den dagen hadde vi varetelling på kveld og åpent. Vi telte lager da og skulke ta kiosk etter stengetid . Kollega sto i kasse. Han kommer inn og skal ha pølse. Redd for å si noe galt og få mannen sint , tenkte Hun å ekspedere raskt å få han ut. ( søndag, ingen vektere) - hvilken pølse vil du ha? DET MÅ DU DA FOR HELVETE VITE!! -grill ,kanskje ? Han strener rundt disken og slår etter ansiktet hennes , treffer heldigvis ikke!!😱 Tar en pose med 5 øl oppi og kaster inn i brusskapet så flaskene spretter! Jeg går ut for å se hva som skjer Trodde en hylle var rast ned, eller noe. Han kommer mot meg og skriker og kjefter ! Jeg ber en kunde komme seg ut og min stefar ( min mor drev butikken ) kommer løpende og tar tak i mannen bakfra. Holder rundt overkroppen . Jeg ringer politi og oppgir navn på vedkommende og at de må komme nuh!! Mannen skriker at han har kniv og skal få tak i den så han kan stikke meg og alle andre der. Jeg står og snakker rolig med han, og sier at sånn er ikke greit å si, at vi blir redde osv ( som til et barn omtrent) han ser på meg med tårer i øynene og sier ; Eg vil bærre inn igjen og denne gangen skal det bli 21 år!! Da kom politi løpende inn , legger han i bakken , på med håndjern og sleper han ut. han truer og skriker fortsatt , skal drepe oss og politi, bombe byen og brenne ned kirka! denne vakta skulle jeg egentlig jobbet alene... takk Gud for varetelling og at vi var mange på jobb den kvelden! 24
Hedy Lamarr Skrevet 15. juni 2017 #10962 Skrevet 15. juni 2017 4 timer siden, Sugar&Spice skrev: Lørdagsvakt i bokhandelen. Jeg står alene, og det er fullt kaos med femten meter kø. De aller fleste kundene er kjempetålmodige og ser at jeg jobber som en hest, jeg gir alltid 100% på lørdagene! Så kommer det en dame som skal handle bursdagspresanger og spør om jeg kan pakke inn boken og ballen for henne i to forskjellige presanger. Jeg er vennlig, men bestemt og sier "akkurat nå har jeg ikke mulighet til å pakke inn fordi det er så lang kø, og jeg er alene i to timer til. Men du skal selvfølgelig få med deg papir og bånd, det er ikke noe problem"*viser henne papiret vi har* Hvorpå dama da svarer "Jeg jobber i butikk selv, og dette er uakseptabel service! Selvfølgelig skal du pakke inn for meg!" Jeg sverger, øyebryna mine steg en meter Jeg skal fader tute meg ikke noe som helst! Og det aller verste er at jeg syns det å pakke inn presanger bare er koselig, gøy og det gir meg mye glede! Ofte, når det er stille, står jeg og prater med kundene om festen/middagen/bursdagen/bryllupet de skal levere presangen i, og jeg gjør meg alltid flid med nok bånd og fine kanter... Jeg simpelthen elsker å pakke inn! Men når det er femten meter kø må jeg faktisk prioritere den køen... Det hender ofte jeg sier til kunder at hvis de har andre ærender i handlegaten kan jeg pakke inn når jeg får tid, og så kan de komme tilbake om et kvarter og hente varene Jeg foreslo ikke det til henne. Applauderer dette! Noe av det verste jeg opplever av hverdagsirritasjoner er den der helsikens innpakningen når det er kø. Skulle ønske du jobbet i alle butikkene jeg besøker, særlig rundt juletider. 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #10963 Skrevet 16. juni 2017 I dag var en jeg dum kunde, tror jeg. Var i en butikk og fant en vare jeg hadde lyst på. Som student googlet jeg den for å se om jeg kunne finne den billigere andre steder, og det kunne jeg. Ble så gjort obs på at butikken jeg var i tilbød prismatch, så tuslet bort til kassa, kvinnet meg opp, og spurte om jeg kunne prismatche varen med prisen jeg hadde funnet i en annen butikk. Fikk beskjed om at det skulle gå fint, de måtte bare få se hvor vi hadde funnet varen billigere, og om de hadde den på lager. Jeg hadde finlest vilkårene for prismatch før jeg kom til kassa for å være sikker på at jeg kom til å drite meg ut, og der stod det ingenting om at butikken med den billigere prisen måtte ha den på lager. Jeg nevnte dette for den ansatte, og hun smålo av meg som om det skulle være en selvfølge. Da jeg ikke kunne vise til flere igjen på lagerstatus, sa hun at det nok var fordi det var et tilbud butikken kjørte, og at de da heller ikke hadde lov til å prismatche ettersom det var en tilbudsvare i den andre butikken. Jeg svarte at prisen for varen hadde vært den samme i over ett år (sjekket prisguide.no), og at den ikke var blitt dumpet nylig. Etterhvert henviste hun meg til en annen ansatt, og han stod lenge og trykket på pcn sin, før han konkluderte med at konkurrenten av og til pleide å kjøpe varer, og dumpe prisen når det var få igjen, for å kunne sette en lavere pris enn andre butikker. Jeg fikk derfor ikke prismatche varen. Ble stående igjen som et spørsmålstegn, både fordi jeg kunne vise til at prisen ikke hadde blitt dumpet, og fordi det ikke var noe som helst indikasjon på at det måtte være flere igjen av varen hos konkurrenten for å få prismatche på nettsiden deres. Syntes det er merkelig at kunden skal svi for at butikken ikke hadde greid å opplyse om hvilke vilkår som måtte oppfylles for å få prismatche. Fryktelig ubehagelig situasjon, og følte meg som en skikkelig vanskelig kunde, der jeg stod og prøvde å vise at de ikke hadde de riktige opplysningene . Anonymkode: 997da...399 30
Cottonball Skrevet 17. juni 2017 #10964 Skrevet 17. juni 2017 (endret) På jobb i går: En mann kommer inn i butikken i superfart. Meg: hei! Kunde: har dere fssht?! *brå håndbevegelse opp mot ansiktet* Meg: unnskyld, hva mener du? Kunde: sånn fssht!!! *brå håndbevegelse igjen * Meg: en hva for noe? Dette gjentar seg noen ganger til, helt til kunden kommer på en annen måte å forklare seg på. Kunde: mann, dame skjegg vekk! Fssht!! *håndbevegelse* Meg: barberhøvvel? Kunde: ja barberhøvvel *finner barberhøvvel til kunden* Kunde: den for dame? Meg: både menn og kvinner kan bruke denne Mann: unisex ja, ok. Kunden betaler og går. Altså, å kaste handa opp mot ansiktet og si "fssht" så spyttet flyr kan da ikke være den beste måten å forklare barberhøvvel på hvis du ikke kommer på hva det heter? 😂 det var ikke barberingsbevegelser han gjorde en gang. Så ut som om han skulle slå til seg selv 😅 Endret 17. juni 2017 av Cottonball 33
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #10965 Skrevet 17. juni 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag var en jeg dum kunde, tror jeg. Var i en butikk og fant en vare jeg hadde lyst på. Som student googlet jeg den for å se om jeg kunne finne den billigere andre steder, og det kunne jeg. Ble så gjort obs på at butikken jeg var i tilbød prismatch, så tuslet bort til kassa, kvinnet meg opp, og spurte om jeg kunne prismatche varen med prisen jeg hadde funnet i en annen butikk. Fikk beskjed om at det skulle gå fint, de måtte bare få se hvor vi hadde funnet varen billigere, og om de hadde den på lager. Jeg hadde finlest vilkårene for prismatch før jeg kom til kassa for å være sikker på at jeg kom til å drite meg ut, og der stod det ingenting om at butikken med den billigere prisen måtte ha den på lager. Jeg nevnte dette for den ansatte, og hun smålo av meg som om det skulle være en selvfølge. Da jeg ikke kunne vise til flere igjen på lagerstatus, sa hun at det nok var fordi det var et tilbud butikken kjørte, og at de da heller ikke hadde lov til å prismatche ettersom det var en tilbudsvare i den andre butikken. Jeg svarte at prisen for varen hadde vært den samme i over ett år (sjekket prisguide.no), og at den ikke var blitt dumpet nylig. Etterhvert henviste hun meg til en annen ansatt, og han stod lenge og trykket på pcn sin, før han konkluderte med at konkurrenten av og til pleide å kjøpe varer, og dumpe prisen når det var få igjen, for å kunne sette en lavere pris enn andre butikker. Jeg fikk derfor ikke prismatche varen. Ble stående igjen som et spørsmålstegn, både fordi jeg kunne vise til at prisen ikke hadde blitt dumpet, og fordi det ikke var noe som helst indikasjon på at det måtte være flere igjen av varen hos konkurrenten for å få prismatche på nettsiden deres. Syntes det er merkelig at kunden skal svi for at butikken ikke hadde greid å opplyse om hvilke vilkår som måtte oppfylles for å få prismatche. Fryktelig ubehagelig situasjon, og følte meg som en skikkelig vanskelig kunde, der jeg stod og prøvde å vise at de ikke hadde de riktige opplysningene . Anonymkode: 997da...399 Høres ikke ut som du var en dum kunde, men at de bare ikke ville gi deg prisløfte. Send inn samme historie til kundeservice i kjeden du handlet i! Anonymkode: bf2b0...21d 24
NumberSix Skrevet 17. juni 2017 #10966 Skrevet 17. juni 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag var en jeg dum kunde, tror jeg. Var i en butikk og fant en vare jeg hadde lyst på. Som student googlet jeg den for å se om jeg kunne finne den billigere andre steder, og det kunne jeg. Ble så gjort obs på at butikken jeg var i tilbød prismatch, så tuslet bort til kassa, kvinnet meg opp, og spurte om jeg kunne prismatche varen med prisen jeg hadde funnet i en annen butikk. Fikk beskjed om at det skulle gå fint, de måtte bare få se hvor vi hadde funnet varen billigere, og om de hadde den på lager. Jeg hadde finlest vilkårene for prismatch før jeg kom til kassa for å være sikker på at jeg kom til å drite meg ut, og der stod det ingenting om at butikken med den billigere prisen måtte ha den på lager. Jeg nevnte dette for den ansatte, og hun smålo av meg som om det skulle være en selvfølge. Da jeg ikke kunne vise til flere igjen på lagerstatus, sa hun at det nok var fordi det var et tilbud butikken kjørte, og at de da heller ikke hadde lov til å prismatche ettersom det var en tilbudsvare i den andre butikken. Jeg svarte at prisen for varen hadde vært den samme i over ett år (sjekket prisguide.no), og at den ikke var blitt dumpet nylig. Etterhvert henviste hun meg til en annen ansatt, og han stod lenge og trykket på pcn sin, før han konkluderte med at konkurrenten av og til pleide å kjøpe varer, og dumpe prisen når det var få igjen, for å kunne sette en lavere pris enn andre butikker. Jeg fikk derfor ikke prismatche varen. Ble stående igjen som et spørsmålstegn, både fordi jeg kunne vise til at prisen ikke hadde blitt dumpet, og fordi det ikke var noe som helst indikasjon på at det måtte være flere igjen av varen hos konkurrenten for å få prismatche på nettsiden deres. Syntes det er merkelig at kunden skal svi for at butikken ikke hadde greid å opplyse om hvilke vilkår som måtte oppfylles for å få prismatche. Fryktelig ubehagelig situasjon, og følte meg som en skikkelig vanskelig kunde, der jeg stod og prøvde å vise at de ikke hadde de riktige opplysningene . Anonymkode: 997da...399 Dette var uproft av dem, og bare en masse dårlige unnskyldninger for ikke å prismatche. Send mail til sjefen/noen høyere opp i systemet og fortell om dette. 22
Honey Dew Skrevet 17. juni 2017 #10967 Skrevet 17. juni 2017 På 15.6.2017 den 22.50, Pupperulla skrev: Denne endte i retten: mann ca 60 , gal, hjemløs og alkoholiker. Han er fryktet og nektet over hele senteret. Liker seg best i fengsel sier han. Vel, jeg jobber i kiosk og den dagen hadde vi varetelling på kveld og åpent. Vi telte lager da og skulke ta kiosk etter stengetid . Kollega sto i kasse. Han kommer inn og skal ha pølse. Redd for å si noe galt og få mannen sint , tenkte Hun å ekspedere raskt å få han ut. ( søndag, ingen vektere) - hvilken pølse vil du ha? DET MÅ DU DA FOR HELVETE VITE!! -grill ,kanskje ? Han strener rundt disken og slår etter ansiktet hennes , treffer heldigvis ikke!!😱 Tar en pose med 5 øl oppi og kaster inn i brusskapet så flaskene spretter! Jeg går ut for å se hva som skjer Trodde en hylle var rast ned, eller noe. Han kommer mot meg og skriker og kjefter ! Jeg ber en kunde komme seg ut og min stefar ( min mor drev butikken ) kommer løpende og tar tak i mannen bakfra. Holder rundt overkroppen . Jeg ringer politi og oppgir navn på vedkommende og at de må komme nuh!! Mannen skriker at han har kniv og skal få tak i den så han kan stikke meg og alle andre der. Jeg står og snakker rolig med han, og sier at sånn er ikke greit å si, at vi blir redde osv ( som til et barn omtrent) han ser på meg med tårer i øynene og sier ; Eg vil bærre inn igjen og denne gangen skal det bli 21 år!! Da kom politi løpende inn , legger han i bakken , på med håndjern og sleper han ut. han truer og skriker fortsatt , skal drepe oss og politi, bombe byen og brenne ned kirka! denne vakta skulle jeg egentlig jobbet alene... takk Gud for varetelling og at vi var mange på jobb den kvelden! Herregud! Så godt at det gikk bra med dere. Hvis han er nektet adgang til senteret, synes jeg det er rart at ingen tilkalte vektere for å få han ut, før han kom inn i kiosken. 7
Pupperulla Skrevet 17. juni 2017 #10968 Skrevet 17. juni 2017 7 timer siden, Honey Dew skrev: Herregud! Så godt at det gikk bra med dere. Hvis han er nektet adgang til senteret, synes jeg det er rart at ingen tilkalte vektere for å få han ut, før han kom inn i kiosken. Det var søndag, kiosken var åpen, men senteret stengt og ingen vektere. Vi sto inne på lageret å telte røyk og brus og div . Politistasjonen er veldig nærme heldigvis, de løp bort på 3 min 👍 Men ja, det kunne gått helt galt om jeg var alene, noe jeg vanligvis hadde vært... 4
The Kitten Skrevet 21. juni 2017 #10969 Skrevet 21. juni 2017 Har to historier. Første: Kunde kommer til meg i kassen. Håndhilser og presenterer seg. Siden det er en ganske ny butikk trodde jeg han kanskje var regionssjef eller noe, så jeg hilser bare pent tilbake. Han går inn for å handle. Så betjener jeg noen andre kunder i kassen. Da går første kunde forbi med 2 øl. Kunde: Vi snakkes du! Meg: Det gjør vi sikkert, men du er nesten nødt til å betale for ølen før du går. Kunde: MÅ jeg virkelig det? Kan du ikke være grei? Meg: Grei kan jeg være, men ikke så grei. Kunde: OK da. Neste gang får jeg kanskje lov til å bare gå.... Det er lov å håpe. Histore nummer to: Meg: Det blir 60 kroner Kunde: Kan jeg betale når jeg får skattepengene? Meg: Unnskyld? Kunde: Kan jeg betale når jeg får skattepengene? Det er ikke lenge til. Meg: Beklager, men du er nesten nødt til å betale nå. Kunde: (tar frem 1000-lapp) så vanskelig du skulle være.... 36
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #10970 Skrevet 21. juni 2017 32 minutter siden, The Kitten skrev: Kunde kommer til meg i kassen. Håndhilser og presenterer seg. Siden det er en ganske ny butikk trodde jeg han kanskje var regionssjef eller noe, så jeg hilser bare pent tilbake. Han går inn for å handle. Så betjener jeg noen andre kunder i kassen. Da går første kunde forbi med 2 øl. Kunde: Vi snakkes du! Meg: Det gjør vi sikkert, men du er nesten nødt til å betale for ølen før du går. Kunde: MÅ jeg virkelig det? Kan du ikke være grei? Meg: Grei kan jeg være, men ikke så grei. Kunde: OK da. Neste gang får jeg kanskje lov til å bare gå.... Haha, den var fin da. Var det meg hadde jeg bare bedt deg sette det på sjefen og gått. Anonymkode: 55461...1f0 4
Dark Angelina Skrevet 22. juni 2017 #10971 Skrevet 22. juni 2017 På 21.6.2017 den 5.11, The Kitten skrev: Har to historier. Første: Kunde kommer til meg i kassen. Håndhilser og presenterer seg. Siden det er en ganske ny butikk trodde jeg han kanskje var regionssjef eller noe, så jeg hilser bare pent tilbake. Han går inn for å handle. Så betjener jeg noen andre kunder i kassen. Da går første kunde forbi med 2 øl. Kunde: Vi snakkes du! Meg: Det gjør vi sikkert, men du er nesten nødt til å betale for ølen før du går. Kunde: MÅ jeg virkelig det? Kan du ikke være grei? Meg: Grei kan jeg være, men ikke så grei. Kunde: OK da. Neste gang får jeg kanskje lov til å bare gå.... Det er lov å håpe. Histore nummer to: Meg: Det blir 60 kroner Kunde: Kan jeg betale når jeg får skattepengene? Meg: Unnskyld? Kunde: Kan jeg betale når jeg får skattepengene? Det er ikke lenge til. Meg: Beklager, men du er nesten nødt til å betale nå. Kunde: (tar frem 1000-lapp) så vanskelig du skulle være.... Hjelpe meg 1
MarianneE Skrevet 23. juni 2017 #10972 Skrevet 23. juni 2017 Folk som "bare vil kikke litt" fem minutter på stengetid til vanlig tid er ikke så populært. Folk som "bare vil kikke litt" fem minutter på stengetid på nattåpent... (Jada, jeg vet at så lenge butikken er åpen må man få lov til å se, men allikevel...) 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #10973 Skrevet 23. juni 2017 På 6/15/2017 den 22.50, Pupperulla skrev: Denne endte i retten: mann ca 60 , gal, hjemløs og alkoholiker. Han er fryktet og nektet over hele senteret. Liker seg best i fengsel sier han. Vel, jeg jobber i kiosk og den dagen hadde vi varetelling på kveld og åpent. Vi telte lager da og skulke ta kiosk etter stengetid . Kollega sto i kasse. Han kommer inn og skal ha pølse. Redd for å si noe galt og få mannen sint , tenkte Hun å ekspedere raskt å få han ut. ( søndag, ingen vektere) Han hørtes ensom ut Anonymkode: 29deb...2a6 1
FrittgåendeBurugle Skrevet 23. juni 2017 #10974 Skrevet 23. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han hørtes ensom ut Anonymkode: 29deb...2a6 Jeg ville også foretrukket fengsel fremfor gata.
Pupperulla Skrevet 23. juni 2017 #10975 Skrevet 23. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han hørtes ensom ut Anonymkode: 29deb...2a6 Han er det, han har vært mer i fengsel enn utenfor. På en av hans gode dager ,snakket vi endel og han fortalte om et hardt liv, fraværende mor og tøff oppvekst. Han hater damer, men jeg var visst Ok. Han er ekstremt ustabil og farlig, men jeg har sett den gode siden hans også. Han har aldri hatt noe sted å bo, og han lager bråk og faenskap for å bli arrestert etter løslatelse. trist st ikke det finnes noe opplegg for sånne folk. 11
The Kitten Skrevet 25. juni 2017 #10976 Skrevet 25. juni 2017 Meg: Den er halv pris ja. Kunde: Så da er den gratis? 15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 Populært innlegg #10977 Skrevet 25. juni 2017 Jeg jobbet i en butikk som selger serviser, bestikk og dekorasjon. Vi hadde en vannautomat stående i butikken der både ansatte og kunder kunne forsyne seg av mineralvann i plastglass. En dag kom det inn en familie med to voksne og to barn i hui og hast som sa de alle var enormt tørste. Jeg sa de gjerne kunne forsyne seg av mineralvann og pekte mot automaten og plastglassene. De gikk målrettet bort til krystallglassene og tok hvert sitt for så å gå mot vannautomaten. Jeg sa da at de ikke kan drikke fra krystallglassene med mindre de har tenkt å kjøpe dem. Da så de voksne på meg med illsinte øyne og sa at det er jo bare rent vann de skulle drikke fra dem. De ble så sure at de stormet ut av butikk uten å drikke vann. De fikk selvsagt ikke lov til å slikke på krystallglass som de ikke hadde tenkt å kjøpe. Anonymkode: 71b1b...f72 54
nutella Skrevet 25. juni 2017 #10978 Skrevet 25. juni 2017 På 16. juni 2017 den 23.34, AnonymBruker skrev: I dag var en jeg dum kunde, tror jeg. Var i en butikk og fant en vare jeg hadde lyst på. Som student googlet jeg den for å se om jeg kunne finne den billigere andre steder, og det kunne jeg. Ble så gjort obs på at butikken jeg var i tilbød prismatch, så tuslet bort til kassa, kvinnet meg opp, og spurte om jeg kunne prismatche varen med prisen jeg hadde funnet i en annen butikk. Fikk beskjed om at det skulle gå fint, de måtte bare få se hvor vi hadde funnet varen billigere, og om de hadde den på lager. Jeg hadde finlest vilkårene for prismatch før jeg kom til kassa for å være sikker på at jeg kom til å drite meg ut, og der stod det ingenting om at butikken med den billigere prisen måtte ha den på lager. Jeg nevnte dette for den ansatte, og hun smålo av meg som om det skulle være en selvfølge. Da jeg ikke kunne vise til flere igjen på lagerstatus, sa hun at det nok var fordi det var et tilbud butikken kjørte, og at de da heller ikke hadde lov til å prismatche ettersom det var en tilbudsvare i den andre butikken. Jeg svarte at prisen for varen hadde vært den samme i over ett år (sjekket prisguide.no), og at den ikke var blitt dumpet nylig. Etterhvert henviste hun meg til en annen ansatt, og han stod lenge og trykket på pcn sin, før han konkluderte med at konkurrenten av og til pleide å kjøpe varer, og dumpe prisen når det var få igjen, for å kunne sette en lavere pris enn andre butikker. Jeg fikk derfor ikke prismatche varen. Ble stående igjen som et spørsmålstegn, både fordi jeg kunne vise til at prisen ikke hadde blitt dumpet, og fordi det ikke var noe som helst indikasjon på at det måtte være flere igjen av varen hos konkurrenten for å få prismatche på nettsiden deres. Syntes det er merkelig at kunden skal svi for at butikken ikke hadde greid å opplyse om hvilke vilkår som måtte oppfylles for å få prismatche. Fryktelig ubehagelig situasjon, og følte meg som en skikkelig vanskelig kunde, der jeg stod og prøvde å vise at de ikke hadde de riktige opplysningene . Anonymkode: 997da...399 Så lenge du ikke er usaklig og frekk, og oppfører deg som folk, vil jeg ikke si at du høres ut som en vanskelig eller dum kunde. Det høres jo litt ut som du har rett også 2
Emmelise Skrevet 26. juni 2017 #10979 Skrevet 26. juni 2017 En lenke hadde havnet på to linjer i eposten og dermed brutt, så jeg sa h*n måtte copypaste lenken inn i nettleseren. Svaret jeg fikk var: Sitat Jeg kan ikke klippe og lime, jeg er lege! Ja.. nei.. okey... ikke kirurg altså? 14
Populært innlegg The Kitten Skrevet 27. juni 2017 Populært innlegg #10980 Skrevet 27. juni 2017 Jeg fortsetter med de søte historiene jeg. I dag var en far innom med barna på cirka 4 og 1 år. Gutt: Pappa? Skal vi sette igjen lillesøster her? Far: Nei, hun skal vi ikke sette igjen. Hvem skal passe på henne da? Gutt: (Peker på meg) Hun kan gjøre det Meg: Jeg kan bare passe på henne til klokken er elleve. Da stenger butikken. Faren: Ja, der hører du. Hvor skal hun være i natt da? Gutt: Så hun må være med oss? Faren: Klart hun skal være med oss. Gutt: Hun skal alltid være med oss. 56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå