Burpen Skrevet 31. oktober 2006 #301 Del Skrevet 31. oktober 2006 *sparke tilbake, ENDA hardere enn du sparka!* Leeeeeeeeees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 31. oktober 2006 Siden vi bor i leilighet er det ikke noe utvendig arbeid, så mannen må pent dele på husarbeidet, marthepia. Han er heldigvis helt enig i at det skal deles, så det har ikke vært noe problem. Problemet er bare at begge er litt late når det gjelder sånt. Er uansett glad for at mannen er som han er, skjønner at jeg er ganske heldig på det området. (Skal sies at en mann som hadde begynt å mumle om "kvinnfolkarbeid" ikke hadde blitt værende lenge sammen med meg... ) Auuuuuuuuu, Burpen!! *Tar et hint* Skal trene nå, men så blir det rett hjem til boka etterpå. Æresord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 31. oktober 2006 #303 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lurer på hvor stor magen egentlig skal bli, men føler samtidig at det begynner å bli trangt inni der. ← Jeg synes det er utrolig at den lille i min mage fortsatt skal vokse med 20 cm og bli ca 3 kg tyngre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #304 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er godt mannen er med å hjelper Her må jeg spørre og mase 5 kg totalt er ikke mye da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2006 #305 Del Skrevet 1. november 2006 Kom på en ting jeg ikke skrev da jeg svarte deg i boka mi igår... Det kurset jeg var på på Ullevål igår, om fødsel, ga meg egentlig en veldig god følelse. Det var mye mer fra yogaen som skulle/burde/kunne brukes under fødselen. Så Yoga virker som en av de smarteste prioriteringene jeg har gjort. (Begynte ikke du på yoga for noen uker siden? ) Veldig beroligende egentlig, at jeg vet mye mer om ting som kan brukes i de forskjellige fødselsfasene enn jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 1. november 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 1. november 2006 Ja, det er sprøtt, magolia! Skjønner ikke hvordan det blir plass. Epica: Fint at yoga kommer til nytte under fødselen, Susan. Har ikke lært så mange øvelser til bruk under fødselen enda, men det kommer vel. Siste dagen på yoga er jo "fødselsforberedende" med partner, så jeg håper mannen kan være med. Han har egentlig skole den kvelden, men det er mulig han dropper den og blir med likevel. Tror det blir veldig nyttig. Ellers skal jordmor ha fødselsforberedende kurs i februar, så jeg vurderer litt frem og tilbake om kurs på Ullevål er nødvendig. Må tenke mer på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 1. november 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 1. november 2006 Var forresten flink og leste i går kveld, men var så trøtt at jeg sovnet fra hele boka. Irriterende å være så trøtt på kveldene, får jo ikke gjort noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 2. november 2006 Forfatter #308 Del Skrevet 2. november 2006 Trøtt som vanlig. Springer på do halve natta, så det blir ikke nok søvn. I natt var det forresten en liten en som romsterte fælt også. Kjenner spark hver dag nå, uten å bruke "trikset". I dag er det yoga igjen, det blir bra. Bare jeg ikke sovner under avspenningsøvelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. november 2006 #309 Del Skrevet 2. november 2006 Sovne under avspenning er alltid noe jeg har vært redd for å gjøre! Var veldig nære en gang, men det skjedde aldri. Deilig med avspenning og yoga, man føler seg så mye mere uthvilt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 2. november 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 2. november 2006 Det er deilig med yoga, Susan! Godt å få strukket litt på kroppen når man sitter foran en PC hele dagen. Gleder meg veldig til helg nå, er så trøtt og sliten. Har lesedag i morgen, da skal jeg sove leeeenge! Men må lese masse også - må få tatt den testen snart. Kjenner det ikke var spesielt lurt å planlegge masse lesing akkurat nå, skulle helst hatt mulighet til å bare sløve på sofaen etter jobb. Visste ikke akkurat at jeg skulle bli gravid og trøtt som en strømpe da planene ble lagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2006 #311 Del Skrevet 3. november 2006 Yoga er deilig, ja! Har faktisk sovnet en gang under avspenningen, men det var ikke bare meg! Tror halve gruppen laa og snorket, jeg! Lykke til med lesingen i dag, og ha en riktig fin og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #312 Del Skrevet 3. november 2006 God helg vennen! Slappe av og kooose deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 3. november 2006 Forfatter #313 Del Skrevet 3. november 2006 Takk, takk, Holly Hobbie og Epica. Deilig å sove lenge i dag (til halv ni). Føler meg som et nytt menneske etter en god natts søvn. Deilig med en avslappende frokost sammen med mannen for en gangs skyld. Siden han jobber skift spiser vi bare frokost sammen i helgene ellers. Naboen driver fremdeles og pusser opp, så det var ikke akkurat stille og lesevennlig hjemme i dag. Rømte på café i titida, og har fått lest en del der og hjemme etterpå. Måtte innom en klesbutikk når jeg likevel var ute på tur. Trenger sårt en ny vinterjakke med plass til magen. Om bare noen få uker er det eneste jeg får plass i den "fine" allværsjakken min... (Er ikke noen stor fan av allværsjakker utenom regnvær.) Fant en helt ok boblejakke med høy hals og hette med fuskepels på B-Young, i mange forskjellige farger. Medium var akkurat passelig, og Large var litt å vokse i. Prøvde XL også, trodde den skulle henge og slenge på meg, men den var ikke så veldig mye større enn L, bortsett fra mere plass til magen. Bestemte meg derfor for XL, men selvfølgelig hadde de ikke XL i de fargene jeg likte. Og selfølgelig var det tomt for disse jakkene på hovedlageret også. Går nå og lurer på om jeg bare skal kjøpe L så jeg har noe å ha på meg, eller prøve å finne en annen jakke som rekker helt til mars??? Kan jo sjekke et par andre B-Young og se om de har XL der først. Er ikke lett å finne jakke med plass til magen, som ikke resten av meg drukner i! Når mannen kommer hjem senere skal vi ut og spise. Blir koselig, er en stund siden sist. Er liksom ikke heeeelt det samme å gå ut og spise uten å kunne ta en øl til maten, men savner det mindre enn jeg trodde jeg skulle. Blir vel noe annet når jeg skal på julebord med jobben om to uker. Da blir det nok rart å være den eneste som ikke drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 5. november 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 5. november 2006 Åhhh, den naboen altså! Nå tøyer hun strikken langt! Har drevet med boring og hamring langt utover det som er lov i borettslaget flere dager nå, i går gav hun seg ikke før jeg spurte om det ikke var på tide å ta kvelden snart da klokka var 23:30. I dag hang det lapp på ytterdøra om at hun får levert kjøkken i morgen og må gjøre ferdig gulvet i dag, så hun håpte på forståelse for at det blir litt bråk. Grrrr! Har vært ute og gått lang tur i dag, så nå hadde jeg tenkt å kose meg inne med stearinlys og te i regnværet, men det spørs om jeg ikke må emigrere etter hvert. Må bare vente til mannen kommer hjem fra bilauksjon så vi får laget oss litt middag først. Kan jo hende de snart er ferdige med det berømte gulvet snart, det er jo lov å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 5. november 2006 #315 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg leter også etter vinterjakke til den voksende magen min. Vanskelig å finne. Jakken jeg bruker nå er veldig trang.. Hm, har ikke sett på byoung her jeg bor enda.. Kanskje jeg burde ta en titt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 6. november 2006 Forfatter #316 Del Skrevet 6. november 2006 Kan jo være greit å ta en titt, marthepia. Ikke lett å finne jakke som er stor nok til magen, men som resten av kroppen ikke drukner i. Liker best litt innsvingte jakker jeg, men det er jo heeeelt uaktuelt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 6. november 2006 Forfatter #317 Del Skrevet 6. november 2006 Våknet klokka fire i natt og fikk ikke sove mer, så jeg sto opp fem og var på jobb halv sju i dag! Er vanligvis på jobb tidligst åtte når jeg reiser kollektivt, så det var ny rekord. Blir deilig å gå tidlig i dag, da. Mannen driver og kikker etter "ny" (gammel brukt) bil for tida. Et eller annet billig som han kan bruke til pendlebil så jeg får bruke "min" Passat i vinter. Vi har vært enige om å klare oss med en bil og en motorsykkel, men nå som jeg er gravid er ikke kollektivt det helt store lenger. Blir lettere reisesyk på T-banen, og så går det mye raksere å kjøre bil til jobb. Nei, det er ikke spesielt miljøvennlig med to biler og en motorsykkel, men hadde det gått like raskt med kollektivt som bil hadde det jeg selvfølgelig valgt det. Det er latterlig at det skal ta tre kvarter å reise en mil med kollektivt gjennom Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 6. november 2006 Forfatter #318 Del Skrevet 6. november 2006 Nå ble jeg trøtt! Ikke rart, har jo vært våken mange timer nå! Heldigvis snart lunsj! (Sier matvraket...) Tenkte å se på jakke på vei hjem i dag, håper å finne en i XL, hvis ikke tror jeg det blir L. Må ha magevennlig jakke snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. november 2006 #319 Del Skrevet 6. november 2006 Magevennlig jakker er eit must! Lurar på kor lenger eg passar i mine jakker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. november 2006 #320 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå