Gå til innhold

Pi@ Trollmor


Pi@

Anbefalte innlegg

:ler: Bra det ikke ble bakerbaljen da!!

Hurra for mensen som kom når den skulle! Den må bare skjønne det at det blir ikke lenge vi roper hurra for den før vi helst ønsker den til pisis!

Jeg ser fotball,surfer litt og drømmer om en gigantisk softis........... :sjarmor:

Ikke liker jeg å stelle føttene mine og ikke når jeg dem så jeg skal ha fotpleie på onsdag*drømme* Anbefales!

:klem:

Åh,glemte jo helt å :klappe: for innsatsen din idag!!! Skal se du blir DEN husmora før du vet ordet av det! En super mamma vet jeg at du blir uansett! Men det er merkelig hvor opptatt man (iallefall jeg........... :sjenert: )kan bli av å få redet klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Jeg har da ikke lagt merke til at du har fått ny dagbok jeg, før du skrev i dagboka mi.. sånn er det da man bare bruker "mine innlegg" for å oppdatere seg :ler:

Så må jeg jo :hoppe: :hoppe: litt for at dere har blitt prøvere!! Så utrolig gøy!!!! Er så gla på dine vegne :) Dette du har ventet så lenge på!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

ÅåiåiåiÅIÅIÅI! Her skjer det saker og ting, ja! Så moro! :klem: Endelig ble det prøvetid på Pi@... :hoppe: Juhu! Håper det klaffer raskt, da. :Hehe:

Skal hilse fra bøtteknotten, han sitter i BabyBjörn med vidåpne øyne og stirrer på puppene mine (gjemt bak gulpekluten.) :ler: Han gleder seg til å få en cyberkamerat! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: dette var kjekk lesning vennen!

Håper på full klaff fort jeg også!

ha en superfin sommerdag vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Skulle tatt seg ut hvis jeg hadde brukt bakebollen til fotbad :ler:. Nå gjentar jeg forresten prosedyren med fotbad. Det er ikke så værst egentlig :sjarmor:. Hørtes veldig bra ut med fotpleiertime og spesielt nå når du ikke når føttene dine. Jeg er altfor dårlig på å unne meg slike ting. Jeg er så fryktelig gnien av meg :ler: og tenker at det kan jeg likegreit gjøre sjøl. Skal til frisøren på onsdag og det blir veldig godt. Trenger virkelig en ordnings på høret. Det ser helt J*** ut. MÅ ha det oppsatt og spenner og styr. Og forresten så har jeg INGEN planer om å bli DEN husmora :legrine:. Jeg må bare skjerpe meg litt slik at vi ikke får bekymringsmeldinger på oss fordi vi har det så møkkete og rotete hjemme. :klem:

LinKri: Det er helt fantastisk at vi straks skal begynne å prøve. Det har fortsatt ikke helt gått opp for meg. Bekymrer meg for at sambo plutselig skal ombestemme seg osv... :sjenert:. Jeg synes også at jeg har venta lenge for dette. Jeg hadde den gamle dagboka i over ett år og jeg hadde vært utålmodig ei god stund før jeg starta den. Nesten slik at jeg kvalifiserer til "frk tålmodig" ;).

Rognebær: Det hadde vært fint hvis det klaffa etter en 3-4 ganger ja. Akkurat nå kjenner jeg meg som tålmodigheten sjøl, men det blir vel noe annet når vi virkelig begynner å prøve. Jeg regner med at det kommer å ta litt tid! Skal prøve etter beste emne og gi bøtteknotten en cyberkamerat :ler:. :klem:

Gullet: Takk :klem:

Charmina: :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,sånn tenkte jeg også før men så oppdaget jeg hvor herlig det var å unne seg litt luksus innimellom! Ønsker meg alltid gavekort på sånt til bursdag og jul!

:ler: Kunne blitt en ny vri på brødbaksten,eller dvs surdeigsbrød finnes jo allerede... :ler:

Svigerinna mi klippet og stripet meg så der sparte jeg de pengene! Mulig vi er litt like fremdeles du,hehe! Penger spart er penger tjent!

Ha en fin dag da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
miiip: "vi (dere) er i gang"  :legrine: Så bra :ler:. :klem:

Vi er jo med og heier! :klappe:

Jeg har selvfølgelig ingen balje til å ta fotbad i når jeg aldri gjør det..... Det sto mellom bakebollen eller vaskebøtta, jeg valgte det siste. Æsj vannet ble egentlig litt for kaldt. Prøver å sitte rolig i den altfor lille bøtta (ikke akkurat noen små nette ballerinaføtter på denne jenta nei) slik at jeg ikke velter hele dritten utover kontoret og på ledningene og alt. Skulle tatt seg ut det :ler:

:ler2::ler:

Håper du får en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiiik!!!

Jeg som er på vei ut av døra, får komme tilbake og lese mer i kveld! Rekker ikke nå :sur:

:hoppe:

:hoppe:

:hoppe:

:hoppe:

:hoppe:

:hoppe:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

for Pi@ jeg også. Dette blir kjempespennende :) Håper det klaffer fort for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må virkelig si det går fort unna i svingen i den nye dagboka mi :legrine:. Superkoselig!

Skytte*: Ønske seg slike ting til jul og bursdag hørtes genialt ut. Jeg er jo egentlig ingen tilhenger av masse gaver som jeg ikke får bruk for. Gavekort på egenpleie er en veldig "riktig" ting å gi ;). Surdeigsbrød :legrine: den var bra. Jeg har ingen slektninger som jeg tørr slippe løs på håret mitt, men nå er jeg så skjelden til frisøren at det er helt greit å unne seg den luksusen. :klem:

miiip: Ikke alle som har en sånn stor heiagjeng med i prøvinga :ler:. Håper dere også får en fin uke ;). :klem:

iss: Hihihi viste du ingen ting?? :klem:

Eyore: :hoppe: nesten så det blir en liten konkurranse dette her :ler:. Jeg er så fornøyd med at vi endelig har blitt prøvere at jeg, at akkurat nå kjennes det nok. Tror jeg kommer til å få sjokk hvis det skulle finne på å klaffe med en gang :ler:. :klem:

Glemte helt å fortelle om at jeg fikk kjøpt folat på lørdag og begynt å ta det. Tenkte jeg skulle vente med å kjøpe det til onsdag da jeg skal til frisøren på nabostedet. Hadde ikke lyst til å treffe noen kjente på apoteket (bor på et virkelig mikrosted), men så gikk jeg forbi og det var ingen ansikter jeg kjente igjen noe sted så da pilte jeg inn og fikk kjøpt meg en boks :sjarmor:. Snakk om å være hemmlige-arne og superhysterisk :legrine:. Fant ut at jeg foreløpig satser på bare folat og trantabletter, tror ikke jeg skulle trenge noe ekstra vitamintilskudd. Var litt morsomt at jeg her om dagen ble grepet av skikkelig panikk fordi jeg ikke klarte å komme på om det var noe spesielt jeg må huske på nå som vi har blitt prøvere :legrine:. Jeg har jo trålet internett ang temaet prøving, graviditet og fødsel nå i i allefall 1 1/2år og tenkt på det i årevis, allikevel forsvant plutselig all fornuft ut av hue :ler:. Var på nippen til å slenge inn et spørsmål inne på prøverforumet før jeg tok meg sammen. Det er bare folat som er ekstra ellers er alt som normalt. Holde meg unna alkohol er ingen problem siden jeg nesten aldri drikker og resten er greit. Vurderer å bli litt flinkere til å gjøre yoga for å holde ryggen mer stabil, redd den kan bli et kjempeproblem ved en evt graviditet. Legg merke til at jeg skriver evt., som den pesimisten jeg er så må jeg legge inn det i tilfelle vi ikke skulle lykkes med å bli gravide.... :sjenert: Hmmm det er vist mer morsomt å skrive her inne enn å skrive på oppgava mi :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også tenkt sånn at neida, vi kan jo umulig klare det på første forsøket. Men nå som jeg tror jeg kanskje har EL i dag, gikk det plutselig opp for meg at i realiteten så kan det faktisk skje... Og da ble det litt *håpe-håpe* og *drømme-drømme*

Er vanskelig å holde seg unna KG, når man har blitt hekta ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hudpleiegavekort er supert å ønske seg til jul og bursdager. Jeg fikk det og nyter det maks når jeg er på det. Aldri hatt fotpleie da, men ansikt og rygg er himmelskt :sjarmor:

Kanskje du skulle skrive opp forbad på ønskelista også :ler: Så slipper du å bruke bøtte lixom :) Jeg fikk det til jul i fjor, ikke brukt det mye da, men veldig deilig når jeg første gjør det da :)

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Ja, det kan jo faktisk skje at dere treffer blink på første forsøk ;). Det hadde vært veldig moro. :klem:

Nå har jeg fått sambo hjem etter jobbhelg, det var veldig fint. Fått kosa litt og forsikra meg om at han ikke har ombestemt seg. Dumme meg vet dere :klaske: MÅ jo hele tida tro det værste. Synes Skytte beskrev det så godt i dagboka si om at hjernen er alene :ler:. Alenehjerner er skumle saker, de lever liksom sitt eget ville liv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: :vinke: Skal skrive på ønskelista til jul :sjarmor:, både gavekort på hudpleie og fotbad. Du må også ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest miiip

Jeg tror jeg hadde trengt å lære noen gnier-triks av deg. Jeg bare bruker penger jeg, og så tenker jeg etterpå at det kanskje ikke var verd det. (Riktig så ille er det forresten ikke, men ganske slepphendt ja... :sjenert:) Men fotpleie og hudpleier og sånn er det ikke så ofte jeg unner meg. Det var en god idé til ønskelista ja.

Jeg gleder meg sånn til å følge med deg når du blir gravid!!! :hoppe:

JABBADABBADOOOOO!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo en anelse om at det ville skje fortere enn du trodde da ;)

Gratulere såå mye igjen! Morro at vi er i samme båt!!! :legrine: Kanskje vi kan gå gravide sammen!!! Gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: Gniertriks, ja..... Jeg tror det første trikset er å si til mannen din når han maser om noe nytt at det trenger han ikke. Det må selvfølgelig presenteres med noen gode argument, og vips så sparer dere masse penger ;). Det er i allefall slik her i huset at sambo er den som ønsker å kjøpe de riktig dyre tinga (bortsett fra bilen da...). Det andre trikset er å tenke gjennom hvert enkelt kjøp: "trenger jeg VIRKELIG denne tingen???" Da siler du bort MYE tullekjøp. Tredje gniertrikset er å sette alle pengene du har igjen fra forrige lønning inn på en sparekonto når ny forsyning kommer. Fjerde og vanskeligste trikset er å utvikle en evne som gjør at du får litt vondt inni deg når du bruker for mye penger. Det er det siste trikset som er mest avgjørende for min del. :klem:

iss: Ja, tenk om vi kunne gå gravid sammen :hoppe:. Det hadde vært SÅÅÅ moro. Har liksom ennå ikke skjønt det ordentlig at vi skal begynne å prøve, så den tanken har jeg ikke tenkt.

Måtte snakke litt med sambo i går om prøvinga og forsikre meg om at han ikke hadde ombestemt seg. Han hadde ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...