Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 Populært innlegg #11621 Skrevet 15. desember 2017 Overhørt på Maxbo idag: Kunde: Hei, jeg skal ha hvitmaling. Kassa: Hvilken type hvitmaling? Kunde: Veggmaling. Kassa: Ja, men vet du hvilken maling du skal ha? Kunde: Ja, den skal være hvit. Jeg skal male en vegg hvit. Den skal være samme farge som det er malt på naboveggen. Kassa: Har du en fargekode? Kunde: Nei? Den er hvit. Kassa: Vi har hvertfall 15 forskjellige nyanser av hvit. Hvis du skal ha fargen lik naboveggen må jeg nesten vite hvilken farge det er. Kunde: DEN ER HVIT!! Makan!! Kassa: Se her på fargekartet til Jotun. Ser du disse fargekodene? Flere av dem er nyanser av hvit. Kunde *peker på en farge*: Denne! Tror jeg.. Kassa: Det er XXX. Den har et hint av grått i seg. Kunde: Nei, nei, nei! Den må være hvit. Kassa: Kan det være fargen Bomull? Den er standard og har noe gult i seg. Veldig ofte er det denne fargen som er valget. Kunde: Nei, den skal være hvit. Den ser jo litt gul ut. Kassa: Da har vi klassisk hvit. Denne her. Kunde: Den var veldig hvit. Jeg tror den heller mer mot latte. Kassa: Ja, da er vi over på denne siden. Disse har varme toner og går mot brun. Kunden står og studerer fargene. Kassa: Kanskje du vil ha med deg noen fargeprøver? Kunde: Nei, jeg skal male nå. Da må jeg jo komme tilbake. Jeg tar denne. *peker på farge* Kassa: Ok. Vet du matthetsgraden på naboveggen? Kunde: Hæ? Kassa: Er veggen matt? Eller er den skinnende? Kunde: Vet ikke jeg vel! Den er hvit! Bare hvit! Kassa: ... Jeg tror det beste er å ta med seg fargeprøver hjem. Eventuelt male alle veggene, slik at du får et jevnt resultat. Kunde: Herregud, er ikke du eksperten her? Jeg kommer jo hit for å få hjelp! Anonymkode: 9a86d...d81 78
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #11622 Skrevet 15. desember 2017 Stod i pakkedisk i dag (kun for vår butikk), og en kunde som fikk pakket inn én gave så at jeg hadde en rull med til og fra-lapper, og spurte om hun kunne ta med noen ekstra. Jeg sa ja for å være grei selv om vi også selger til og fra-lapper i butikken, så hun dro liksågodt opp rullen og tok 20-30 stk. Jeg ble så paff at jeg ikke sa noe. Anonymkode: 6f497...c40 11
altflyter Skrevet 15. desember 2017 #11623 Skrevet 15. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stod i pakkedisk i dag (kun for vår butikk), og en kunde som fikk pakket inn én gave så at jeg hadde en rull med til og fra-lapper, og spurte om hun kunne ta med noen ekstra. Jeg sa ja for å være grei selv om vi også selger til og fra-lapper i butikken, så hun dro liksågodt opp rullen og tok 20-30 stk. Jeg ble så paff at jeg ikke sa noe. Anonymkode: 6f497...c40 Folk er helt gal når det kommer til papir/bånd/pakkelapper. Blir flau på andres vegne når folk går bort til ubetjente pakkedisker og rasker med seg 10m med pakkepapir uten at de tilsynelatende har kjøpt noe som helst. Gavepapir er billig. Syntes det er patetisk å gjøre seg til kjeltring på et slikt vis. "jammen det er jo gratis. Det betyr jo at jeg kan raske med seg alt som er slik at folk som faktisk ønsker å pakke inn den ene gaven de har kjøpt ikke får papir". Jeg liker ikke folk som er sånn! Minner meg om da jeg delte ut gratisprøver på en kake vi hadde i butikken jeg jobbet i for noen år siden. Delte ut ganske store stykker bløtkake (type normalt kakestykke-størrelse) Meg: Vil du ha en smaksprøve? Kunde: Gjerne! *tar tre* Meg: Det er èn til hver Kunde: Jammen det er jo gratis Meg: Det er gratis med en til hver. Vi vil jo gjerne at flest mulig skal få seg et kakestykke. Hvis alle tar tre, så blir det fort tomt Kunde: Jammen det står her at det er gratis Meg: Det står også "kun èn smaksprøve per kunde" Kunde: Jammen det er jo gratis Meg: .... Gratis er tydeligvis synonymt med "grav til deg så mye du kan bære". Gav gjerne flere stykker hvis folk spurte på en pen måte fordi de ville ha med et stykke til kona eller lignende, men det får da være grenser... Folk er så forbannet grådig. 40
Highhopes Skrevet 15. desember 2017 #11624 Skrevet 15. desember 2017 På 12.12.2017 den 15.34, MalloryK skrev: Er det flere her som har mareritt om tidligere jobber? Jeg hadde en drøm for noen dager siden, hvor jeg var tilbake på bensinstasjonen jeg jobbet på for 15 år siden. Og alt stresset med hamburgere og pølser og alt kom tilbake. Jeg hatet den jobben Ja! Har hatt mareritt om en tidligere jobb flere ganger og våknet opp med angst med tanken på å måtte jobbe der igjen, lettelsen er stor når jeg innser at det bare var en drøm.
Gjest ti10 Skrevet 15. desember 2017 #11625 Skrevet 15. desember 2017 På 14.12.2017 den 14.03, Sphynx skrev: Hater det! Sier hei når kunden kommer inn uten å få et hei tilbake, går hele veien bort til kunden for å spørre om de trenger hjelp og får et nei. Jeg sier ''den er grei, bare si ifra om du lurer på noe' og går tilbake mot det jeg holdt på med og mens jeg er på vei bort sier kunden ''jammen jeg lurer jo på dette'' ... slår aldri feil Det irriterer meg grenseløst at folk ikke sier hei til deg når du hilser på de i butikken. Smiler og sier hei mens jeg har øyekontakt med de og de himler med øynene å fortsetter inn i butikken. Hvorfooooor? Bli alltid sånn ''hei hei!'' *blir ignorert* sier ''nei veeel''. Jeg pleier alltid å si hei en gang til, til de som ikke sier hei først, når jeg går bort for å hjelpe de, også står jeg bare å ser på de helt til de sier hei tilbake før jeg sier noe mer En gang kom det en tilsynelatende veldig viktig mann innom, med dokumentkoffert og alt det der. Sa hei, ble ignorert og går bort til han for å spørre om hjelp. Så jeg stiller meg ved siden av han og sier hei en gang til og venter på reaksjon. Også sier han bare ''NEI, jeg skal ikke ha hjelp'' og uten å tenke over det bare braser jeg ut med ''HEI, DET HETER HEI NÅR NOEN SIER HEI TIL DEG, DU SVARER IKKE NEI DA, DET HETER HEEEEEI!'' Han ble så paff, men jeg ble tusen ganger paffere Han lagde heldighvis ikke en deal ut av det selvom jeg som butikkansatt ble litt smågal (flaut). Tror han faktisk tok det litt til seg at butikkansatte er mennesker de også Veldig viktig, dokumentkoffert og alt det der! Denne likte jeg!
MalloryK Skrevet 16. desember 2017 #11626 Skrevet 16. desember 2017 Jeg jobbet på kundeservice for en veldig stor bedrift, og personvern er ekstremt viktig der. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger folk ringte inn får å få opplysninger eller endre på et abonnement som sto på en annen person. Uansett hvor lenge dere har vært gift, eller kjent hverandre, eller om dere er i familie, jeg kan ikke gjøre noe! Man må snakke med juridisk eier. Så hadde jeg han fyren som ringte på vegne av konen, hvor jeg forklarte at jeg måtte snakke med henne for å si noe som helst. Så sier han: Hva kommer du til å gjøre hvis jeg får en dame til å late som om det er konen min da? Da sa jeg at dette kom jeg til å skrive ned, og at all kommunikasjon måtte enten være fra konens epost eller tlf-nr. Han ga meg en så bad feeling at jeg la inn en advarsen på kundebildet så alle kundekonsulenter så det. Og en annen kunde: Hun skulle skyte meg fordi naboen hennes brukte hennes nett, og det var min feil fordi nettet hennes var treigt. 14
Husholdning1 Skrevet 16. desember 2017 #11627 Skrevet 16. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Overhørt på Maxbo idag: Kunde: Hei, jeg skal ha hvitmaling. Kassa: Hvilken type hvitmaling? Kunde: Veggmaling. Kassa: Ja, men vet du hvilken maling du skal ha? Kunde: Ja, den skal være hvit. Jeg skal male en vegg hvit. Den skal være samme farge som det er malt på naboveggen. Kassa: Har du en fargekode? Kunde: Nei? Den er hvit. Kassa: Vi har hvertfall 15 forskjellige nyanser av hvit. Hvis du skal ha fargen lik naboveggen må jeg nesten vite hvilken farge det er. Kunde: DEN ER HVIT!! Makan!! Kassa: Se her på fargekartet til Jotun. Ser du disse fargekodene? Flere av dem er nyanser av hvit. Kunde *peker på en farge*: Denne! Tror jeg.. Kassa: Det er XXX. Den har et hint av grått i seg. Kunde: Nei, nei, nei! Den må være hvit. Kassa: Kan det være fargen Bomull? Den er standard og har noe gult i seg. Veldig ofte er det denne fargen som er valget. Kunde: Nei, den skal være hvit. Den ser jo litt gul ut. Kassa: Da har vi klassisk hvit. Denne her. Kunde: Den var veldig hvit. Jeg tror den heller mer mot latte. Kassa: Ja, da er vi over på denne siden. Disse har varme toner og går mot brun. Kunden står og studerer fargene. Kassa: Kanskje du vil ha med deg noen fargeprøver? Kunde: Nei, jeg skal male nå. Da må jeg jo komme tilbake. Jeg tar denne. *peker på farge* Kassa: Ok. Vet du matthetsgraden på naboveggen? Kunde: Hæ? Kassa: Er veggen matt? Eller er den skinnende? Kunde: Vet ikke jeg vel! Den er hvit! Bare hvit! Kassa: ... Jeg tror det beste er å ta med seg fargeprøver hjem. Eventuelt male alle veggene, slik at du får et jevnt resultat. Kunde: Herregud, er ikke du eksperten her? Jeg kommer jo hit for å få hjelp! Anonymkode: 9a86d...d81 Må det være så vanskelig å bare finne en hvit base? 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11628 Skrevet 16. desember 2017 Uff, denne tråden gir meg lyst til å binge kattevideoer på YouTube. Anonymkode: 15011...0b9 13
Cottonball Skrevet 16. desember 2017 #11629 Skrevet 16. desember 2017 Den velkjente 500 lappen! XD Åpnet akkurat butikken. Det vil si at vi ikke har mengder med veksel i kassa. Kunde handler en vare til 20kr. Betaler med 500 lapp. .. Meg: har du mindre? Eller har du mulighet til å betale med kort? Vi har desverre veldig lite veksel i kassa så tidlig på morgenen. *smiler* Kunde: Nei! Jeg vil betale med denne. Whyyyy Heldigvis kommer det en til på jobb i dag, så da kan jeg løpe for å veksle den 500 lappen 😂 haha huff. 10
Sphynx Skrevet 16. desember 2017 #11630 Skrevet 16. desember 2017 (endret) 8 timer siden, MalloryK skrev: Jeg jobbet på kundeservice for en veldig stor bedrift, og personvern er ekstremt viktig der. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger folk ringte inn får å få opplysninger eller endre på et abonnement som sto på en annen person. Uansett hvor lenge dere har vært gift, eller kjent hverandre, eller om dere er i familie, jeg kan ikke gjøre noe! Man må snakke med juridisk eier. Så hadde jeg han fyren som ringte på vegne av konen, hvor jeg forklarte at jeg måtte snakke med henne for å si noe som helst. Så sier han: Hva kommer du til å gjøre hvis jeg får en dame til å late som om det er konen min da? Da sa jeg at dette kom jeg til å skrive ned, og at all kommunikasjon måtte enten være fra konens epost eller tlf-nr. Han ga meg en så bad feeling at jeg la inn en advarsen på kundebildet så alle kundekonsulenter så det. Og en annen kunde: Hun skulle skyte meg fordi naboen hennes brukte hennes nett, og det var min feil fordi nettet hennes var treigt. Drapstrusler på jobb er så forbanna koselig. Føler med deg! Min beste drapstrussel var fra en mann som ikke var fornøyd med fleshlighten sin (Fleshlight er et merke på masturbatorer). Det var ikke jeg som solgte den til han, men han kom innom dagen etter og sa den var ødelagt. Og en var ødelagt fordi han hadde fått med seg et silikonbasert glidemiddel. Han mente det sto i brosjyren som fulgte med leketøyet, at den kunne bli ødelagt om man brukte silikonbasert glidemiddel. Også står han å peker i brosjyren. Der står det at man ikke skal bruke den med et oljebasert gliddemiddel og at den kan bli ødelagt av det. Which is true. Note: han har ikke dratt fram fleshlighten ennå, men han står å sier at han skal ha en ny fordi den han kjøpte i går er ødelagt). Så jeg sier ''jammen dette løser vi, her står det oljebasert. Så du har flaks, dette er bare silikonbasert, no worries, MEN vi gjør det sånn her at jeg bytter den silikonbaserte mot en vannbasert av samme merket, også siden den er billigere så får du litt penger tilbake også, fordi vannbasert glid er mye mer opptimal for produkter som dette, så da vil det gli mye bedre'' Jeg var blid og fornøyd, for nå følte jeg at jeg var skikkelig snill mot kunden i og med at jeg kom til å ta imot et silikonbasert glid jeg ikke fikk solgt videre. Men jeg var visstnok ikke skikkelig snill, jeg var kjempedum fordi produktet var ØDELAGT for tenk!!! Han oppførte seg helt manisk og forlangte en helt ny fleshlight. Jeg stopper opp å blinker et par ganger imens jeg ser dumt på han og skifter stemme fra hyggelig butikkansatt til min vanlige, irriterte stemme og spørr hvordan ødelagt den er og om jeg i det minste får ta en titt på produktet. Joda, det var ok det, så han trekker den opp av veska og slenger den på disken og sier ''DER, ØDEALGT!!!!!!! '' jeg kremter og finner fram engangshansker. Han blir ennå mer stresset og spør hva jeg har tenkt til å gjøre. ''Jeg skal se inni den for å se hvordan den er ødelagt'' JAMMEN DEN ER BRUKT, DU TRENGER IKKE SE -''jeg er ikke redd, jeg har på meg hansker!'' Men før jeg i det heletatt får sett inni løsfitta, drar han den fra meg, stapper den tilbake i veska og går mot utgangen. ''Men nå fikk vi ikke gitt deg en annen glid'' sier jeg. ''DIN JÆVLA HORE, JEG VIL HA ET NYTT PRODUKT OG JEG HAR KRAV PÅ DET, NÅR DU GÅR HJEM FRA JOBB SÅ SKAL JEG VÆRE KLAR MED ONKEL SIN TRAILER OG VI SKAL KJØRE PÅ DEG NÅR DU GÅR HJEM OG VI KOMMER TIL Å DREPE DEG FORDI DU IKKE KAN JOBBEN DIN OG KUNDEN HAR ALLTID RETT BARE PASS DEG DU JFKDHNGKSJDFKFKL'' Også var han ute av butikken. Nå bare jeg ler jeg av det, men der og da var jeg så sint at jeg holdt på å eksplodere. Han trodde kanskje jeg var en dum ansatt som bare ville gi han en ny fleshlight til 800 kr uten at han skulle gi ifra seg den første han kjøpte. Er jo ikke sånn det funker med reklamasjon da... har så mange kunder som tror de ikke trenger å ta med seg den ødelagte vibratoren for å få en ny... Det er ikke gøy for oss å ta imot en brukt vibrator som slutta å funke, men det er sånn man må ha det når det er reklamasjon. Endret 16. desember 2017 av Sphynx 24
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11631 Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, Husholdning1 skrev: Må det være så vanskelig å bare finne en hvit base? Var ikke så enkelt nei. Det fins jo et hav av veggmalinger som er "hvit", men det er jo ikke sikkert det blir samme farge som naboveggen. Den samtalen eskalerte kraftig og det ble mye kjefting frem og tilbake. Jeg gikk over i en annen kasse så fikk ikke med meg hva som skjedde videre. Anonymkode: 9a86d...d81 12
Suppetuppe Skrevet 16. desember 2017 #11632 Skrevet 16. desember 2017 2 timer siden, Sphynx skrev: Drapstrusler på jobb er så forbanna koselig. Føler med deg! Min beste drapstrussel var fra en mann som ikke var fornøyd med fleshlighten sin (Fleshlight er et merke på masturbatorer). Det var ikke jeg som solgte den til han, men han kom innom dagen etter og sa den var ødelagt. Og en var ødelagt fordi han hadde fått med seg et silikonbasert glidemiddel. Han mente det sto i brosjyren som fulgte med leketøyet, at den kunne bli ødelagt om man brukte silikonbasert glidemiddel. Også står han å peker i brosjyren. Der står det at man ikke skal bruke den med et oljebasert gliddemiddel og at den kan bli ødelagt av det. Which is true. Note: han har ikke dratt fram fleshlighten ennå, men han står å sier at han skal ha en ny fordi den han kjøpte i går er ødelagt). Så jeg sier ''jammen dette løser vi, her står det oljebasert. Så du har flaks, dette er bare silikonbasert, no worries, MEN vi gjør det sånn her at jeg bytter den silikonbaserte mot en vannbasert av samme merket, også siden den er billigere så får du litt penger tilbake også, fordi vannbasert glid er mye mer opptimal for produkter som dette, så da vil det gli mye bedre'' Jeg var blid og fornøyd, for nå følte jeg at jeg var skikkelig snill mot kunden i og med at jeg kom til å ta imot et silikonbasert glid jeg ikke fikk solgt videre. Men jeg var visstnok ikke skikkelig snill, jeg var kjempedum fordi produktet var ØDELAGT for tenk!!! Han oppførte seg helt manisk og forlangte en helt ny fleshlight. Jeg stopper opp å blinker et par ganger imens jeg ser dumt på han og skifter stemme fra hyggelig butikkansatt til min vanlige, irriterte stemme og spørr hvordan ødelagt den er og om jeg i det minste får ta en titt på produktet. Joda, det var ok det, så han trekker den opp av veska og slenger den på disken og sier ''DER, ØDEALGT!!!!!!! '' jeg kremter og finner fram engangshansker. Han blir ennå mer stresset og spør hva jeg har tenkt til å gjøre. ''Jeg skal se inni den for å se hvordan den er ødelagt'' JAMMEN DEN ER BRUKT, DU TRENGER IKKE SE -''jeg er ikke redd, jeg har på meg hansker!'' Men før jeg i det heletatt får sett inni løsfitta, drar han den fra meg, stapper den tilbake i veska og går mot utgangen. ''Men nå fikk vi ikke gitt deg en annen glid'' sier jeg. ''DIN JÆVLA HORE, JEG VIL HA ET NYTT PRODUKT OG JEG HAR KRAV PÅ DET, NÅR DU GÅR HJEM FRA JOBB SÅ SKAL JEG VÆRE KLAR MED ONKEL SIN TRAILER OG VI SKAL KJØRE PÅ DEG NÅR DU GÅR HJEM OG VI KOMMER TIL Å DREPE DEG FORDI DU IKKE KAN JOBBEN DIN OG KUNDEN HAR ALLTID RETT BARE PASS DEG DU JFKDHNGKSJDFKFKL'' Også var han ute av butikken. Nå bare jeg ler jeg av det, men der og da var jeg så sint at jeg holdt på å eksplodere. Han trodde kanskje jeg var en dum ansatt som bare ville gi han en ny fleshlight til 800 kr uten at han skulle gi ifra seg den første han kjøpte. Er jo ikke sånn det funker med reklamasjon da... har så mange kunder som tror de ikke trenger å ta med seg den ødelagte vibratoren for å få en ny... Det er ikke gøy for oss å ta imot en brukt vibrator som slutta å funke, men det er sånn man må ha det når det er reklamasjon. Herregud for en kunde! Lurer på hva han prøvde å skjule, og om han mente den var «ødelagt» fordi den var brukt😂 3
Sphynx Skrevet 16. desember 2017 #11633 Skrevet 16. desember 2017 9 minutter siden, Suppetuppe skrev: Herregud for en kunde! Lurer på hva han prøvde å skjule, og om han mente den var «ødelagt» fordi den var brukt😂 Tror han forventa at om han var veldig sint og gjorde en stor greie ut av det, skulle jeg bare gi han en ny uten noen spørsmål, så han kunne ende opp med å ha 2 av samme sorten. 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11634 Skrevet 16. desember 2017 Ikke like dumt eller hjernedødt som eksemplene i tråden her, men jeg synes det er interessant å se hvor vanskelig det er for så mange av kundene å forholde seg til spørsmålet "trenger du pose?" Meg: Trenger du pose? Kunden: *blir stum, får tallerkenøyne og ser ut som om det er første gangen i livet spørsmålet dukker opp og aner ikke hvordan man forholder seg til det* Hver dag. Hele dagen. Anonymkode: 6f497...c40 17
Brimi Skrevet 16. desember 2017 #11635 Skrevet 16. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke like dumt eller hjernedødt som eksemplene i tråden her, men jeg synes det er interessant å se hvor vanskelig det er for så mange av kundene å forholde seg til spørsmålet "trenger du pose?" Meg: Trenger du pose? Kunden: *blir stum, får tallerkenøyne og ser ut som om det er første gangen i livet spørsmålet dukker opp og aner ikke hvordan man forholder seg til det* Hver dag. Hele dagen. Anonymkode: 6f497...c40 Haha, sånn er jeg Men for meg handler det mer om at jeg ikke vet hvor mange poser jeg trenger Blir like satt ut hver gang xD 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11636 Skrevet 16. desember 2017 Jeg er en dum kunde i disse juletider. Betjening: Vil du ha med gavesker/innpakningspapir? Meg: Ja, hvis du har så?! Altså, de hadde ikke spurt hvis de ikke hadde gaveesker/innpakningspapir, men jeg klarer likevel å si den samme setningen gang etter gang. Tilgi meg🙄 Anonymkode: 3c3a1...624 28
altflyter Skrevet 17. desember 2017 #11637 Skrevet 17. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en dum kunde i disse juletider. Betjening: Vil du ha med gavesker/innpakningspapir? Meg: Ja, hvis du har så?! Altså, de hadde ikke spurt hvis de ikke hadde gaveesker/innpakningspapir, men jeg klarer likevel å si den samme setningen gang etter gang. Tilgi meg🙄 Anonymkode: 3c3a1...624 Din respons ville i hvert fall ikke jeg tenkt over i det hele tatt Det er jo ikke dumt. Det er jo bare en ok respons å komme med. Helt innafor! 7
Mollie Skrevet 17. desember 2017 #11638 Skrevet 17. desember 2017 Handlet noen julegaver på Toys r'us denne uken. Når jeg står ved pakkedisken og pakker inn kommer en dame og stiller seg helt inntil meg, nærmest presser seg inn mot disken. Begge diskene var da opptatt. Så sier hun: Kan jeg bare få ta litt papir? Greit sier jeg og slipper henne til, tenkte jo at det var gjort på et øyeblikk. Hun ble stående i en evighet og rulle papir, hun tok nesten alt papiret. Så tok hun mengder av pakkelapper. Jeg ble helt målløs av frekkheten. 25
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 17. desember 2017 Populært innlegg #11639 Skrevet 17. desember 2017 Var å handlet mat i går ettermiddag, skulle ha middagsgjester og hadde en ganske full handlevogn da jeg stilte meg i kassakø. Det var mye mennesker, men mange kasser åpne og de tok køene unna i godt tempo. Da det var tre foran meg, en som var i ferd med å betale, en med kjempefull vogn som drev å la på varer etterhvert som hun i kassa scannet og det ble plass på båndet og etter ham ei dame som kun hadde en handlekurv med noen få varer i, kom det ei dame og spurte om hun kunne gå foran meg. Hun hadde bare et par varer i hånda, så jeg sa ja siden jeg hadde mye i vogna. Noen minutter senere hadde kunden med kjempefull vogn betalt og var i ferd med å pakke varene i poser og ned i vogna igjen og hun i kassa var i ferd med å scanne varene til neste kunde. Da kom det plutselig en mann med ganske full vogn og skar inn foran meg i køen og jeg ble ganske irritert og ba ham stille seg i kø som alle andre. Da snudde dama som hadde spurt om å gå foran meg seg og ga beskjed om at det var mannen hennes og jeg hadde jo sagt de kunne gå foran. Jeg ble så satt ut at jeg ikke fikk meg til å si noe og før jeg fikk summet meg hadde de begynt å legge på varer og hun i kassa var i ferd med å scanne dem, så jeg gadd ikke lage en scene. Men sendte dem noen ganske stygge blikk. Makan til frekkhet! 67
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 Populært innlegg #11640 Skrevet 17. desember 2017 2 minutter siden, Christiane_W skrev: Var å handlet mat i går ettermiddag, skulle ha middagsgjester og hadde en ganske full handlevogn da jeg stilte meg i kassakø. Det var mye mennesker, men mange kasser åpne og de tok køene unna i godt tempo. Da det var tre foran meg, en som var i ferd med å betale, en med kjempefull vogn som drev å la på varer etterhvert som hun i kassa scannet og det ble plass på båndet og etter ham ei dame som kun hadde en handlekurv med noen få varer i, kom det ei dame og spurte om hun kunne gå foran meg. Hun hadde bare et par varer i hånda, så jeg sa ja siden jeg hadde mye i vogna. Noen minutter senere hadde kunden med kjempefull vogn betalt og var i ferd med å pakke varene i poser og ned i vogna igjen og hun i kassa var i ferd med å scanne varene til neste kunde. Da kom det plutselig en mann med ganske full vogn og skar inn foran meg i køen og jeg ble ganske irritert og ba ham stille seg i kø som alle andre. Da snudde dama som hadde spurt om å gå foran meg seg og ga beskjed om at det var mannen hennes og jeg hadde jo sagt de kunne gå foran. Jeg ble så satt ut at jeg ikke fikk meg til å si noe og før jeg fikk summet meg hadde de begynt å legge på varer og hun i kassa var i ferd med å scanne dem, så jeg gadd ikke lage en scene. Men sendte dem noen ganske stygge blikk. Makan til frekkhet! Skjønner godt at du ble paff, men jeg tror faktisk at jeg i "riktig dagsform" kunne funnet på å si at "Beklager, jeg sa at kona di kunne gå foran meg, men DU får vente på tur." og så bare trengt meg foran ham. Noen trenger å bli satt på plass. Anonymkode: 0128d...492 54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå