Kamikatze Skrevet 31. mai 2015 #7881 Del Skrevet 31. mai 2015 En kunde ringte nettopp inn og ville at vi skulle levere 35 pizza på 35 minutter! Det er et helt minutt pr pizza, jo. Et hav av tid! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyvefisken Skrevet 31. mai 2015 #7882 Del Skrevet 31. mai 2015 Kunde: Når stenger dere? Meg: For 15 minutter siden Kunde: Åja, hvor mye koster denne? Altså... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karamariell Skrevet 31. mai 2015 #7883 Del Skrevet 31. mai 2015 En fyr foran meg i kassen på en matbutikk skrek ut til alle at han heller skulle gå på Kiwi neste gang fordi kortet hans ble avslått. Han kastet også alle myntene han hadde på han i kassen da han skulle kjøpe en sjokolade.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 31. mai 2015 #7884 Del Skrevet 31. mai 2015 Kunde: Når stenger dere? Meg: For 15 minutter siden Kunde: Åja, hvor mye koster denne? Altså... Minner meg om 13. mai, dagen før himmelspretten. Det ble seriøst helt texas en halvtime før stengetid. Når klokka var 23.10 gikk jeg rundt i butikken å sa med et stort smil "vi er dessverre stengt nå, og vi hadde satt stoooor pris på om du/dere kunne gått til kassene nå :) :)". Alle svarte noe lignende som "ååh jaa, skal det :) :)". Men så var det en kar.... Han sto å skjærte brødene sine i maskinen. Sa akkurat det samme til han, så svarte han "kan jeg bare skjære ferdig brødene(!) mine?" Og det var 5 brød igjen! Hele 7 brød kjøpte han, og 5 skulle han skjære ferdig 23.10! Jeg sa no ja og gikk, men uansett. Man spørr ikke om å skjære ferdig brødene 23.10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7885 Del Skrevet 31. mai 2015 Minner meg om 13. mai, dagen før himmelspretten. Det ble seriøst helt texas en halvtime før stengetid. Når klokka var 23.10 gikk jeg rundt i butikken å sa med et stort smil "vi er dessverre stengt nå, og vi hadde satt stoooor pris på om du/dere kunne gått til kassene nå :) :)". Alle svarte noe lignende som "ååh jaa, skal det :) :)". Men så var det en kar.... Han sto å skjærte brødene sine i maskinen. Sa akkurat det samme til han, så svarte han "kan jeg bare skjære ferdig brødene(!) mine?" Og det var 5 brød igjen! Hele 7 brød kjøpte han, og 5 skulle han skjære ferdig 23.10! Jeg sa no ja og gikk, men uansett. Man spørr ikke om å skjære ferdig brødene 23.10 Folk er så hensynsløse. Da jeg jobba i butikk, slo vi av lysene og telte opp kassa/stengte kassa da klokka var blitt elleve. Så fikk kundene bare gå ut, siden de ikke gadd å skyndte seg. Anonymous poster hash: 30cbd...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7886 Del Skrevet 31. mai 2015 Minner meg om 13. mai, dagen før himmelspretten. Det ble seriøst helt texas en halvtime før stengetid. Når klokka var 23.10 gikk jeg rundt i butikken å sa med et stort smil "vi er dessverre stengt nå, og vi hadde satt stoooor pris på om du/dere kunne gått til kassene nå :) :)". Alle svarte noe lignende som "ååh jaa, skal det :) :)". Men så var det en kar.... Han sto å skjærte brødene sine i maskinen. Sa akkurat det samme til han, så svarte han "kan jeg bare skjære ferdig brødene(!) mine?" Og det var 5 brød igjen! Hele 7 brød kjøpte han, og 5 skulle han skjære ferdig 23.10! Jeg sa no ja og gikk, men uansett. Man spørr ikke om å skjære ferdig brødene 23.10 Litt offtopic, men hvorfor i all verden kaller folk det for "himmelspretten?" Anonymous poster hash: 9a142...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 31. mai 2015 #7887 Del Skrevet 31. mai 2015 Litt offtopic, men hvorfor i all verden kaller folk det for "himmelspretten?" Anonymous poster hash: 9a142...e6d Lurer jeg også på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 31. mai 2015 #7888 Del Skrevet 31. mai 2015 Litt offtopic, men hvorfor i all verden kaller folk det for "himmelspretten?" Anonymous poster hash: 9a142...e6d Jesus "spratt" jo opp til himmelen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 31. mai 2015 #7889 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Kunde: Når stenger dere? Meg: For 15 minutter siden Kunde: Åja, hvor mye koster denne? Altså... Det kalles small talk. Må ikke forveksles med genuin interesse... Litt offtopic, men hvorfor i all verden kaller folk det for "himmelspretten?" Anonymous poster hash: 9a142...e6d Er ikke det selvforklarende på Kristi himmelfarts dag? Altså himmelfart som i ikke himmelfart som i Endret 31. mai 2015 av Kamikatze 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7890 Del Skrevet 31. mai 2015 Er ikke det selvforklarende på Kristi himmelfarts dag? Koblet ikke sammen "sprette" som i betydningen å sprette opp til et sted, tenkte mer på "å sprette opp noe" Anonymous poster hash: 9a142...e6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 31. mai 2015 #7891 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Koblet ikke sammen "sprette" som i betydningen å sprette opp til et sted, tenkte mer på "å sprette opp noe" Anonymous poster hash: 9a142...e6d Endret 31. mai 2015 av Kamikatze 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 31. mai 2015 #7892 Del Skrevet 31. mai 2015 Det kalles small talk. Må ikke forveksles med genuin interesse... Er ikke det selvforklarende på Kristi himmelfarts dag? Altså himmelfart som i ikke himmelfart som i Hei, frende! Jeg sier også himmelspretten! Har alltid trodd at meg og min familie var de eneste som gjorde det, for har aldri hørt noen andre si det! (eller kanskje du er mammaen min?) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7893 Del Skrevet 31. mai 2015 Hei, frende! Jeg sier også himmelspretten! Har alltid trodd at meg og min familie var de eneste som gjorde det, for har aldri hørt noen andre si det! (eller kanskje du er mammaen min?) Det er ganske vanlig å si her jeg bor ☺️ Anonymous poster hash: 6b26c...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 31. mai 2015 #7894 Del Skrevet 31. mai 2015 Hei, frende! Jeg sier også himmelspretten! Har alltid trodd at meg og min familie var de eneste som gjorde det, for har aldri hørt noen andre si det! (eller kanskje du er mammaen min?) Oi, håper ikke Statens Innkrevingsentral forlanger morskapsbidrag for deg nå? Har hørt det hyppig både på vestlandet og i nordnorge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 31. mai 2015 #7895 Del Skrevet 31. mai 2015 Oi, håper ikke Statens Innkrevingsentral forlanger morskapsbidrag for deg nå? Har hørt det hyppig både på vestlandet og i nordnorge. Det hadde i såfall tatt seg ut (Så nå at du er mann... ) Men jeg har familie på sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 31. mai 2015 #7896 Del Skrevet 31. mai 2015 Det klinger kanskje ikke like bra på Tjømsk eller kristiansandisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2015 #7897 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg ser for meg Jesus som hopper på en trampoline opp til himmelen når noen sier himmelspretten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7898 Del Skrevet 31. mai 2015 Ferdig avspora snart?Anonymous poster hash: 67c77...32b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7899 Del Skrevet 31. mai 2015 Ferdig avspora snart?Anonymous poster hash: 67c77...32b Nei Anonymous poster hash: 9a142...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kollektivtøs Skrevet 31. mai 2015 #7900 Del Skrevet 31. mai 2015 Fra Rema 1000: - En kunde kom tilbake og klaget på at tunfisken smakte vondt. Han hadde ikke lagt merke til at det var et bilde av en katt på boksen og at han dermed hadde spist kattemat. - En kunde med utenlandsk opprinnelse kom inn og lurte på om vi hadde funnet en brystvorte, han hadde vært innom litt tidligere på dagen og mistet brystvorten sin. Kunne dessverre ikke hjelpe han der, selv om han også prøvde lykken ved å oversette til engelsk (nipple).. Etter en stund inne i butikken kom han fornøyd tilbake til kasseområdet. Han hadde funnet smokken til barnet.. Alt kan ikke oversettes direkte altså.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå