globalagogo Skrevet 11. juni 2015 #7941 Skrevet 11. juni 2015 Oj... Så du legger tunge ting oppå maten deres, og vil ødelegge den, fordi du har en travel kunde som tilfeldigvis kanskje nettopp har fått en viktig telefon fra f eks sykehuset, akkurat i det han handler? Litt satt på spissen ;-) 6
Storekommode Skrevet 11. juni 2015 #7942 Skrevet 11. juni 2015 Oj... Så du legger tunge ting oppå maten deres, og vil ødelegge den, fordi du har en travel kunde som tilfeldigvis kanskje nettopp har fått en viktig telefon fra f eks sykehuset, akkurat i det han handler? De trenger vel ikke nødvendigvis å ha det travelt fordi de prater i telefonen? I de fleste tilfeller har de ikke det. 10
superdupermeg Skrevet 11. juni 2015 #7943 Skrevet 11. juni 2015 Oj... Så du legger tunge ting oppå maten deres, og vil ødelegge den, fordi du har en travel kunde som tilfeldigvis kanskje nettopp har fått en viktig telefon fra f eks sykehuset, akkurat i det han handler? Dette skjønte man vel var overdrevent:) og man hører om det er en viktig telefon eller ikke kunden er i:) 6
ohdeergod Skrevet 11. juni 2015 #7944 Skrevet 11. juni 2015 I dag på jobb: En mann i kanskje midten av 20-åra kommer inn og skal kjøpe drikke fordi han er fyllesjuk, han sier han må ha vann, uten kullsure. Bare vanlig vann. Han finner Isklar i hylla, og spør meg hva jeg anbefaler av Isklar og Imsdal. Jeg sier "ehm, det er vel det samme? Vann er vann." Han svarer sarkastisk og surmulende "hehe vann er vann, ja.." …. Er ikke vann vann da?? Det smaker jo helt likt. Hallo, det er vann! Det er jo ikke sånn at jeg har merker forskjell på Imsdalvannet og Isklar-vannet. 9
Meaty Skrevet 11. juni 2015 #7945 Skrevet 11. juni 2015 Magnus Carlsen drikker Isklar. Så man blir helt klart smartere om man velger det. :-P 4
Brimi Skrevet 11. juni 2015 #7946 Skrevet 11. juni 2015 I dag på jobb: En mann i kanskje midten av 20-åra kommer inn og skal kjøpe drikke fordi han er fyllesjuk, han sier han må ha vann, uten kullsure. Bare vanlig vann. Han finner Isklar i hylla, og spør meg hva jeg anbefaler av Isklar og Imsdal. Jeg sier "ehm, det er vel det samme? Vann er vann." Han svarer sarkastisk og surmulende "hehe vann er vann, ja.." …. Er ikke vann vann da?? Det smaker jo helt likt. Hallo, det er vann! Det er jo ikke sånn at jeg har merker forskjell på Imsdalvannet og Isklar-vannet. Seriøst, smaker du ikke forskjell? :-p Det gjør nemlig jeg xD 1
Upadiela Skrevet 11. juni 2015 #7947 Skrevet 11. juni 2015 Seriøst, smaker du ikke forskjell? :-p Det gjør nemlig jeg xD Spesielt når man sammenligner vann i utlandet med Norge! Det smaker helt annerledes. Liker det ikke! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #7948 Skrevet 12. juni 2015 Seriøst, smaker du ikke forskjell? :-p Det gjør nemlig jeg xD Jeg merker ingen forskjell... Litt rart å spørre om vannanbefaling hehe! Folk flest drikker jo vannet fra springenAnonymous poster hash: babfd...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7949 Skrevet 13. juni 2015 - bla bla bla, hør her jenta mi, bla bla bla Holdt kjeft din lille snørrvalp født i 1993. Jeg er faen meg eldre enn deg, og du må forstå at jeg ikke har lov til å legge opp kjæresten din som disponent på din konto på bakgrunn av denne telefonsamtalen. I tillegg skulle han lære meg opp til hvordan jeg burde gjøre jobben min og yte service. Anonymous poster hash: dd0b4...963 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7950 Skrevet 13. juni 2015 Er egentlig en lettirritert person. Det verste jeg vet er for eksempel at folk snakker i telefonen når de kommer i kassa mi. Jeg liker nemlig å bli sett på som et menneske, og ikke en robot. Og så liker jeg at folk svarer hei tilbake! Blir så irritert at jeg (nesten) legger brus/melk/tunge ting oppå salatene deres og sånn. Skyver eggene ekstra (litt) hardt nedover båndet. Har litt issues kan man si... Har du noen gang tenkt over hvorfor det er så viktig for deg at alle sier hei? Hvorfor er det viktig at alle kundene anerkjenner deg? Hadde det ikke vært behagelig å ikke bry seg om det? Slippe å bli irritert og stresset? Selv om man er lettirritert, så går det an å endre på det. Få en bedre hverdag for seg selv ved å endre holdninger og tanker som gjør en irritert. Anonymous poster hash: 4aca7...ff0 Anonymous poster hash: 4aca7...ff0 12
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7951 Skrevet 13. juni 2015 Husker da en jente på omtrent 15 år gikk rundt i butikken og var hele tida i nærheten av meg og min kollega som sto og snakka mens vi drev å bretta klær. Til slutt lurte jeg på hva hun ville og da sa hun at hun veldig gjerne ville ha hjelp til å finne treningstights. Jenta turte ikke spørre oss om hjelp fordi min kollega og jeg var i en samtale. Lo litt av den for å si det sånn... Så vel oppdratt? Anonymous poster hash: f8461...b6b
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 Populært innlegg #7952 Skrevet 13. juni 2015 Husker da en jente på omtrent 15 år gikk rundt i butikken og var hele tida i nærheten av meg og min kollega som sto og snakka mens vi drev å bretta klær. Til slutt lurte jeg på hva hun ville og da sa hun at hun veldig gjerne ville ha hjelp til å finne treningstights. Jenta turte ikke spørre oss om hjelp fordi min kollega og jeg var i en samtale. Lo litt av den for å si det sånn... Så vel oppdratt? Anonymous poster hash: f8461...b6b Jeg forstår at det kan være litt ubehagelig å bryte opp noen som er midt i en samtale. Dessuten er det vel vanlig av ansatte å hilse, og evt spørre om det er noe kunden trenger hjelp til (selv om jeg har sett her at mange kunder blir irritert av dette..)? Anonymous poster hash: f9635...135 66
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7953 Skrevet 13. juni 2015 Har du noen gang tenkt over hvorfor det er så viktig for deg at alle sier hei? Hvorfor er det viktig at alle kundene anerkjenner deg? Hadde det ikke vært behagelig å ikke bry seg om det? Slippe å bli irritert og stresset? Selv om man er lettirritert, så går det an å endre på det. Få en bedre hverdag for seg selv ved å endre holdninger og tanker som gjør en irritert.Anonymous poster hash: 4aca7...ff0 Anonymous poster hash: 4aca7...ff0 Hva jobber du med? Ser du 500 ulike personer i løpet av en dag? Får du mye unødvendig kjeft? Et hei er normal høflighet. Man er et menneske.Anonymous poster hash: babfd...e0d 10
Gjest Allergikeren Skrevet 13. juni 2015 #7954 Skrevet 13. juni 2015 I dag på jobb: En mann i kanskje midten av 20-åra kommer inn og skal kjøpe drikke fordi han er fyllesjuk, han sier han må ha vann, uten kullsure. Bare vanlig vann. Han finner Isklar i hylla, og spør meg hva jeg anbefaler av Isklar og Imsdal. Jeg sier "ehm, det er vel det samme? Vann er vann." Han svarer sarkastisk og surmulende "hehe vann er vann, ja.." …. Er ikke vann vann da?? Det smaker jo helt likt. Hallo, det er vann! Det er jo ikke sånn at jeg har merker forskjell på Imsdalvannet og Isklar-vannet. Jeg klarer ikke høre lignende strofer uten å tenke på Jarlsberg-reklamene "Samma det vel? Mann er mann!" Eller den som går nå for tiden; "Hjem er hjem!". Men nok off-topic, unnskyld!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7955 Skrevet 13. juni 2015 Husker da en jente på omtrent 15 år gikk rundt i butikken og var hele tida i nærheten av meg og min kollega som sto og snakka mens vi drev å bretta klær. Til slutt lurte jeg på hva hun ville og da sa hun at hun veldig gjerne ville ha hjelp til å finne treningstights. Jenta turte ikke spørre oss om hjelp fordi min kollega og jeg var i en samtale. Lo litt av den for å si det sånn... Så vel oppdratt?Anonymous poster hash: f8461...b6b Er dette noe som er dumt sagt av en kunde? Vil heller si at det var dere som var dumme her. Dere er på jobb og da er jobben deres å hjelpe kundene. Ikke skravle med hverandre. Spesielt siden du la merke til henne så kunne du ha sagt "Kan jeg hjelpe deg med noe? "Anonymous poster hash: b082f...fe2 48
sol87 Skrevet 15. juni 2015 #7956 Skrevet 15. juni 2015 Husker da en jente på omtrent 15 år gikk rundt i butikken og var hele tida i nærheten av meg og min kollega som sto og snakka mens vi drev å bretta klær. Til slutt lurte jeg på hva hun ville og da sa hun at hun veldig gjerne ville ha hjelp til å finne treningstights. Jenta turte ikke spørre oss om hjelp fordi min kollega og jeg var i en samtale. Lo litt av den for å si det sånn... Så vel oppdratt? Anonymous poster hash: f8461...b6b Der jeg jobber er det vårt ansvar å spørre om kunder ønsker hjelp. Kunder skal slippe å føle at de "forstyrrer", for vi er jo tross alt der for dem. 27
Jolene Skrevet 15. juni 2015 #7957 Skrevet 15. juni 2015 Husker da en jente på omtrent 15 år gikk rundt i butikken og var hele tida i nærheten av meg og min kollega som sto og snakka mens vi drev å bretta klær. Til slutt lurte jeg på hva hun ville og da sa hun at hun veldig gjerne ville ha hjelp til å finne treningstights. Jenta turte ikke spørre oss om hjelp fordi min kollega og jeg var i en samtale. Lo litt av den for å si det sånn... Så vel oppdratt? Anonymous poster hash: f8461...b6b Det der var dårlig kundeservice. Hadde det skjedd der jeg jobbet før, hadde vi fått skriftlig advarsel. 32
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #7958 Skrevet 16. juni 2015 I dag på jobb: En mann i kanskje midten av 20-åra kommer inn og skal kjøpe drikke fordi han er fyllesjuk, han sier han må ha vann, uten kullsure. Bare vanlig vann. Han finner Isklar i hylla, og spør meg hva jeg anbefaler av Isklar og Imsdal. Jeg sier "ehm, det er vel det samme? Vann er vann." Han svarer sarkastisk og surmulende "hehe vann er vann, ja.." …. Er ikke vann vann da?? Det smaker jo helt likt. Hallo, det er vann! Det er jo ikke sånn at jeg har merker forskjell på Imsdalvannet og Isklar-vannet. vann er ikke vann det er forskjellig på hvor det kommer fra.Her jeg bor er det ikke noe godt vann i springen, så her blir det bare imsdal vann Anonymous poster hash: 3aa17...180 2
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juni 2015 #7959 Skrevet 16. juni 2015 vann er ikke vann det er forskjellig på hvor det kommer fra.Her jeg bor er det ikke noe godt vann i springen, så her blir det bare imsdal vannAnonymous poster hash: 3aa17...180 Er sant det. Vann er ikke vann om man sammenligner det fra spring/brønn/kjøpeflaske....men jeg mener personlig at alle typer vann mann kjøper på flaske smaker så godt som identisk. Det er jo helt rent vann som ikke er smaksfarget av rør/beliggenhet osv. 2
Gjest gjestvest Skrevet 16. juni 2015 #7960 Skrevet 16. juni 2015 Dette er en stund siden: " Unnskyld, hvor ligger sylteagurk hen? " Greia er at dama ser jeg har skadet meg noe jæv, blør som bare det, bryr seg ikke og spør, sett meg lage blodspor over hele supermarkedet og vil vite hvor sylteagurk ligger. Hadde så lyst til å si: " Følg blodsporene ".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå