Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løp etter en kunde og brølte at han kunne ha seg til helvete ut. Jeg var den som sa noe dumt i dette tilfellet, nekter ikke på det. 

Han snek seg først forbi køa på en travel lørdag + dag før helligdag, og så skjenner han meg ut noe voldsomt pga prisen på potetsalat (jeg beklaget høflig, forklarte at vi var utsolgt for First Price). Han kaster deretter tre tikroner i fjeset mitt, hvorav én havner i øyet. Sved skikkelig, og tårene fossa ut fra øyet. Løp etter mannen med kassekosten vår og kasta tikronene tilbake ut døra, brølte at han kunna ha seg til helvete ut dersom han ikke likte butikken. 

Beklaga dypt til de andre kundene som stod i kø, men så sint har jeg aldri vært før. De resterende kundene applauderte, noe som førte til lite kjeft fra sjefen heldigvis. :) 

Anonymous poster hash: b51d1...6c4
  • Liker 48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunde: Har du noen forskere roser enn disse?

Meg: Åh, de er helt ferske de altså, jeg satte dem nettopp der :)

Kunde: Nei, se da, har du noen ferskere

Meg: Nei, desverre. Har bare de, jeg fikk dem for et par timer siden

Nei: De er ikke ferske! Se på det bladet!

Meg: Det er en furiosa, det ytterste kronbladet skal være mørkt på den måten.

Kunde: HERRGUD, jeg går en plass de har FERSKE blomster.

Altså, jeg forstår om man vil ha en plettfri blomst, men det betyr jo ikke at blomster med et naturlig mørkt kronblad ikke er perfekt. Folk tror også at blomster i knopp er gamle, fordi de er så små. Ja..

• Liker 18
Skrevet

Er sant det. Vann er ikke vann om man sammenligner det fra spring/brønn/kjøpeflaske....men jeg mener personlig at alle typer vann mann kjøper på flaske smaker så godt som identisk. Det er jo helt rent vann som ikke er smaksfarget av rør/beliggenhet osv. :)

Trodde Imsdal fikk vannet sitt et annet sted enn Isklar? Jeg smaker forskjell ihvertfall. Selv kjøpe vann fra utlandet. Så nei, vann er ikke bare vann.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Trodde Imsdal fikk vannet sitt et annet sted enn Isklar? Jeg smaker forskjell ihvertfall. Selv kjøpe vann fra utlandet. Så nei, vann er ikke bare vann.

Ja det stemmer nok det, men jeg har skjønt at alle disse selskapene henter vannet fra helt rene kilder. Dvs at alle henter vel i prinsippet vann fra steder som ikke gir vannet noen bismak fra der det er lagret.

Hele poenget med lagret vann direkte fra kilde slik jeg har forstått det, er vel at det skal være minst mulig "unaturlig smak" på det. Det skal bare være tindrende rent. Mulig jeg tar feil altså :)

Sorry avsporing

• Liker 5
Skrevet

Ja det stemmer nok det, men jeg har skjønt at alle disse selskapene henter vannet fra helt rene kilder. Dvs at alle henter vel i prinsippet vann fra steder som ikke gir vannet noen bismak fra der det er lagret.

Hele poenget med lagret vann direkte fra kilde slik jeg har forstått det, er vel at det skal være minst mulig "unaturlig smak" på det. Det skal bare være tindrende rent. Mulig jeg tar feil altså :)

Sorry avsporing

Det er nok sant, men husk at siden kildene er på forskjellige steder så vil det jo ha vært i kontakt med forskjellige steiner osv.

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for identifisering av tredjepart.

Tekola, admin.

AnonymBruker
Skrevet

Er dere ferdig med vann diskusjon snart? Den er ufattelig kjedelig!

Anonymous poster hash: 6b26c...918

• Liker 18
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg løp etter en kunde og brølte at han kunne ha seg til helvete ut. Jeg var den som sa noe dumt i dette tilfellet, nekter ikke på det. 

Han snek seg først forbi køa på en travel lørdag + dag før helligdag, og så skjenner han meg ut noe voldsomt pga prisen på potetsalat (jeg beklaget høflig, forklarte at vi var utsolgt for First Price). Han kaster deretter tre tikroner i fjeset mitt, hvorav én havner i øyet. Sved skikkelig, og tårene fossa ut fra øyet. Løp etter mannen med kassekosten vår og kasta tikronene tilbake ut døra, brølte at han kunna ha seg til helvete ut dersom han ikke likte butikken. 

Beklaga dypt til de andre kundene som stod i kø, men så sint har jeg aldri vært før. De resterende kundene applauderte, noe som førte til lite kjeft fra sjefen heldigvis. :)

All respekt til deg! Skulle ønske jeg hadde vært vitne til det, og vært kunde selv, slik at jeg kunne ha tatt deg i hånden og bukket og neiet. Det hadde vært så ekstremt terapautisk å se på  :fnise:  Ikke det at du fikk tikroninger kastet i ansiktet (hva er det som feiler folk egentlig? Du kunne jo ha blitt skadet!), men det at du slapp løs "monsteret" som folk i servicejobber går rundt og bærer på takket være idiotkunder. Håper han der aldri viser ansiktet sitt igjen, og at sjefen din har vett til å utestenge han for godt. 

Hadde jeg fått muligheten til å avreagere slik hadde jeg gått rundt i flere måneder og vært pusete og elsket alle kundene, haha! Ingenting slår en god utblåsning  :blomst:

Skrevet

Når kunden der voldelig, så synes jeg på ingen måte at det er dumt å kaste ham ut på måten du gjorde. For andre kunders skyld og for de ansattes skyld bør han ikke slippe inn i butikken igjen heller.

• Liker 4
Skrevet

Oj... Så du legger tunge ting oppå maten deres, og vil ødelegge den, fordi du har en travel kunde som tilfeldigvis kanskje nettopp har fått en viktig telefon fra f eks sykehuset, akkurat i det han handler? 

Vel, hvis man venter en alvorlig telefon fra sykehuset, tror jeg faktisk ikke man tar den i kassa på rema/rimi/whatever. Og da sier man kanskje "jeg må ta denne, det er viktig".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en stund siden:

" Unnskyld, hvor ligger sylteagurk hen? "

Greia er at dama ser jeg har skadet meg noe jæv, blør som bare det, bryr seg ikke og spør, sett meg lage blodspor over hele supermarkedet og vil vite hvor sylteagurk ligger.

Hadde så lyst til å si: " Følg blodsporene ".

Heheh.. Jeg kutta meg ganske heftig en gang fordi en kunde kjørte handlevognen sin inn i masse sauskrukker. Så måtte jeg i kassen da, og kunden SUKKER fordi jeg måtte stoppe for å ta på noen plastre. Mennesker ass. Mistet helt troen på dem.

Anonymous poster hash: 93134...021

• Liker 13
Skrevet

"Skal det leveres til Slottsplassen 1?"

"Ja! Jeg skal ha en pizza med skinke. Og DET SKAL LEVERES ASSA!"

........... No shit, sherlock.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Skal det leveres til Slottsplassen 1?"

"Ja! Jeg skal ha en pizza med skinke. Og DET SKAL LEVERES ASSA!"

........... No shit, sherlock.

Er Kongen stamkunde?

Anonymous poster hash: 6d147...991

• Liker 5
Skrevet

Er Kongen stamkunde?

:fnise: var den første adressen jeg kom på! Tenker KG hadde blitt sint om jeg la ut den virkelige adressen kunden var på.... (Tipper sjefen hadde flydd i taket og). Tok den første som poppet i hodet mitt - der var visst kongen :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Er Kongen stamkunde?

:fnise: var den første adressen jeg kom på! Tenker KG hadde blitt sint om jeg la ut den virkelige adressen kunden var på.... (Tipper sjefen hadde flydd i taket og). Tok den første som poppet i hodet mitt - der var visst kongen :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Slottet har ikke adresse Slottsplassen 1, men Drammensveien 1 (om det ikke er endret noe de siste 10 årene...)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I dette tilfellet her forstår jeg godt at du jaget kunden ut av butikken, for en drittoppførsel!

Anonymous poster hash: 6bf2f...139

Gjest Inggolf
Skrevet

Slottet har ikke adresse Slottsplassen 1, men Drammensveien 1 (om det ikke er endret noe de siste 10 årene...)

Njaaa, du får gjøre et lite googlesøk :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mye tar jeg feil på, men adressene i Oslo by, der føler jeg at jeg har kontroll. :Nikke: Før var adressen Drammensveien, så ble den byttet til Henrik Ibsens gate 1, før den nå falt til Slottsplassen. :Nikke:

Så det er endret to ganger de siste ti årene.

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...