Burpen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #1441 Del Skrevet 9. februar 2007 Ååååå... fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine magen! Superlekker er du snuppa! Får nesten litt lyst på fin mage igjen jeg også, helt til jeg tenker på alle positive tingene ved å ikke ha det: jeg får på meg alle slags klær, jeg ser tærne mine, jeg klarer å få på meg skoa uten å se ut som en klovn... Og så fine tall fra kontrollen da! Imponerende at du bare har lagt på deg 7 kg! *føle seg litt som en flodhest, på etterskudd* Vondter liker vi vet du, så lenge de gjør noe godt for seg! Åååå, snart er Burpelita her! Jeg må egentlig lage middag jeg nå, ikke si til sambo at jeg sitter her... Kommer tilbake senere søta! ← Tusen takk, snuppa! :haha: Gjett om jeg savner å se tærne mine... Jeg har faktisk kjøpt meg en skikkelig fin neglelakk som jeg skal "kose meg med" når magen er borte! *glede seg* Jeg er veldig fornøyd med den foreløpig relativt "lille" vektøkningen Kiloene skal jo av igjen også! Håper middagen ble god, og at sombo ikke sulta ihjel mens han venta Spennende nå på slutten. Jeg har ikke vært så mye her inne, men har lest litt nå. Utrolig at du bare har lagt på deg 7 kilo! Skulle ønske det var meg. Magen var i alle fall kjempefin! Jeg vil gjerne være med på tippelaget, og gjetter 7. mars. ← Koselig med nye fjes i boka mi! Jeg er ofte innom andre bøker, men er dårlig til å legge igjen hilsner til andre enn de jeg pleier... Takk for mageskryt og tippebidrag! Kjenner meg rimeleg sprekkeferdig eg også... Får prøve å ta nytt magebilde på tysdag, i veke 36, trur eg. ← Godt å høre at det ikke bare er meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #1442 Del Skrevet 9. februar 2007 :icon_mad: Jeg er så raaaaaaaaaaaaaaaaasende sint!!! ...nesten så jeg er litt skremt av meg selv De hel****s drittungene oppe, begynte med pianospilling i morges før klokka var halv åtte. De får ikke lov til av pappan å spille så tidlig. Vi har sagt ifra så uendelig mange ganger... Det er så lytt her, og de tar null hensyn! Jeg dunka i taket, men ingen reaksjon. Da sambo kom hjem fra morgenspinning i morges, i kvart over sju-tida, møtte han huseieren. Han var på vei til jobb... Det var kona som var hjemme med ungene. Jeg har hele tiden syntes at hun er kjempekoselig, men sambo mener rett og slett at hun er stokk teit. Jeg begynner å få samme oppfatning som han, for å si det sånn... Hun "tvinger" (ifølge mannen sin, som forøvrig også er møkk lei det pianoet) sønnen sin til å spille, selvom han ikke syns det er kjekt. Hadde mannen vært hjemme, hadde ungene fått beskjed om å ikke spille, men kjærringa sier selvfølgelig ikke noe. Det er så fortvilende å våkne SÅ tidlig når man ikke sover om natta! :icon_mad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. februar 2007 #1443 Del Skrevet 9. februar 2007 Så irriterende!!! Fatter ikke at det er mulig? Kan jo begynne å lure om hun virkelig er stokk teit når hun ikke greier å ta hensyn til hverken dere eller sin egene unger.... Håper du får en fin dag likevel Burpen! .....så sporty samboer du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. februar 2007 #1444 Del Skrevet 9. februar 2007 Så irriterende!! Er litt fraværende på Kg om dagen, men har ikke glemt deg Koselig at du holder litt liv i dagboka mi! Men skal nok følge med utover her nå, for dette begynner jo å bli spennende. Jeg vil og være med på tippinga, tipper 9.mars jeg Så koselig å lese om dagen du testa positivt! Jeg husker min også! Testa positivt 24.november. Hadde hatt så ømme pupper, men det har jeg alltid før mensen. Men mensen kom jo aldri!! Jeg testa da sambo var borte, og den viste positiv... Jeg ble helt sjokkert!! Selv om jeg venta det på en måte.... Og jeg ringte venninna mi og gråt... Ikke for at jeg var lei meg. Men det kom så mange følelser... Det værste var å vente på at sambo skulle komme hjem... De to timene virka nesten som år!! Så må jeg jo kommentere magen din da. Den er jo bare såååååå nydelig! Rart å tenke på at det faktisk er et menneske inni der! Veldig fasinerende egentlig Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. februar 2007 #1445 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei snuppis... Skjønner godt du blir irritert av pianospilling i morgentimene... Det er lov å tenke sjæl for stokk teite damer også... Håper du får hvilt deg litt på dagen i dag... God helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. februar 2007 #1446 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg hadde klikket hvis noen hadde spilt piano her om morgenene. Eneste tiden jeg stort sett sover er fra 0500 - 0900 Ble plutselig glad jeg bor i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. februar 2007 #1447 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Så utrolig fin mage du har!! jeg vil tippe jeg og, ingen har tippa på 11. mars, så da tar jeg den datoen..Hmm, ser nå at mormor din har den, men jeg satser på den likevel. Får håpe du ikke går helt til ut i april som Skrållan tipper... Håper pianospillende naboer har gitt seg, men gjett om du får tatt igjen når din lille venn er sulten om natta...vræl! Ha en god helg! Endret 9. februar 2007 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #1448 Del Skrevet 9. februar 2007 Så irriterende!!! Fatter ikke at det er mulig? Kan jo begynne å lure om hun virkelig er stokk teit når hun ikke greier å ta hensyn til hverken dere eller sin egene unger.... Håper du får en fin dag likevel Burpen! .....så sporty samboer du har!! ← Sambo var oppe og sa akkurat hva han mente da han dro på jobb, og hun beklaga seg sååååååå mye... Hadde hun ment det, så hadde hun ikke latt ungene spille så tidlig, så den unnskyldningen tørker jeg meg i ræva med neste gang jeg må drite... Nei, fysj, nå var jeg stygg... Ja, sambo er virkelig sporty!! Vi gikk sammen på morgenspinning hver mandag, onsdag og fredag før jeg fikk bekkenplager, og det var jo en suuuuper start på dagen!! Gleder meg til å komme igang igjen Så irriterende!! Er litt fraværende på Kg om dagen, men har ikke glemt deg Koselig at du holder litt liv i dagboka mi! Men skal nok følge med utover her nå, for dette begynner jo å bli spennende. Jeg vil og være med på tippinga, tipper 9.mars jeg Så koselig å lese om dagen du testa positivt! Jeg husker min også! Testa positivt 24.november. Hadde hatt så ømme pupper, men det har jeg alltid før mensen. Men mensen kom jo aldri!! Jeg testa da sambo var borte, og den viste positiv... Jeg ble helt sjokkert!! Selv om jeg venta det på en måte.... Og jeg ringte venninna mi og gråt... Ikke for at jeg var lei meg. Men det kom så mange følelser... Det værste var å vente på at sambo skulle komme hjem... De to timene virka nesten som år!! Så må jeg jo kommentere magen din da. Den er jo bare såååååå nydelig! Rart å tenke på at det faktisk er et menneske inni der! Veldig fasinerende egentlig Ønsker deg en fin dag ← Holder liv rundt omkring så godt jeg kan! Kanskje jeg skulle blitt lege... Jeg redder hvertfall så ofte jeg kan fra side 2-tilværelser! Jeg skjønner godt at du måtte lufte ut litt ovenfor venninna di etter positiv test! Man blir jo overvelda av tusenvis av følelser og tanker Takk for mageskryt Ja, det er helt sprøtt å tenke på at det er en baby inni der. En liten skapning som kan klare seg helt fint utenfor magen min nå! Ha en strålende dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #1449 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei snuppis... Skjønner godt du blir irritert av pianospilling i morgentimene... Det er lov å tenke sjæl for stokk teite damer også... Håper du får hvilt deg litt på dagen i dag... God helg... ← Er lov å tenke sjæl, som du sier! ...men det kan være skrekkelig vanskelig innimellom da *grrr* Som jeg skrev til magolia: Hadde hun ment det, så hadde hun ikke latt ungene spille så tidlig, så den unnskyldningen tørker jeg meg i ræva med neste gang jeg må drite... Nei, fysj, nå var jeg stygg... Jeg skal slenge meg nedpå hvert øyeblikk! Deeeeeeeeeilig!! Jeg hadde klikket hvis noen hadde spilt piano her om morgenene. Eneste tiden jeg stort sett sover er fra 0500 - 0900 Ble plutselig glad jeg bor i hus. ← Det er i det tidsrommet jeg oftest sover også! Neste gang (hvis de tør å prøve seg igjen), så skal de få høre det, og da blir det nok bedring, tenker jeg... Trøtte, høygravide og hormonelle Burpen er ikke ei man vil være på kanten med! Så utrolig fin mage du har!! jeg vil tippe jeg og, ingen har tippa på 11. mars, så da tar jeg den datoen..Hmm, ser nå at mormor din har den, men jeg satser på den likevel. Får håpe du ikke går helt til ut i april som Skrållan tipper... Håper pianospillende naboer har gitt seg, men gjett om du får tatt igjen når din lille venn er sulten om natta...vræl! Ha en god helg! ← Kjekt med enda et nytt fjes! Tippedato noteres Og takk for at du gjorde meg oppmerksom på skriveleif'en i Skrållan-tippinga! Jeg skal definitivt ikke gå helt til april Jeg trøster meg faktisk med at Burpelita kommer til å "ta igjen"... ...fæl som jeg er! Ha en riktig god helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #1450 Del Skrevet 9. februar 2007 Idag har vi vært på innskriving på sykehuset, og fått en liten omvisning på føden Greit å vite hva som møter oss! Åååå, som jeg gleder meg! Etter det, spiste vi god lunsj sammen I kveld skal vi spise ute (Big Horn), og på kino! Jeg vet ikke hva vi skal se, men det bryr jeg meg egentlig ikke om Jeg vil bare uuuuuuuuuuut...!! Tida går fort, men dagene går sakte God helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. februar 2007 #1451 Del Skrevet 9. februar 2007 Det hørtes kjekt ut med en omvisning da. Tenker å ta det etterhvert vi også. Kos dere masse i kveld!!! Og magen var kjempefin!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. februar 2007 #1452 Del Skrevet 9. februar 2007 Kos dere med biff og kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #1453 Del Skrevet 10. februar 2007 Det hørtes kjekt ut med en omvisning da. Tenker å ta det etterhvert vi også. Kos dere masse i kveld!!! Og magen var kjempefin!!!! ← Omvisning anefales Takk for mageskryt :rosasmil: Kos dere med biff og kino! ← Takk-takk,- vi gjorde! ------------------------------------------------------------------------------------- Å sove er oppskrytt... Har sitti oppe en time nå. Jeg kan ikke fatte og begripe. Var i seng litt over tolv, dvs at jeg har sovi litt over fire timer. Jeg skal jo være dautrøtt!! Jeg er jo trøtt som en ulkedupp, men får jeg sove!? Neeeeeeeeeeeida... Jeg begynner forresten å få litt vann i kroppen. Ringen min, som jeg har kunnet sette på... på... Hva heter den? "Vise-finger'n"-fingeren, stopper ved nederste ledd nå. Jaja,- 36 uker. Er vel bare vanlig det!? Har så lyst til å krype inntil sambo Ligge trygt og godt i armkroken hans, men jeg har ikke samittighet til å vekke han. Jeg får vente 4 timer, hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2007 #1454 Del Skrevet 10. februar 2007 .... Håper du sover nå.... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 10. februar 2007 #1455 Del Skrevet 10. februar 2007 Uff ja, får håpe du søv godt i senga di!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #1456 Del Skrevet 10. februar 2007 .... Håper du sover nå.... :kys_2: ← Uff ja, får håpe du søv godt i senga di!!! ← Takk-takk! Jeg sov bedre enn best utover morgnen og våkna som et nytt og bedre menneske Jeg fikk lurt med sambo på Ikea idag, og vi fikk gjort unna litt handlings som har venta lenge Deilig!! I kveld skal vi se film og kose oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #1457 Del Skrevet 10. februar 2007 :hoppe 36 uker ...det hadde jeg glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 10. februar 2007 #1458 Del Skrevet 10. februar 2007 Gratulerer med 36 veker!!! Straks på tide å starte nedtellingen! Blir spennande når vi begynner å føde, vi i mars-klubben!!! Eg elskar å vere gravid, men lengtar ufatteleg mykje etter å helse på lille ville!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. februar 2007 #1459 Del Skrevet 10. februar 2007 bare 4 uker igjen! MAX 6 uker til du har burpelita i armene dine!! Nesten litt misunnelig jeg.... du har såååå fiin tid foran deg Ha en kjempefin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2007 #1460 Del Skrevet 10. februar 2007 for 36 uker.... ( - noen dager til nå, så er jeg klar til å sladre, jeg - om Burpelita er ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå