Cr@sh Skrevet 2. oktober 2006 #301 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. oktober 2006 #302 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 2. oktober 2006 #303 Del Skrevet 2. oktober 2006 Håper arbeidsdagen har gått bra!! -sikker på at du har greid deg utmerket alene, men du må ikke slite det ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #304 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er sikker på at det går strålende å være alene på jobb, og om det er noe du lurer på fins det vel noen andre du kan spørre? Det skal gå så bra så! Så deilig å ha kjent Burpeliten i en uke nå! Det er noe spesielt ved å kjenne de første bevegelsene fra magen... Håper du får en flott søndag! ← Joda, det er andre jeg kan spørre om jeg skulle stå fast, men det er ingen på den avdelingen jeg er på som vet noe... (eller, de vet jo NOE, men ikke noe om det jeg gjør... Meglere en en egen rase, og gidder ikke sette seg inn i ting de ikke trenger å vite, de skal selge ) Ja, kjempedeilig å kjenne liv der inne! ...men jeg syns det har vært stille både igår og idag... Har ikke lagt merke til noenting idag, og bare litt igår. Høres ut som du har forberedt deg godt, så det går nok helt fint å være alene på jobb til uka! Skjønner forresten godt at det blir mindre KG-tid med både skole og jobb å tenke på... Så moro at du kjenner burpeliten allerede! Jeg har ikke kjent snurten av knøttet enda, men det er vel ikke uvanlig at det drøyer et par-tre uker enda. Hadde vært artig å kjenne noe da. ← Hehe, det er ikke forberedelsene mine det står på, nei... Har aldri forberedt meg så godt til en eksamen engang Helt vanlig å ikke kjenne noe ennå, så du skal hvertfall ikke bekymre deg! Jeg har jo inge garnti for at det ER Burpeliten jeg har kjent, men jeg tør anta det, med 97% sikkerhet! du har hvertfall noe å se fram til!! Hei snuppa... Tusen takk for utmerket sladring forresten... Jeg må innrømme at jeg hadde tenkt til å oppdatere deg mye mer ang. når det startet og hvordan det utviklet seg - men når ting plutselig skjedde, så skjedde det så utrolig fort... Godt det er over i hvert fall! Morsomt med magebildet ditt... Den er så flott atte! Kommer innom deg igjen snart! :kys_2: ← Kjempekjekt å få sladre for deg, Snuppa! Skjønner at tida gikk fort, og at ting skjedde fort når det først var igang... Ser ikke helt for meg at jeg kommer til å skrive så VELDIG mange meldinger mellom pressriene, liksom... ...skjønner du syns det er godt det er over! For denne gang! Når kommer neste!? Magen ja, det er kjekt når den begynner å ta form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #305 Del Skrevet 2. oktober 2006 ← ← Hvordan har vi det idag!? Håper arbeidsdagen har gått bra!! -sikker på at du har greid deg utmerket alene, men du må ikke slite det ut!! ← Det gikk over all forventning! ...slite meg ut, nei! Dagen gikk SÅ fort. Så ikke på klokka en eneste gang før klokka var kvert over tre. Da hadde jeg ikke hatt lunsj engang. Trodde den var sånn halv elleve! Det er vel da man kan si at tida flyr!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 2. oktober 2006 Puh... Innom en liten tur mellom SPSS-skole-jobbing. Sitter med metode og dataanalyse. Kan ikke si jeg syns det er det kjekkeste, men må man så må man. Tida FLØY på jobb idag! Plutselig var det bare tre kvarter til arbeidsdagen var slutt, og jeg hadde ikke hatt lunsj engang! Merker at jeg er trøtt og sliten nå, men det er jeg jo på kvelden uansett! Rekker ikke innom dere idag, men skal prøve å få det til i morgen , klapp, og på og til alle sammen så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 3. oktober 2006 18 ( ) uker...!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #308 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er også mye mer trøtt nå mens jeg er gravid.. for 18 uker! Håper du får en koselig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 3. oktober 2006 #309 Del Skrevet 3. oktober 2006 18 uker!!!! ...du må huske å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. oktober 2006 #310 Del Skrevet 3. oktober 2006 :hoppe: for 18 uker! :hoppe: Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. oktober 2006 #311 Del Skrevet 3. oktober 2006 En kjapp tur innom for å litt for 18 uker! Du er jo snart halvveis jo, vennen! & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 3. oktober 2006 #312 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dæven, 18 uker allerede! Grattis! Snart har det gått 20 uker og vi er halveis, og så er det plutselig mars og hvert vårt lille knøtt kommer til verden! Synes tida går skummelt fort nå, er så mye som må fikses i leiligheta og kjøpes og forberedes og jeg vet ikke hva... Ønsker ikke at tida skal gå noe fortere akkurat nå i alle fall... Men jeg har faktisk så smått begynt å glede meg! Til nå har det vært mest skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. oktober 2006 #313 Del Skrevet 4. oktober 2006 Håper alt er bra med deg og magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #314 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fra nå av går det bare fortere og fortere fremover, skal jeg loooove deg! Kose deg ikveld! Jeg skal bare slappe av hjemme. Hva skulle man gjort uten PC og TV?... Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 5. oktober 2006 Takk for hilsen, alle sammen! Har ikke så mye tid til KG for tida, og når jeg er innom, vil jeg jo heller besøke dere i bøkene deres, enn å oppdatere min! Det er jo så kjekt å følge med hos dere...! Nå er snart uka over Det er sprøtt så fort som tida går! Jeg skjønner ikke hvor tida blir av hen. Det går kjempebra på "jobben". Jeg trives kjempegodt, og de andre er fornøyd med meg! Det er jo kjekt Sambo er på ledersamling med jobben, og blir borte tom lørdag. Savner han allerede, jeg! Jeg skal være barnevakt for naboungene idag, tre stk. Heldigvis skal de legge seg ganske fort etter at jeg kommer! Har kjøpt meg ei jakke idag!! Skikkelig fornøyd med den! Tror jeg skal bruke den i morgen! ...lurer på hvordan kvelden skal gå, for jeg er stuptrøtt allerede! Ha en fin kveld, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #316 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kom til å tanke på at jeg ikke har kjent noe særlig til urpeliten på noen dager... Kjente h*n hver dag i forrige uke, men denne uka har det vært litt skjeldnere... ...skulle ønske jeg kunne se inn gjennom navelen, og se at alt er bra! Lille Burpeliten min, håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #317 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg lekker melk fra den ene puppen... ...det er såpass mye at det nesten har gått gjennom bh'en Er det vanlig så tidlig? Og er det rart at det bare er den ene puppen? ...kan det ha noe med at jeg hadde piercing i den andre, at det ikke har kommi noe ut derfra!? UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, hva skjer med kroppen min!? (men jeg må nesten le litt også da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #318 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg begynte å lekke når jeg var halveis ja.. 2 våte flekker på kjolen når jeg oppdaga det! .. Ja sant tiden går fort!! Det var jo nettopp helg!! Drikk iskaldt vann, eller kaffe eller cola.. Da spreller nok Lykkeliten skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 7. oktober 2006 "Godt" å høre om flere som begynner lekkinga så tidlig, da er det hvertfall ikke noe unormalt... Men det bekymrer meg at det bare kommer fra én pupp... Særlig mtp at jeg har hatt piercing i den andre Idag kommer sambo hjem, han har vært på ledersamling med jobben siden torsdag. Han sier han kal på fest til en kompis, men jeg er egentlig ikke så gira på det... Etter at han kom hjem fra syden forrige mandag, har vi hatt én kveld sammen, fordi han har hatt så mye å ta igjen på jobb og samlinga nå fra torsdag. Jeg har lyst på litt tid med han også, ikke bare lage middagen han sluker i seg før han må tilbake på jobb, og heller ikke bare vaske klærne hans... Morgendagen går bort, for da skal han være pc-doktor for en fyr (stepappan til en eks av seg ) Føler meg mer som hushjelpa hans, enn kjæresten for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #320 Del Skrevet 7. oktober 2006 Uffda vennen! Har du snakket med han? Er normalt du føler det sånn når du har sett han så lite.. Håper dere får kvelden sammen. Mannen har jobbet sååå mye overtid i det siste, og hadde blitt dritsur om han ikke ville vært med meg i helga.. Kanskje kjæresten din føler han trenger en fest, koble av? Syns de kan ta litt hensyn når vi er gravide.. Har sagt ifra til mannen om det.. Etter en gang han gikk på nachspiel klikka det hos meg (var ingen jenter der men..), og han respekterer det heldigvis, så vi skal heller ta en fest SAMMEN når jeg også kan drikke igjen... Så idag blir det kino. Uff.. kanskje du skal snakke med jordmor ang det med puppen? Det bør jo ikke ha noe å si.. ! første gang jeg lekket var det fra begge, men andre gangen kun fra den ene, så du skal nok ikke være redd for at noe er galt! ' Ha en fin helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå