Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn "lotion-klump" på Saape, som jeg har smørt magen med i et par dager... Den lukter så godt, og jeg føler jeg får babyhud av den. Men etter at jeg har smørt meg, blir vesla helt spinnvil :overrasket: Kan det være noen stoffer som hun ikke liker/tåler?

Har selvfølgelig slutta å bruke den, men jeg vil jo bruke den hvis jeg kan!

Det står ikke hva dn inneholder...

Skrevet

Ser at det ikke bare er meg som er trett, haaper det blir bedre snart for begge to!

Skulle innom og gratulere med 20 uker, men saa husket jeg at du ble satt litt tilbake. Aedda baedda! :erter: Neida, jeg bare tuller! Disse smaa har nok sin egen agenda uansett, saa termindato er jo ikke akkurat noe aa henge seg opp i (selv om jeg maa innroemme at jeg er mentalt forberedt paa at nurket kommer noeyaktig 8.mars! :ler: ).

Kos deg med fotballjenta di! :hjerter_rundt:

:klem:

Skrevet
Jeg har kjøpt en sånn "lotion-klump" på Saape, som jeg har smørt magen med i et par dager... Den lukter så godt, og jeg føler jeg får babyhud av den. Men etter at jeg har smørt meg, blir vesla helt spinnvil  :overrasket: Kan det være noen stoffer som hun ikke liker/tåler?

Har selvfølgelig slutta å bruke den, men jeg vil jo bruke den hvis jeg kan!

Det står ikke hva dn inneholder...

Hmm.. er det ikke bare det at hun merker du "koser" med magen da, og sparker tilbake for å hilse på? Jeg tror ikke det går an at den inneholder noe som trekker helt inn i magen, sånn at hun kan reagere på det... :klø: u får ta turen tilbake til Saape og høre med de om den inneholder noe muffens!

Så kos med fotballspiller i magen! :ler: Ida var helt propell i magen innimellom hun også, det er så deilig å kjenne på! :) Merker jeg savner magen min litt jeg...

Skrevet
Hmm.. er det ikke bare det at hun merker du "koser" med magen da, og sparker tilbake for å hilse på?

det tror jeg også!

jeg tviler på at hun kan merke noe av kremen...

Skrevet
Men etter at jeg har smørt meg, blir vesla helt spinnvil  :overrasket:

Kanskje ei lita jåle-jente? ;)

Skrevet
Hmm.. er det ikke bare det at hun merker du "koser" med magen da, og sparker tilbake for å hilse på? Jeg tror ikke det går an at den inneholder noe som trekker helt inn i magen, sånn at hun kan reagere på det... :klø: u får ta turen tilbake til Saape og høre med de om den inneholder noe muffens!

Så kos med fotballspiller i magen! :ler: Ida var helt propell i magen innimellom hun også, det er så deilig å kjenne på! :) Merker jeg savner magen min litt jeg...

det tror jeg også!

jeg tviler på at hun kan merke noe av kremen...

Kanskje ei lita jåle-jente?  ;)

Åh, tenk om det er det at hun vil svare på kosinga mi :hjerter_rundt:

Hun følte seg vel snytt igår da, når jeg ikke smørte meg. Haaaaaaaater egentlig å ta på krem, skjønner dere, men den lotion-klumpen funka fint!

Om hun ligner på mamman sin, så er hun nok sikkert ei jålejente... :sjenert: Da jeg var liten, kunne jeg skifte klær en gang i timen! Jeg elska å stase meg opp, og var visst ei ordentlig prinsesse... :ler:

:klem: til alle tre :)

Skrevet
Ser at det ikke bare er meg som er trett, haaper det blir bedre snart for begge to!

Skulle innom og gratulere med 20 uker, men saa husket jeg at du ble satt litt tilbake. Aedda baedda!  :erter:  Neida, jeg bare tuller! Disse smaa har nok sin egen agenda uansett, saa termindato er jo ikke akkurat noe aa henge seg opp i (selv om jeg maa innroemme at jeg er mentalt forberedt paa at nurket kommer noeyaktig 8.mars!  :ler:  ).

Kos deg med fotballjenta di!  :hjerter_rundt:

Der var jo HH også! :)

Jaja, bare mobb du... Jeg syns 12. mars er en fin dato, så deth såh! :erter::ler:

Skrevet

Hun er nok ei skikkelig jåle ja! :ler:

Jeg også var sånn, drømte om å ha en sånn sminke-kommode med speil.. ;)

Er så spennende.. Ikke vite hvordan hun ser ut ... Hvilken personlighet hun får osv..

:hjerte:

Skrevet
Hun er nok ei skikkelig jåle ja! :ler:

Jeg også var sånn, drømte om å ha en sånn sminke-kommode med speil.. ;)

Er så spennende.. Ikke vite hvordan hun ser ut ... Hvilken personlighet hun får osv..

:hjerte:

Ja, det er kjempespennende!

Jeg sitter ofte og drømmer om hvordan hun vil bli, og hvordan livet hennes vil bli... Hvordan hun vil se ut,- det ser ut til at hun har pappan's hake hvetfall :hjerte: Hun kan ligne så mye hun vil på han, for da blir hun verdens nydeligste!

Lurer sånn på hva slags personlighet hun vil få også... Vil hun arve pappan's ro, sindighet og gode humør? Vil hun arve mitt temperament og utålmodighet, samt lopper i blodet?

Uansett hvem sin hake hun får, og uansett hva slags personlighet hun får, vil jeg elske henne ubetinget i all evighet! :hjerte:

...det er det eneste jeg er sikker på!

NÅ ER DET HELG!! :hoppe:

Skrevet

Jeg håper også snuppa ligner på mannen.. da blir hun nyyydelig! :hjerte:

:sjarmor:

Ja snuppene våre blir prinsessene våre, og de vakreste i verden uansett!

Gleder meg sånn til å holde henne, se henne smile og trøste henne.

Jeg blir helt rørt hver gang hun rører på seg i magen! :legrine:

Ja nå er det HEEEEEEEEELG! :hoppe:

AAaany plans? ;)

Vi skal på Oolsen imorgen å se på Quinny vogn. :)

Så er det cabaret på kvelden, blir kos!

Kooose deg masse med Burpemann & Burpelita!! :kose:

Gjest marthepia
Skrevet

Er ikke så dumt å dele opp studiene over 2 år. Fungerte utmerket for meg ;) Får så mye bedre td med babyen og tid tilå gjøre ting hjemme osv.

Skrevet
Er ikke så dumt å dele opp studiene over 2 år. Fungerte utmerket for meg ;) Får så mye bedre td med babyen og tid tilå gjøre ting hjemme osv.

Hvis jeg ikke hadde fått meg jobb, hadde jeg nok delt opp siste året i to år.

Men etter ca 1000 runder med meg selv, sambo og andre kloke hoder, ville det vært rein galskap av meg å ikke takke ja til jobben... Sambo har jo også godt av å være hjemme med veslejenta!

Skrevet

Ønsker deg, mannen og Burpelita en strålende helg! :klem:

Gjest marthepia
Skrevet

Ønsker dere en god helg jeg også :klem:

du har fått deg jobb du ja! Har ikke fått med meg det jeg vett.. Hvordan blir det når babyen kommer til verden da?

Skrevet
Ønsker dere en god helg jeg også :klem:

du har fått deg jobb du ja! Har ikke fått med meg det jeg vett.. Hvordan blir det når babyen kommer til verden da?

Vi får krysse fingre og tær for at lillejenta blir snill mot mamman og pappan sin om natta... Sambo skal ta permisjonen! Da får jeg både gjort ferdig skolen, og begynt og jobbe. Kommer nok til å ha endel lunsj-dater, så jeg får amma, men ellers blir det pumping og flasking! Alt går vel på et vis... Ville jo selvfølgelig vært hjemme med vesla, men det er min tur med neste, neste, neste og neste! :)

Skrevet (endret)

Jeg er 20 uker idag!! :hoppe:

...vesla har markert dagen med en skikkelig opptreden for både sambo og meg! :hjerter_rundt:

Endret av Burpen
Skrevet

:hoppe: :hoppe: 20 uker!! :hoppe: :hoppe:

Endelig er du halvveis, hvordan føles det? :legrine:

Så deilig med markering fra vesla også da! :hjerte:

Ha en super lørdag! :klem:

Skrevet

Grattis med 20 uker! :hoppe::hoppe:

Så morsomt at både du og mannen kan kjenne Burpelita! Gleder meg sånn til knøttet sparker så mannen kan kjenne, tror det blir veldig spesiet for han. :hjerter_rundt:

Ha en fortsatt god helg. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...