Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Hei!

Her har jeg ikke vært så mye før, men jeg tenkte det var på tide å legge igjen en hilsen til deg! :)

Så fiiiin gravidmage du har! :hjerter: Veldig tydelig at den lille vokser og har det godt!

Skummel opplevelse med mormoren din, men det var bra det gikk som det gikk! Skjønner du ble redd, det er ikke noe trivlig når sånt skjer. Tror ikke du trenger å bekymre deg for den lille heller, som Cr@sh sa er det vanlig å få kynnere når man blir redd.

Ha en fin dag!

Heia!

Så kjekt å se nye fjes!

Ser du snart er "ferdig", blir kjekt å følge med deg nå på slutten! :)

Takk for mageskryt :sjarmor:

Ja, det var en veldig skummel opplevelse, har aldri vært så redd, og følt meg så hjelpesløs før!

Takk for trøst, det hjelper!

:klem:

...og jeg som var løpende på vei til boka di... Men du har jo ingen!

Får ønske deg god helg her, da! ;)

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh... :hoppe: ... så fin magen din er!

Tenk at Burpeliten bor inni der... :hjerter:

Ser magen har vokst bra på de snaue 2 ukene fra første til siste bilde! Det pleier å være sånn... Plutselig er den bare der... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... :hoppe: ... så fin magen din er!

Tenk at Burpeliten bor inni der... :hjerter:

Ser magen har vokst bra på de snaue 2 ukene fra første til siste bilde! Det pleier å være sånn... Plutselig er den bare der... :legrine:

Tusen takk, snuppa! :kyss:

Det er ganske sprøtt å tenke på at det Burpeliten bor der inne... H*n ligger sikkert der og sprelle og kaver! Gleder meg til å merke det! :hjerter_rundt:

Ja, det er tydelig at den har vokst! Skulle ønske jeg tok bilde litt tidligere enn uke 14, for vanligvis er ikke den bittelille bulen der, men jeg har ikke noe bra sammenligningsbilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Så kjekt å se nye fjes!

Ser du snart er "ferdig", blir kjekt å følge med deg nå på slutten!  :)

Takk for mageskryt  :sjarmor:

Ja, det var en veldig skummel opplevelse, har aldri vært så redd, og følt meg så hjelpesløs før!

Takk for trøst, det hjelper!

...og jeg som var løpende på vei til boka di... Men du har jo ingen!

Får ønske deg god helg her, da!  ;)

Snart ferdig her ja! :hoppe: 13 dager til termin, for å være nøyaktig! :ler:

Jeg har bok jeg også, den skal ligge på l-å, eller hva det er... :ler2: Har oppdatert den i dag også, så den ligger på førstesiden! :)

Du må ha en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdig her ja! :hoppe: 13 dager til termin, for å være nøyaktig! :ler: 

Jeg har bok jeg også, den skal ligge på l-å, eller hva det er... :ler2: Har oppdatert den i dag også, så den ligger på førstesiden! :)

Du må ha en god helg!  :klem:

13 dager er ikke lenge...!! :overrasket::hoppe:

Du er sånn luremus som ikke har link til dagboka i signaturen, altså! :ler:

...men jeg skal lete etter deg, jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en liten luremus ja! :ler: Men du fant boka, så jeg! :)

Du skal ikke bekymre deg for bukser som passer den ene dagen, men ikke den andre. Sånt varierer veldig i begynnelsen, alt etter hvor oppblåst du er. Var sånn til meg også, og her er alt fint! :) Noen ganger strammer mammabuksene mine mer enn andre dager enda også, men det er avhengig av hvordan lilletulla i magen ligger. Heeeelt normalt med andre ord! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en liten luremus ja! :ler: Men du fant boka, så jeg! :)

Du skal ikke bekymre deg for bukser som passer den ene dagen, men ikke den andre. Sånt varierer veldig i begynnelsen, alt etter hvor oppblåst du er. Var sånn til meg også, og her er alt fint! :) Noen ganger strammer mammabuksene mine mer enn andre dager enda også, men det er avhengig av hvordan lilletulla i magen ligger. Heeeelt normalt med andre ord!  :klem:

Hehe :ler:

Godt å høre at jeg ikke er alene om "bukse-pass"... At det er så masse man skal bekymre seg for når den lille er INNI magen, hadde jeg ikke trodd. Tenk når den kommer ut. Jeg kommer til å bli nervevrak! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så masse man skal bekymre seg for når den lille er INNI magen, hadde jeg ikke trodd. Tenk når den kommer ut. Jeg kommer til å bli nervevrak!  :sjenert:

:legrine: Ja... Livet blir helt annerledes når de kommer ut.. På godt og vondt... ;) Hønemor som jeg er... så bekymrer jeg meg for det aller meste - men det er vel sånn det skal være å være mamma, vel...? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Ja... Livet blir helt annerledes når de kommer ut.. På godt og vondt... ;) Hønemor som jeg er... så bekymrer jeg meg for det aller meste - men det er vel sånn det skal være å være mamma, vel...? :klem:

Jeg tror det blir annerledes på mest godt! :hjerter_rundt: Jeg blir nok også en skikkelig hønemor. Lurer på åssen det skal gå når jeg skal begynne på jobb... :sjenert: Kommer sambo til å se hva som er bak-fram? Klarer han å skifte bleier? Tørke gulp? Gå tur? Leke og kose?

...uff, jeg vil egentlig være hjemme, jeg! :tristbla:

Men med neste, neste og neste unge SKAL jeg være hjemme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer til å gå så bra med samboeren din og babyen jeg! Det er jo bra for far og barn å ha litt tid sammen også! :) men jeg skjønner meget godt at du egentlig bare vil være hjemme...

Ha en superduper lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du... det kommer til å gå sååå bra med sambo og babyen... Men jeg skjønner også at du egentlig ønsker å være hjemme! :Nikke: Men som du sier... med neste og neste og neste baby, så er det din tur... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Må innrømme jeg også er litt bekymret for hvordan sambo skal takle babystellet og hverdagen med ansvar og kos med babyen. Men det er vel ikke annet å gjøre å gi de muligheten og tillit, så går det nok bra :Nikke:

Håper du har en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Åh... så flott UL-bilde! :legrine:

Det er fantastisk å vite at det lille mennesket faktisk vokser og gror inni magen din! :hoppe:

:hjerter_rundt:

...har et anet hjemme, som armer og bein er med på, men det er litt mer kornete/utydelig...

Og du... det kommer til å gå sååå bra med sambo og babyen... Men jeg skjønner også at du egentlig ønsker å være hjemme! :Nikke: Men som du sier... med neste og neste og neste baby, så er det din tur... :sjarmor:

Ja, det går nok bra, for han er flink med unger... Ville ikke hatt barn med han om han ikke var det :sjenert:

...men han kommer nok til å bli glad for at jeg blir hjemme med de neste, for jeg TROR han kommer til å fly litt på veggen...:ler:

:kyss:

:vinke:

Må innrømme jeg også  er litt bekymret for hvordan sambo skal takle babystellet og hverdagen med ansvar og kos med babyen. Men det er vel ikke annet å gjøre å gi de muligheten og tillit, så går det nok bra  :Nikke:

Håper du har en fin kveld  :klem:

Er det sambo som skal være hjemme med lille mirakel? Vi får støtte hverandre, vi da, når vi savner mini'ene våre mest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Er det sambo som skal være hjemme med lille mirakel? Vi får støtte hverandre, vi da, når vi savner mini'ene våre mest!

Nei, men jeg ønsker likevel å gi han alenetid med babyen. Og så har han jo pappapermisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen... se på skjønne Burpeliten da! Kjempeflott UL-bilde! :Nikke:

Takk! H*n er selvfølgelig verdens skjønneste... :ler:

I hele kveld har jeg kjent noe veldig "merkelig" i magen. Det er ikke sånn jeg ville forestilt meg at spark eller slag skulle være. Det er akkurat som man småbiter seg, f.eks. på hånda, med leppene... Kan kanskje minne litt om napping! Kan det være Burpeliten jeg kjenner?

Jeg tenker at h*n kanskje ligger og drar i navlestrengen, og at det er det jeg kjenner... Noen som skjønner hva jeg mener?

*jeg vil kjenne Burpeliten, jeg VIL kjenne Burpeliten, JEG VIL KJENNE BURPELITEN!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...