Gå til innhold

Dumme ting kunder sier

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg trodde det allerede var en avgift på plastposer?

Det stemmer. Men de blåblå må tjene inn igjen for inntektstapet ved å gi skattelettelser til de milliardærene

Anonymous poster hash: a8ba1...078

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av de faste kundene på jobben vår kaller oss jentene alltid for "vennen".

"Takk, vennen". Godt jobba, vennen. Ja, vennen."

Han sier det ikke til NOEN av guttene på jobb... Irriterer meg! Neste gang sier jeg i fra.

Har du sagt fra? Hvordan reagerte han?

Anonymous poster hash: 6a2f7...701

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sagt fra? Hvordan reagerte han?

Anonymous poster hash: 6a2f7...701

Har ikke pratet med han på nytt enda :)

Men en gammel dame kalte meg frøken. Da sa jeg at det ønsket jeg ikke å bli kalt. Så hun kalte meg konsekvent "frue" resten av samtalen.... :natti:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaen min står og hjelper en kunde. Plutselig roper en dame: "Unnskyld!! Er du ledig?!"

Folk får ikke til å vente på tur. Må de vente 10 sek før noen kommer til kassen gauler de: "JOBBER DET INGEN HER?!" eller så kommer de trampende inn på bakrommet.

Stod i kø på den ene matbutikken her i går. Køen var nokså lang på grunn av en ansatt som avviklet lunsjpausen sin. Da kom det en dame bort til meg (som står i køen) og spør hvorfor det er så lang kø. Jeg svarer damen at den andre visst nok har lunsj, og at han må jo få spise i løpet av dagen. Da klikker det for damen, som går bort til den som sitter i kassa og gauler at da får hun ikke handlet middag i dag..

Jeg kan legge til at jeg stod i denne køen i 3-4 minutter, og at det er flere andre butikker i nærheten, så hvordan denne middagen hennes ble sabortert, forstår jeg ikke. Enda mindre forstår jeg hvordan noen kan gaule til et annet menneske på den måten..

Dette var riktig nok meg som kunde, som observerte en annen kunde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod i kø på den ene matbutikken her i går. Køen var nokså lang på grunn av en ansatt som avviklet lunsjpausen sin. Da kom det en dame bort til meg (som står i køen) og spør hvorfor det er så lang kø. Jeg svarer damen at den andre visst nok har lunsj, og at han må jo få spise i løpet av dagen. Da klikker det for damen, som går bort til den som sitter i kassa og gauler at da får hun ikke handlet middag i dag..

Jeg kan legge til at jeg stod i denne køen i 3-4 minutter, og at det er flere andre butikker i nærheten, så hvordan denne middagen hennes ble sabortert, forstår jeg ikke. Enda mindre forstår jeg hvordan noen kan gaule til et annet menneske på den måten..

Dette var riktig nok meg som kunde, som observerte en annen kunde..

Åh sånne kunder er utrolige slitsomme! Selvsentrerte og tror alt handler om dem. Kudos til det for det du sa til henne i begynnelsen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Men de blåblå må tjene inn igjen for inntektstapet ved å gi skattelettelser til de milliardærene

Anonymous poster hash: a8ba1...078

Og det er endelig godt. De rike skatter alt for mye i dagens Norge. Er ikke akkurat mange incentiver i dette landet for å tjene mye penger. Det skal ikke mye til før toppskatten slår inn.

Anonymous poster hash: 85e0b...466

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er endelig godt. De rike skatter alt for mye i dagens Norge. Er ikke akkurat mange incentiver i dette landet for å tjene mye penger. Det skal ikke mye til før toppskatten slår inn.

Og nettopp på grunn av sånne som deg irriterer jeg meg over at det er blitt lov med anonym i dette underforumet. Det er ikke dette tråden handler om, gå og legg deg! :natti:

Har ellers ikkes å mye å bidra med, annet enn at jeg har opplevd mye hyggelig etter at jeg har flyttet! Veldig hyggelige butikkansatte og god service. Spesielt Rimien her jeg bor, her var det en som slo av en prat, selv om jeg var og handlet ti på-stengetid, som attpåtil var midnatt. Men han tok seg tid, og lurte genuint på om jeg hadde hatt en fin dag og sånt. DET liker jeg. :D

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På telefonen:

Jeg: "Velkommen til (firma), du snakker med M1A".

Kunden (på ett pust ca): "Dere holder aldri det dere lover! Ikke dere, ikke banken, ikke forsikringsselskapet, ikke naboen, ikke jobben, INGEN holder det de lover! Dere sa dere skulle sende meg (dokument), men det har jeg ikke fått! I mailen står det at vedlegget ligger under signaturen deres, men det gjør det ikke! Jeg sjekket nettopp nå, og kan IKKE finne noe, hvorfor har dere ikke sendt det? Nå ser jeg vedlegget tror jeg. Ja, der var det ja. Nå ser jeg det. Ja, det var det jeg trengte. Kjempefint, helt topp. Takk for hjelpen, hadetbra!"

Så la han på før jeg fikk sagt noe mer, fikk ikke sagt hadet en gang :-)

(Les det så fort du bare kan, kunden snakka helt ufattelig fort :-))

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinstasjon:

Kan ikke få uttrykk hvor dritt lei jeg er av kunder (som regel den eldre garde) som kommer inn og spør "Er det en mann her?" :sinna::kjefte:

Man må ikke være mann for å peile olje eller bytte en lyspære :murvegg:

Anonymous poster hash: 06a4f...c4a
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Helloooooooo? Er det mulig å få litt hjelp her????"

Før man har rukket å si hei en gang. Skjer det ikke på sekundet er det forferdelig dårlig kundeservice. Og om man -Gud forby- skulle hjelpe den personen som var først, kan man regne med at både butikken og du som person blir snakket stygt om til alle som vil høre resten av året.

:bond: Damer i 50-60 årene

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På telefonen:

Jeg: "Velkommen til (firma), du snakker med M1A".

Kunden (på ett pust ca): "Dere holder aldri det dere lover! Ikke dere, ikke banken, ikke forsikringsselskapet, ikke naboen, ikke jobben, INGEN holder det de lover! Dere sa dere skulle sende meg (dokument), men det har jeg ikke fått! I mailen står det at vedlegget ligger under signaturen deres, men det gjør det ikke! Jeg sjekket nettopp nå, og kan IKKE finne noe, hvorfor har dere ikke sendt det? Nå ser jeg vedlegget tror jeg. Ja, der var det ja. Nå ser jeg det. Ja, det var det jeg trengte. Kjempefint, helt topp. Takk for hjelpen, hadetbra!"

Så la han på før jeg fikk sagt noe mer, fikk ikke sagt hadet en gang :-)

(Les det så fort du bare kan, kunden snakka helt ufattelig fort :-))

:ler: Denne er nesten for god til å være sann. Jeg ler fremdeles!

Endret av Pawn Hearts
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nettopp på grunn av sånne som deg irriterer jeg meg over at det er blitt lov med anonym i dette underforumet. Det er ikke dette tråden handler om, gå og legg deg! :natti:

Jeg har bidratt med veldig mye til denne tråden, men kunne tidligere kun poste under mitt egentlig brukernavn. Er det ikke sykt, jeg er butikkansatt og mener at de rike skatter for mye i Norge? ;) Langt fra rik selv. Mye av problemet er at grensen for hvem som er "rik" er for lav.

Jeg kommenterte bare på en annen persons irriterende kommentar, så forstår ikke hvorfor du ikke samtidig drar den ander ABen også ned i dragsuget.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en gammel dame kalte meg frøken. Da sa jeg at det ønsket jeg ikke å bli kalt. Så hun kalte meg konsekvent "frue" resten av samtalen.... :natti:

Det søteste, og egentlig kleineste jeg har blitt kalt, var Madame. :fnise:

Hun som kalte meg det var ikke fransk engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bensinstasjon:

Kan ikke få uttrykk hvor dritt lei jeg er av kunder (som regel den eldre garde) som kommer inn og spør "Er det en mann her?" :sinna::kjefte:

Finnes det en eneste bensinstasjon som fortsatt bytter lyspærer? :fnise:

Anonymous poster hash: fd4a1...a0a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en eneste bensinstasjon som fortsatt bytter lyspærer? :fnise:Anonymous poster hash: fd4a1...a0a

Vi gjør det i allefall. På min stasjon tror jeg hovedgrunnen til at de fleste ikke tror vi gjør det, er at sjansen er liten for at vi kan gjøre det på kveldstid, ettersom vi da er alene der og ikke kan hjelpe folk med biler så lenge det er mange andre kunder i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bensinstasjon:

Svar bare: "Nei, hvorfor det? Er du homo?"

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jobber ikke jeg i butikk, men har en ting jeg virkelig hater at kunder gjør: Midt i handlerunden bestemme seg for at den pølsepakken/påleggssalaten skal de ikke ha likevel, og bare lempe den aktuelle varen over i nærmeste hylle, som nesten aldri er kjølehylle. Hva faen, folkens?!

:skratte: Selv setter jeg grensen ved skjellsord og åpenbar flørting.

Anonymous poster hash: 6bf2f...139
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jobber ikke jeg i butikk, men har en ting jeg virkelig hater at kunder gjør: Midt i handlerunden bestemme seg for at den pølsepakken/påleggssalaten skal de ikke ha likevel, og bare lempe den aktuelle varen over i nærmeste hylle, som nesten aldri er kjølehylle. Hva faen, folkens?!

:skratte: Selv setter jeg grensen ved skjellsord og åpenbar flørting.

Anonymous poster hash: 6bf2f...139

Jobber i butikk og det er vartfall på topp 3 av mest irriterende ting!

Vi har en frysedisk med rundstykker ved melkekjøla, det er kanskje 1.5 meter mellom frysedisken og melkedøra. En kunde ta en 1.75 L melk i den frysedisken....... Det var snakk om å snu seg, ikke det en gang for å sette den på plass liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...