kkristin Skrevet 13. juli 2006 #62 Skrevet 13. juli 2006 Barn i senga = null sex er min mening! Ekkelt å ha sex mens et barn kan høre/ føle/ se at det foregår, de sover jo ikke helt steinhardt hele natta.... ← Er det bare i senga man kan ha sex?
Festus Skrevet 13. juli 2006 #63 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Er det bare i senga man kan ha sex? ← Det blir ihvertfall ikke sex der som ungen er! Uansett om denne sover under kjøkkenbordet, i kjellertrappa, i senga eller på stuegulvet! Såpass trodde jeg man skjønte... må kanskje begynne å skrive juridisk språk her - ta med alle eventualiteter sånn i tilfelle noen kan mistolke hva man skriver?? Endret 13. juli 2006 av Festus
kkristin Skrevet 13. juli 2006 #64 Skrevet 13. juli 2006 Det blir ihvertfall ikke sex der som ungen er! Uansett om denne sover under kjøkkenbordet, i kjellertrappa, i senga eller på stuegulvet! Såpass trodde jeg man skjønte... må kanskje begynne å skrive juridisk språk her - ta med alle eventualiteter sånn i tilfelle noen kan mistolke hva man skriver?? ← Tror kanskje du misforstod meg, beklager hvis jeg virket krass. Poenget mitt var, man kan jo ha sex andre steder enn der barna er.
Festus Skrevet 13. juli 2006 #65 Skrevet 13. juli 2006 Tror kanskje du misforstod meg, beklager hvis jeg virket krass. Poenget mitt var, man kan jo ha sex andre steder enn der barna er. ← Da er vi faktisk enige da!
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #66 Skrevet 13. juli 2006 KKristin: har ikke barna deres egne senger engang?
kkristin Skrevet 13. juli 2006 #67 Skrevet 13. juli 2006 KKristin: har ikke barna deres egne senger engang? ← Nei. Men etterhvert kommer vi til å lage til et rom til vår eldste på tre år, som hun kan sove i hvis hun vil. Av og til kanskje. Eller bare leke i. Så har hun ihvertfall en seng klar når hun skulle ønske å sove alene. Samme om hun vil det om et år eller fem år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå