Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter i kassen og ser at kunde etter kunde plutselig har masse nye poser uten at jeg har gitt dem til dem. Skjønner ikke hvordan, men tenker at kanskje mange flere enn vanlig plutselig har begynt å ta med seg poser hjemmefra.

Også når jeg går fra kassen finner jeg ut at noen har åpnet en pose-pakke! Vi har dem under båndet der varene sendes ned(lukket!!!!) og noen har altså vært så frekk og åpnet en pose-pakke under båndet for å få en gratis pose og spare en krone. Også har x antall kunder etterpå tydeligvis bøyd seg halvveis under kassen for å forsyne seg med gratis poser - for pakken var halvtom når jeg fant den.

Altså, jeg vet ikke hva jeg skal si.....

Anonymous poster hash: 50b78...caf
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også var det en kunde som tok en "vil du ha med kvitteringen" - "ja, om du skriver på nummeret ditt".

Jeg hadde lyst å;

1. Forsvinne ned i gulvet på mine egne vegne, kommer til å bli "mobbet" for alltid av alle på jobb.

2. Forsvinne ned i gulvet på kundens vegne for at han kunne gjøre det.

3. Kjefte på kunden å si at sånn gjør man bare ikke foran andre, til noen som er på jobb og må være hyggelig.

Joda, hyggelig det sånn ellers.

Men ikke på jobb. 

• Liker 2
Skrevet

Det henger svære plakater på døren til nærbutikken om at den er stengt under oppussing. Nå var jeg nettopp vitne til at en eldre dame leste på lappen og dro opp skyvedøren og gikk inn i butikken.

• Liker 22
Skrevet

Jeg har sagt opp jobben minpå pizzasjappa! Det blir jo rart å ikke få kjeft hver dag fremover, skal være ærlig å si det. Er spent på hvordan mine nye bokkjøpende kunder blir! De neste ukene skal jeg nyte alle de rare, stygge og fæle kundene!

• Liker 26
Skrevet

Jeg har sagt opp jobben minpå pizzasjappa! Det blir jo rart å ikke få kjeft hver dag fremover, skal være ærlig å si det. Er spent på hvordan mine nye bokkjøpende kunder blir! De neste ukene skal jeg nyte alle de rare, stygge og fæle kundene!

Oi! Har lest alt du har skrevet tidligere, mye av det er morsomt, men enda mer er dessverre helt jævlig...prøver å være ekstra hyggelig mot de ansatte hver gang jeg kjøper pizza.. Blir uvant for deg å ha helger uten drapstrusler fremover, sikkert!

Lykke til videre <3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bensinstasjon:

Hadde en dame innom en dag som skulle betale et pumpeavstikk på vegne av sønnen sin. Men jeg hadde ingen ubetalte avstikk liggende, så jeg tenkte at sjefen kanskje hadde glemt å legge det frem, så jeg ringte han, men han hadde heller ikke noe liggende å kontoret. Kunne ha ha prøvd å lete det frem i pumpeloggene, men hun viste ikke hvilken dag det var fra eller hvor mye det var. Til slutt unnskyldte jeg og spurte om hun hadde mulighet til å komme tilbake neste dag, så vi kunne finne avstikket i mellomtiden. Det var forøvrig veldig vanskelig, hun hadde tross alt stått i kø for å komme,  :opplyser: men det var ikke noe jeg kunne gjøre. To dager senere fikk jeg høre av sjefen at det var nabostasjonen vår sønnen hennes hadde vært på  :dry:

Endret av Orbis
Skrevet

Sitter i kassen og ser at kunde etter kunde plutselig har masse nye poser uten at jeg har gitt dem til dem. Skjønner ikke hvordan, men tenker at kanskje mange flere enn vanlig plutselig har begynt å ta med seg poser hjemmefra.

Også når jeg går fra kassen finner jeg ut at noen har åpnet en pose-pakke! Vi har dem under båndet der varene sendes ned(lukket!!!!) og noen har altså vært så frekk og åpnet en pose-pakke under båndet for å få en gratis pose og spare en krone. Også har x antall kunder etterpå tydeligvis bøyd seg halvveis under kassen for å forsyne seg med gratis poser - for pakken var halvtom når jeg fant den.

Altså, jeg vet ikke hva jeg skal si.....

På flere Meny (tror jeg) butikker er det normalt at posene ligger slik at man kan forsyne seg selv med det man trenger. Men det normale er jo å legge dem på båndet slik at den som sitter i kassa kan slå dem inn da...

Skrevet

Kunde setter kortet sitt i bankterminalen. Kommer opp "ta ut kortet og prøv igjen.

Kunde; herregud hva skal jeg gjøre???!!!

Meg: nei, hvis du bare tar ut bankortet også prøver du igjen :))))))))

Bare fire timer til dagen er slutt .......

• Liker 15
Skrevet

Har jeg fortalt om kunden som ringte opp igjen for å klage på at den italienske pizzaen hennes var for tynn?! :daane:

Hun var hvert fall FORBANNA, for den pizzaen var UMULIG å spise, hun måtte bruke kniv og gaffel! Uhørt!

:fnise:

• Liker 17
Skrevet (endret)

Det er alltid like kjekt når kundene har et godt ordforråd. 

Kunde kommer bort til meg og sier "svart" (som i fargen).

Meg: Unnskyld? 

Kunde: Svart

Meg: Hva mener du?

Meg: Svart hva?

Meg: Beklager, men du er nødt til å utdype det mer. 

Kunde: Svart, svart

Og slik fortsetter det. Det endte faktisk med at jeg bare gikk. Vanligvis ville jeg ikke bare gjort det, men jeg kan ikke stå og høre på svart hele dagen. 

Lurer fremdeles på hva han ville. Var fristet til å spørre om han ville snakke om svarte personer. 

Endret av The Kitten
  • Liker 14
Skrevet

Det er alltid like kjekt når kundene har et godt ordforråd. 

Kunde kommer bort til meg og sier "svart" (som i fargen).

Meg: Unnskyld? 

Meg: Hva mener du?

Meg: Svart hva?

Meg: Beklager, men du er nødt til å utdype det mer. 

Kunde: Svart, svart

Og slik fortsetter det. Det endte faktisk med at jeg bare gikk. Vanligvis ville jeg ikke bare gjort det, men jeg kan ikke stå og høre på svart hele dagen. 

Lurer fremdeles på hva han ville. Var fristet til å spørre om han ville snakke om svarte personer. 

du burde ringt 113.. kanskje han hadde et slag  :vetikke:

Anonymous poster hash: 3aa17...180

• Liker 4
Skrevet

Verden er stappfull av dumme mennesker.

Anonymous poster hash: 88d7b...7d5
  • Liker 2
Skrevet

Den ene prince røykpakken har fått ny pakning. 

Kunde: "Også en prince gull".

Meg: *Finner frem en pakke prince gull".

Kunde: Hallo, hva er det du holder på med?! Jeg sa jo prince gull, det der er ikke prince gull.

Meg: Joda, bare se he ..... 

Kunde: Jeg skal ha prince gull!!  Den der! Kunden peker på pakningen med prince gull 100 som ikke har endret pakning. Den skal jeg ha!

Meg: Ok, men det der er prince gull 100 altså. Se hvis du ser på den her så er det akkurat samme røyken, bare i en ny pakning. 

Kunde: Nei, det er ikke prince gull, jeg skal ha prince gull. 

Meg: Se her, golden taste, akkurat samme, ny pakning.

Kunde: *Etter å ha studert røykpakken nøye" ÅÅåååååå, det er prince gull, da tar jeg den. Jeg prøvde ikke å være vanskelig altså....

Neida, ikke vanskelig. Jeg vet forskjellen, jeg prøver ikke å lure deg.

• Liker 10
Skrevet

Kunde: Hallo, hva er det du holder på med?! Jeg sa jo prince gull, det der er ikke prince gull.

Kunde: Jeg skal ha prince gull!!  Den der! Kunden peker på pakningen med prince gull 100 som ikke har endret pakning. Den skal jeg ha!

Meg: Ok, men det der er prince gull 100 altså. Se hvis du ser på den her så er det akkurat samme røyken, bare i en ny pakning. 

Kunde: *Etter å ha studert røykpakken nøye" ÅÅåååååå, det er prince gull, da tar jeg den. Jeg prøvde ikke å være vanskelig altså....

Sist jeg var på jobb hadde vi 3 prince gold igjen, regner med at det er tomt når jeg kommer på jobb i morgen. Spent på hvordan kundene våre reagerer på den nye pakningen

Skrevet

Kunde: Jeg skal ha prince gull!! Den der! Kunden peker på pakningen med prince gull 100 som ikke har endret pakning. Den skal jeg ha!

Bare til info, det er ikke samme røyk i ny pakke. De har forandret på innholdet også. Golden 100 skal fortsatt være som før, mens den vanlige 20pk er forandret. Egentlig skulle de først kun forandre på esken også forandre på røyken etterpå, men de endte med å ta begge deler på en gang. Husker ikke helt nøyaktig hva de gjorde med den, men kan sjekke på jobb imorgen hvis du vil vite:)

Hos oss er det jeg som prater med de som kommer fra de forskjellige tobakkselskapene når de kommer innom. Dere burde ha fått beskjed om dette dere også, vi får både besøk pluss informasjon i posten når det kommer nyheter og forandringer:)

Skrevet

Eg vil nesten tru at dåkke lyger for morsomhetens skuld....Finnes det sånne mennesker?! "Fyfaen så stygg du er!" Til eit heilt fremmed menneske?!

Jeg mottok utøya-relaterte drapstrussler 23 juli 2011 på grunn av 20 kr som var feilfakturett.

• Liker 7
Skrevet

Jeg mottok utøya-relaterte drapstrussler 23 juli 2011 på grunn av 20 kr som var feilfakturett.

Jeg har ikke ord. Helt seriøst, ingen ord. Hva sier man om sånne personer?

Skrevet

Bare til info, det er ikke samme røyk i ny pakke. De har forandret på innholdet også. Golden 100 skal fortsatt være som før, mens den vanlige 20pk er forandret. Egentlig skulle de først kun forandre på esken også forandre på røyken etterpå, men de endte med å ta begge deler på en gang. Husker ikke helt nøyaktig hva de gjorde med den, men kan sjekke på jobb imorgen hvis du vil vite:)

Hos oss er det jeg som prater med de som kommer fra de forskjellige tobakkselskapene når de kommer innom. Dere burde ha fått beskjed om dette dere også, vi får både besøk pluss informasjon i posten når det kommer nyheter og forandringer:)

Åå, da har jeg lært noe nytt :) 

• Liker 1
Skrevet

Og prisen går til herr polsk, som begynte å skjelle meg ut når jeg forklarte at jeg ikke kan splitte en eske, slik at du kan få den ene tingen. Gratulerer ditt jævla rasshøl.

• Liker 5
Gjest Belle âme
Skrevet

Mennesker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...