Shanka Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Fader også.. Hvorfor skal ALT legge seg på hoftene/magen?? Irriterende, og ikke får jeg det vekk heller... Ser ut som det har tenkt å være der for godt, og venter bare på mere... Uff Noen som sliter med det samme? Kjett å gå med lave bukser, for da tyder det bare ut Ser ikke på meg selv som tjukk, men begynner å bli litt for mye på magen/hoftene... Veier vell 62 kg og er 168 høy...
Gjest Fruktkake Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Tror sideflesket er bestemt av genene jeg. Uansett hvor hardt jeg prøver, så blir jeg ikke helt kvitt det!
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Sideflesket er jo på sett og vis 'bestemt av genene', men på den måten at det legger seg først der for noen, og på andre steder for andre. Du må forbrenne flere kalorier enn du spiser, det vil si enten bevege deg mer eller spise sunnere, helst begge deler.
Amalie_85 Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Ja jeg kjenner til problemet Jeg har mage men er ikke tykk. Og jeg prøver å få det vekk men det vil ikke vekk Blæ........................... sier ikke mer
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Elphabas generalisering: Der fettet først legger seg, er gjerne der det sist forsvinner.
T.S Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 De fleste blir rundere i formene etter som de blir eldre. Sånn er det bare.
Amalie_85 Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Jojo.....men jeg er bare 21.... syns du ikke det er litt tidlig å bli rundere med årene????
T.S Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Jojo.....men jeg er bare 21.... syns du ikke det er litt tidlig å bli rundere med årene???? ← Nei. Neste gang du vil føle at du blir rundere, er rundt de tretti. Først går man fra tenårene til tyveårene, så til å bli kvinne i trettiårene...
Amalie_85 Skrevet 11. juli 2006 #9 Skrevet 11. juli 2006 Nei. Neste gang du vil føle at du blir rundere, er rundt de tretti. Først går man fra tenårene til tyveårene, så til å bli kvinne i trettiårene... ← var og en måte å si det på
loffen Skrevet 11. juli 2006 #10 Skrevet 11. juli 2006 Samme dritten her ja. Nå kan jeg ikke slanke meg mer heller;ser ut som en asparges på resten av kroppen. Men maven? Nei...
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 sorry å måtte si d jenter men det eneste som hjelper er fettsuging. og hvem vil d liksom? jeg kunne tenke meg det litt selv jeg men har ikke råd. flesket der går aldri vekk d vet jeg jo .
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #12 Skrevet 11. juli 2006 Jeg er genetisk forbannet med det jævla sideflesket på magen. Uansett hvor mye jeg trener eller spiser sunt og drikker vann blir det der Har vurdert fettsuging på mage/hofte området, for hvis fettet kommer tilbake vil det ikke legge seg på de stedene du fettsugde. Kanskje eneste måten med å få bukt på problemet for meg. Bare å sette i gang å spare opp penger.
Gjest Karro i.i. Skrevet 12. juli 2006 #13 Skrevet 12. juli 2006 Har nå hørt at mange av de som har problemer med sideflesket kan ordne det med kostholdet... Ha faste måltid og spise sunt o.l..... Er ikke mange år siden dette fenomenet nesten ikke "eksisterte"..... M;atvaner o.l. har mye skyld visstnok.... Og utholdenhetstrening hjelper jo også da....
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #14 Skrevet 12. juli 2006 Fader også.. Hvorfor skal ALT legge seg på hoftene/magen?? Irriterende, og ikke får jeg det vekk heller... Ser ut som det har tenkt å være der for godt, og venter bare på mere... Uff Noen som sliter med det samme? Kjett å gå med lave bukser, for da tyder det bare ut Ser ikke på meg selv som tjukk, men begynner å bli litt for mye på magen/hoftene... Veier vell 62 kg og er 168 høy... ← Er akkurat lik deg jeg i både høyde å vekt. Å nei vi er ikke tjukke! MEn jeg å sliter med det 'lille ekstra' på mage og siden liksom.. Har vært tidligere aktiv langrennsutøver, og det fantes ikke noe sånn i den perioden jeg trente langrenn.. med andre ord mye UTHOLDENHET! Å jeg merker nå at om jeg ikke får trent utholdenhet så sniker det seg på fortere enn svint. Så det er bare en ting å gjøre, TRENE!!
T.S Skrevet 12. juli 2006 #15 Skrevet 12. juli 2006 Har nå hørt at mange av de som har problemer med sideflesket kan ordne det med kostholdet... Ha faste måltid og spise sunt o.l..... Er ikke mange år siden dette fenomenet nesten ikke "eksisterte"..... M;atvaner o.l. har mye skyld visstnok.... Og utholdenhetstrening hjelper jo også da.... ← Det er feil! Se på hvordan kvinnene skulle se ut for noen hundre år siden. Se på div stamer rundt i verden som setter størst pris på runde former...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #16 Skrevet 12. juli 2006 Det er feil! Se på hvordan kvinnene skulle se ut for noen hundre år siden. Se på div stamer rundt i verden som setter størst pris på runde former... ← Men er det da bare sideflesk/mageflesk eller er det hele kroppen? Jeg synes nå det... Og det var slik sunnhetsidealet var pga matmangel...... Jeg mente ikke så langt tilbake heller, men mer 30-40 år... du finner store forskjeller...
T.S Skrevet 12. juli 2006 #17 Skrevet 12. juli 2006 Men er det da bare sideflesk/mageflesk eller er det hele kroppen? Jeg synes nå det... Og det var slik sunnhetsidealet var pga matmangel...... Jeg mente ikke så langt tilbake heller, men mer 30-40 år... du finner store forskjeller... ← GJør man det? Du mener at kroppsfasongen har forandret seg i og md at man har mer kropsfett rundt hoftene en før? Jeg mener bestemt at du tar feil. Kroppsmassen har økt på gjennomsnittetet de siste tyve årene. Men jeg har aldri lest noe om det du hevder. Og jeg holder meg vedig oppdatert på kropp og helse...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #18 Skrevet 12. juli 2006 hakke peiling jeg altså. men jeg har lagt merke til en ting: utrolig mange jenter er dødsbrei over hoftene, og med svære romper. sånn var det ikke før synes jeg. mente før at jeg er bred over hoftenene, men det er ingen ting ift mange jeg ser rundt meg. men sideflesk ja...irriterende. men pilates hjelper litt synes jeg. og trene, trene.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #19 Skrevet 12. juli 2006 hakke peiling jeg altså. men jeg har lagt merke til en ting: utrolig mange jenter er dødsbrei over hoftene, og med svære romper. sånn var det ikke før synes jeg. ← Det er fordi normenn blir feitere og latere for hver dag som går. Vi må våkne og ta ansvar for helsen vår!
T.S Skrevet 12. juli 2006 #20 Skrevet 12. juli 2006 hakke peiling jeg altså. men jeg har lagt merke til en ting: utrolig mange jenter er dødsbrei over hoftene, og med svære romper. sånn var det ikke før synes jeg. mente før at jeg er bred over hoftenene, men det er ingen ting ift mange jeg ser rundt meg. men sideflesk ja...irriterende. men pilates hjelper litt synes jeg. og trene, trene. ← Det har ingen sammenheng med at man har mer kroppsfett _rundt hoftene_ at gjennomsnittvekten har økt. OG: å ha former er ikke farlig. Det er kun helseskadelig overvekt man må gjøre noe med. Fokuset på å være tynn som ei rake er mer skadelig enn å se kvinnelig ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå