Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #41 Skrevet 11. juli 2006 Uff ta helsen din litt seriøst da... Vil du ha skrumplever?
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 11. juli 2006 #42 Skrevet 11. juli 2006 Uff ta helsen din litt seriøst da... Vil du ha skrumplever? ← selvfølgelig ikke.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #43 Skrevet 11. juli 2006 Vel det er skrumplever en får med et slikt alkohol-inntak
83` Skrevet 12. juli 2006 #44 Skrevet 12. juli 2006 Ehmm.. jeg synest du høres veldig useriøs ut når det gjelder din egen helse. For det første, har du skikkelig B12 mangel bør denne behandles kontinuerlig. Har hørt at man aldri kan bli helt kvitt denne mangelen, men holde den i sjakk med B12 sprøyter hver 3 måned. Du kan få mange plager (hodepine, tretthet, angst, nervøsitet, gråtetokter osv. uten å behandle mangelen). For det andre; hvordan i all verden klarer du å drikke så mye hele året igjennom?! Du skrev jo i første innlegg at du drakk så mye omtrent hele året! -går du ikke på skolen? har du ingen jobb? Hvor får du penger til all alkoholen? Er vanskelig for meg å forestille meg hvordan et så stort alkoholforbruk ikke bare går utover helsen, men også jobb eller skole...
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #45 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har hørt at for mye drikking kan senke IQen, har du merket noe til det eller?
LilleBille Skrevet 16. juli 2006 #47 Skrevet 16. juli 2006 nei. de blir røde i hele annsiktet jeg har bare noen streker på nesa ikke mange. ← Har du ikke hørt om portvinsnese ..
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. juli 2006 #48 Skrevet 18. juli 2006 hallo. skjerp deg. jeg klarer meg uten!! ← Jeg trodde du startet denne tråden for å høre hva vi syntes om alkoholinntaket ditt, jeg. Da må du tåle å møte motstand... jeg har oxo b12 mangel da. kanskje det er derfor? ← B12-mangel henger ofte sammen med alkoholbruk, ja. ja enig egentlig. men i miljøet mitt er det litt sånn. at alle drikker hele tiden. ← Må du drikke mye bare fordi andre gjør det? Hva med f.eks. å bare drikke litt saktere, sånn at du ikke rekker å drikke så mye? Bare et forslag.
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. juli 2006 #49 Skrevet 18. juli 2006 Røde streker på nesa er forresten vanlig blant alkoholikere (trenger ikke å være rød i hele ansiktet). Alkohol er heller ikke spesielt gunstig for hjernen.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #50 Skrevet 18. juli 2006 jeg drikker nå om sommern og hele vintern som var og hele sommer nesten 3-4 ganger i uka. jeg drikker kanskje 10 øl til sammen hver gang. hvor skadelig er dette? hva slags bivirkninger vil jeg få etter en stund liksom? kan man holde på sånn lenge eller? ← Du kan holde på så lenge du selv vil, men det er rovdrift av kroppen din. Kroppen din sier STOPP ien meget ung alder. Du må nok tenke litt på helsen din, for selv om du tåler dette nå så vil kroppen din råtne opp innvendig og utvendig på lang sikt. Du vil bli gammel før tiden, både innvendig og utvendig.
Gjest bente85 Skrevet 18. juli 2006 #51 Skrevet 18. juli 2006 Dette synes jeg er altfor mye alkohol på en uke. Sier meg enig i det dem andre har skrevet ovenfor her.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #52 Skrevet 18. juli 2006 Rabarbara-Guri, utrolig at folk går på dine provoserende innlegg gang på gang liksom.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #53 Skrevet 18. juli 2006 Er dette kødd eller? Jeg syns du virker veldig defensiv og det skulle ikke forundre meg om du allerede er alkoholiker. 10 øl 3-4 ganger i uka i to år Er du sikker på at du greier å slutte? Høres kanskje veldig enkelt ut når du tenker at du skal vente til høsten. Det er liksom ikke noe du trenger ta stilling til nå likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå