Minnie27 Skrevet 4. august 2006 #21 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg er 4+6 idag, og kjenner ingen store symptomer forsåvidt, bortsett fra at jeg er merkbart mere trett for tiden... (jo, det er vel et symptom). Og at det stikker nede i underlivet (er vel livmora som vokser). Hodepine har jeg hatt også. Kjenner meg ikke gravid egentlig, men skal vel ikke ønske den derre kvalmen velkommen heller... Jrg lurer, når mange sier at man KAN ta ultralyd i uke 7-8, bestiller de gynekolog privat, eller må man ha henvisning fra lege eller? Helt grønn jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. august 2006 #22 Del Skrevet 7. august 2006 Liten oppdatering fra min kant: Er kvalm til tider (og da ender jeg opp med aa kaste opp, ikke goey) og fortsatt veldig trett. Har ligamentsmerter eller hva det heter nesten hver dag, ikke hele tiden men ganske ofte. Er tydelig at det skjer noe! Gleder meg til andre trimester, det sies jo at det er det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #23 Del Skrevet 7. august 2006 Gleder meg til andre trimester, det sies jo at det er det beste! ← *signerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2006 #24 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er 4+2 idag, og det eneste jeg kjenner er litt ømme pupper og litt stikninger i magen. Har litt "sur" mage også, men det kan vel skyldes noe jeg har spist? Lurt hvis dere andre (ikke Minnie da) også skriver hvor langt dere er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. august 2006 #25 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg er 10+5, slik det staar i tickeren min. Yamaha: jeg kjente heller ikke noe spesielt i uke 4, bortsett fra det du nevner om stikninger og oemme pupper. I uke fem ble jeg veldig sulten! Og i uke 7/8 kom kvalmen... Og kvalm er jeg ennaa. I dag kom jeg meg ikke paa jobb foer i ellevetiden etter at jeg vaaknet med kvalme, svimmelhet og slapphet. Sitter her og lengter etter sengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 11. august 2006 #26 Del Skrevet 11. august 2006 Kjenner ikke no' jeg!!! Men slik var det med første også. Da var jeg nær 6-7 uker på vei før jeg testa. Skjønt - ømme pupper er vel det jeg kan si av "symptom" så langt. Meeen, så er jeg jo bare knappe 5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 22. august 2006 #27 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg er 5+2 i dag, og mine symptomer er litt sliten, svimmel, små kvalm og ømme pupper. Men i forhold til forrige gang så er dette strålende, med snuppa fikk jeg ekstrem svangerskapskvalme fra uke 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 24. august 2006 #28 Del Skrevet 24. august 2006 Nå har jeg vært kvalm i 1,5 uke, men i de siste dagene har det avtatt litt.... Blir jo bekymra da selvfølgelig.... Blør litt enda, kanskje litt mindre enn før. Men puppene er ømme så jeg tror alt er iorden (må tenke positivt!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 24. august 2006 #29 Del Skrevet 24. august 2006 Er 7+5 forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. august 2006 #30 Del Skrevet 24. august 2006 Saa lenge ikke alle symptomene forsvinner saa skulle vel alt vaere i orden. Min kvalme kom og gikk litt, foer den forsvant i uke 11. Men oemme pupper har jeg fortsatt, samt hyppig vannlating, stor mage om kvelden og fet hud. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #31 Del Skrevet 24. august 2006 Alle mine symptomer har forsvunne, meir eller mindre, men eg fekk hørte hjertelyd i dag, så eg er ikkje bekymra, berre veldig lukkeleg - og GLAD for at svangerskapet ikkje er tungt enno. Er 10+6 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 25. august 2006 #32 Del Skrevet 25. august 2006 Er nå 12+2 og har ikke mange symptomer. Er ikke så skrekkelig sulten lenger, og har vært mindre trøtt de siste dagene. Det største symptomet er vel at jeg må opp og tisse hver eneste natt, uansett om jeg har drukker på kvelden eller ikke. Og så større mage, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 25. august 2006 #33 Del Skrevet 25. august 2006 Nå er jeg 5+6 og nå har kvalmen kommet for fullt. Spydde i hele går. Spyr ikke i dag, men er forferdelig kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 25. august 2006 #34 Del Skrevet 25. august 2006 Nå er jeg 5+6 og nå har kvalmen kommet for fullt. Spydde i hele går. Spyr ikke i dag, men er forferdelig kvalm. ← Misunner deg ikke. Høres ikke kjekt ut da. Jeg går og er småkvalm, men det er mindre før (som jeg skrev igår). Er egentlig ikke bekymra. er trøtt og har ømme pupper, så jeg tror nok de klamrer seg fast der inne. Håper du finner noe som lindrer Momo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. august 2006 #35 Del Skrevet 25. august 2006 I følge barnimagen er jeg 8+0, men tickeren min sier 7+5. :klø: Uansett: Har avsluttet en hektisk jobbuke, og kollapset omtrent på sofaen da jeg kom hjem. Kvalmen kommer og går, og er vanligvis verst om ettermiddagen (når jeg er mest sliten?). Har også fått noen skikkelig spretne pupper! Men de er så ømme at det er vondt å ligge på magen. Skal bli godt med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirage Skrevet 27. august 2006 #36 Del Skrevet 27. august 2006 kvalmen er her for fullt. Den dukka opp i beg av uke fem, er 6+6 idag. Hjemme fra jobb idag pga oppkast. Har legetime i morgen, blir sikkert sykemeldt. Jippi. Siden jeg ikke har fast jobb. Og hvem vil vel gi ekstravakter til en sykemeldt? Altså må jeg leve på samboeren min fremover Håper det gir seg snart. Og selv om dette ikke var planlagt så blir jeg direkte SINT om noe går galt etter all denne kvalmen og oppkast flere ganger daglig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. august 2006 #37 Del Skrevet 27. august 2006 Er 9+3 i dag, og har det bra! Kvalmen kom i uke 7, men har roet seg noe nå. Litt halsbrann, oppblåst mage og metallsmak i munnen har jeg, men ikke veldig plagsomt. Hadde ingen symptomer før i uke 7 ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2006 #38 Del Skrevet 27. august 2006 11+2: Eg har det heilt fantastisk!!!! Kjenner ingenting til graviditeten, bortsett frå ein liten bul nedst på magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. august 2006 #39 Del Skrevet 27. august 2006 Håper det gir seg snart. Og selv om dette ikke var planlagt så blir jeg direkte SINT om noe går galt etter all denne kvalmen og oppkast flere ganger daglig... ← Det tenker jeg også hvis dette går galt så må jeg ha en lang prøvepause før jeg orker å begynne igjen. I dag er en ille-dag igjen, spyr , og bor nesten i senga. Magen er stor og hard som en fotball. Ser ut som jeg skal føde når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå