Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oj... Så du legger tunge ting oppå maten deres, og vil ødelegge den, fordi du har en travel kunde som tilfeldigvis kanskje nettopp har fått en viktig telefon fra f eks sykehuset, akkurat i det han handler?

Litt satt på spissen ;-)

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj... Så du legger tunge ting oppå maten deres, og vil ødelegge den, fordi du har en travel kunde som tilfeldigvis kanskje nettopp har fått en viktig telefon fra f eks sykehuset, akkurat i det han handler?

De trenger vel ikke nødvendigvis å ha det travelt fordi de prater i telefonen? I de fleste tilfeller har de ikke det.

• Liker 10
Skrevet

Dette skjønte man vel var overdrevent:) og man hører om det er en viktig telefon eller ikke kunden er i:)

• Liker 6
Skrevet

I dag på jobb:

En mann i kanskje midten av 20-åra kommer inn og skal kjøpe drikke fordi han er fyllesjuk, han sier han må ha vann, uten kullsure. Bare vanlig vann. Han finner Isklar i hylla, og spør meg hva jeg anbefaler av Isklar og Imsdal. Jeg sier "ehm, det er vel det samme? Vann er vann." 

Han svarer sarkastisk og surmulende "hehe vann er vann, ja.." 

…. Er ikke vann vann da?? Det smaker jo helt likt. Hallo, det er vann! Det er jo ikke sånn at jeg har merker forskjell på Imsdalvannet og Isklar-vannet.  :skratte:

• Liker 9
Skrevet

Magnus Carlsen drikker Isklar. Så man blir helt klart smartere om man velger det. :-P

• Liker 4
Skrevet

I dag på jobb:

En mann i kanskje midten av 20-åra kommer inn og skal kjøpe drikke fordi han er fyllesjuk, han sier han må ha vann, uten kullsure. Bare vanlig vann. Han finner Isklar i hylla, og spør meg hva jeg anbefaler av Isklar og Imsdal. Jeg sier "ehm, det er vel det samme? Vann er vann."

…. Er ikke vann vann da?? Det smaker jo helt likt. Hallo, det er vann! Det er jo ikke sånn at jeg har merker forskjell på Imsdalvannet og Isklar-vannet. :skratte:

Seriøst, smaker du ikke forskjell? :-p Det gjør nemlig jeg xD

• Liker 1
Skrevet

Spesielt når man sammenligner vann i utlandet med Norge! Det smaker helt annerledes. Liker det ikke!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker ingen forskjell... Litt rart å spørre om vannanbefaling hehe! Folk flest drikker jo vannet fra springen

Anonymous poster hash: babfd...e0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- bla bla bla, hør her jenta mi, bla bla bla

Holdt kjeft din lille snørrvalp født i 1993. Jeg er faen meg eldre enn deg, og du må forstå at jeg ikke har lov til å legge opp kjæresten din som disponent på din konto på bakgrunn av denne telefonsamtalen.

I tillegg skulle han lære meg opp til hvordan jeg burde gjøre jobben min og yte service. 

:frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Anonymous poster hash: dd0b4...963
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er egentlig en lettirritert person. Det verste jeg vet er for eksempel at folk snakker i telefonen når de kommer i kassa mi. Jeg liker nemlig å bli sett på som et menneske, og ikke en robot. Og så liker jeg at folk svarer hei tilbake! Blir så irritert at jeg (nesten) legger brus/melk/tunge ting oppå salatene deres og sånn. Skyver eggene ekstra (litt) hardt nedover båndet. Har litt issues kan man si...

Har du noen gang tenkt over hvorfor det er så viktig for deg at alle sier hei?

Hvorfor er det viktig at alle kundene anerkjenner deg?

Hadde det ikke vært behagelig å ikke bry seg om det? Slippe å bli irritert og stresset?

Selv om man er lettirritert, så går det an å endre på det. Få en bedre hverdag for seg selv ved å endre holdninger og tanker som gjør en irritert.

Anonymous poster hash: 4aca7...ff0

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Husker da en jente på omtrent 15 år gikk rundt i butikken og var hele tida i nærheten av meg og min kollega som sto og snakka mens vi drev å bretta klær. Til slutt lurte jeg på hva hun ville og da sa hun at hun veldig gjerne ville ha hjelp til å finne treningstights. Jenta turte ikke spørre oss om hjelp fordi min kollega og jeg var i en samtale. Lo litt av den for å si det sånn... Så vel oppdratt?

Anonymous poster hash: f8461...b6b
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang tenkt over hvorfor det er så viktig for deg at alle sier hei?

Hvorfor er det viktig at alle kundene anerkjenner deg?

Hadde det ikke vært behagelig å ikke bry seg om det? Slippe å bli irritert og stresset?

Selv om man er lettirritert, så går det an å endre på det. Få en bedre hverdag for seg selv ved å endre holdninger og tanker som gjør en irritert.

Hva jobber du med? Ser du 500 ulike personer i løpet av en dag? Får du mye unødvendig kjeft? Et hei er normal høflighet. Man er et menneske.

Anonymous poster hash: babfd...e0d

• Liker 10
Gjest Allergikeren
Skrevet

I dag på jobb:

En mann i kanskje midten av 20-åra kommer inn og skal kjøpe drikke fordi han er fyllesjuk, han sier han må ha vann, uten kullsure. Bare vanlig vann. Han finner Isklar i hylla, og spør meg hva jeg anbefaler av Isklar og Imsdal. Jeg sier "ehm, det er vel det samme? Vann er vann.

…. Er ikke vann vann da?? Det smaker jo helt likt. Hallo, det er vann! Det er jo ikke sånn at jeg har merker forskjell på Imsdalvannet og Isklar-vannet.  :skratte:

Jeg klarer ikke høre lignende strofer uten å tenke på Jarlsberg-reklamene :laugh: "Samma det vel? Mann er mann!" Eller den som går nå for tiden; "Hjem er hjem!".

Men nok off-topic, unnskyld!

AnonymBruker
Skrevet

Husker da en jente på omtrent 15 år gikk rundt i butikken og var hele tida i nærheten av meg og min kollega som sto og snakka mens vi drev å bretta klær. Til slutt lurte jeg på hva hun ville og da sa hun at hun veldig gjerne ville ha hjelp til å finne treningstights. Jenta turte ikke spørre oss om hjelp fordi min kollega og jeg var i en samtale. Lo litt av den for å si det sånn... Så vel oppdratt?

Er dette noe som er dumt sagt av en kunde?

Vil heller si at det var dere som var dumme her.

Dere er på jobb og da er jobben deres å hjelpe kundene. Ikke skravle med hverandre.

Spesielt siden du la merke til henne så kunne du ha sagt "Kan jeg hjelpe deg med noe? :) "

Anonymous poster hash: b082f...fe2

• Liker 48
Skrevet

Der jeg jobber er det vårt ansvar å spørre om kunder ønsker hjelp. Kunder skal slippe å føle at de "forstyrrer", for vi er jo tross alt der for dem.

• Liker 27
Skrevet

Det der var dårlig kundeservice. Hadde det skjedd der jeg jobbet før, hadde vi fått skriftlig advarsel.

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

I dag på jobb:

vann er ikke vann :P det er forskjellig på hvor det kommer fra.Her jeg bor er det ikke noe godt vann i springen, så her blir det bare imsdal vann

Anonymous poster hash: 3aa17...180

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

vann er ikke vann :P det er forskjellig på hvor det kommer fra.Her jeg bor er det ikke noe godt vann i springen, så her blir det bare imsdal vann

Anonymous poster hash: 3aa17...180

Er sant det. Vann er ikke vann om man sammenligner det fra spring/brønn/kjøpeflaske....men jeg mener personlig at alle typer vann mann kjøper på flaske smaker så godt som identisk. Det er jo helt rent vann som ikke er smaksfarget av rør/beliggenhet osv. :)

• Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet

Dette er en stund siden:

" Unnskyld, hvor ligger sylteagurk hen? "

Greia er at dama ser jeg har skadet meg noe jæv, blør som bare det, bryr seg ikke og spør, sett meg lage blodspor over hele supermarkedet og vil vite hvor sylteagurk ligger.

Hadde så lyst til å si: " Følg blodsporene ".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...