Gå til innhold

fri barneoppdragelse

Fremhevede innlegg

Gjest Stifler's mom
Skrevet

Å, men sex er jo så NATURLIG! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Barn i senga = null sex er min mening! Ekkelt å ha sex mens et barn kan høre/ føle/ se at det foregår, de sover jo ikke helt steinhardt hele natta....

Er det bare i senga man kan ha sex?

Skrevet (endret)
Er det bare i senga man kan ha sex?

Det blir ihvertfall ikke sex der som ungen er! Uansett om denne sover under kjøkkenbordet, i kjellertrappa, i senga eller på stuegulvet! Såpass trodde jeg man skjønte... må kanskje begynne å skrive juridisk språk her - ta med alle eventualiteter sånn i tilfelle noen kan mistolke hva man skriver??

Endret av Festus
Skrevet
Det blir ihvertfall ikke sex der som ungen er! Uansett om denne sover under kjøkkenbordet, i kjellertrappa, i senga eller på stuegulvet!  Såpass trodde jeg man skjønte... må kanskje begynne å skrive juridisk språk her - ta med alle eventualiteter sånn i tilfelle noen kan mistolke hva man skriver??

Tror kanskje du misforstod meg, beklager hvis jeg virket krass.

Poenget mitt var, man kan jo ha sex andre steder enn der barna er. :)

Skrevet
Tror kanskje du misforstod meg, beklager hvis jeg virket krass.

Poenget mitt var, man kan jo ha sex andre steder enn der barna er. :)

Da er vi faktisk enige da! :)

Gjest Gjest
Skrevet

KKristin: har ikke barna deres egne senger engang?

Skrevet
KKristin: har ikke barna deres egne senger engang?

Nei. Men etterhvert kommer vi til å lage til et rom til vår eldste på tre år, som hun kan sove i hvis hun vil. Av og til kanskje. Eller bare leke i. Så har hun ihvertfall en seng klar når hun skulle ønske å sove alene. :) Samme om hun vil det om et år eller fem år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...