Pi@ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3381 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Synes takene har blitt kraftigere etter jordmortimen, men kommer fortsatt med samme frekvens. Viktigste er at det ikke har stoppa opp . iss, kort innpå, Annie, Dallandra Darcy og pondusa: Endret 2. september 2007 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. september 2007 #3382 Del Skrevet 2. september 2007 Åjåjåj, her blir det jo bare mer og mer spennende! Lykke til, snart er dere foreldre Og jeg som hadde tenkt meg på trening. Kan jo ikke det nå... Har lett lenge etter en unnsyldning til å forbli på sofaen under et pledd med laptopen i fanget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 2. september 2007 #3383 Del Skrevet 2. september 2007 :juhu: Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3384 Del Skrevet 2. september 2007 Klematis: Synes du skal komme deg på trening jeg. Kommer ikke til å ha skjedd så mye spennende i løpet av den tida. En fødsel tar tid , og plutselig så stopper hele greia . Toblerone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3385 Del Skrevet 2. september 2007 Ringt jordmora igjen for takene begynner å bli vonde og er under 10min. Siste timen har lengste oppholdet vært på 7min. Nå må jeg begynne å ta tida på hvor lenge de varer. Begynner å få litt tro på at det blir fødsel etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 2. september 2007 #3386 Del Skrevet 2. september 2007 Høres lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 2. september 2007 #3387 Del Skrevet 2. september 2007 Dette må jo bare bli fødsel da Lykke lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. september 2007 #3388 Del Skrevet 2. september 2007 :juhu: Så herlig at du endelig er igang Pi@!!! Jeg følger spent med fra sidelinja og heier deg frem!!!! Håper sladrisen din er klar med mobilen oppladet!!! Masse lykke til nå! Tenk! Snart er lilletrollet her endelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. september 2007 #3389 Del Skrevet 2. september 2007 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3390 Del Skrevet 2. september 2007 Ny jordmorskjekk 1730. Nå begynner det å gjøre vondt og riene (nå er det rier!) varer i 30-40sek og maks 7min mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. september 2007 #3391 Del Skrevet 2. september 2007 Ååå, nå er trollet snart på vei ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3392 Del Skrevet 2. september 2007 Da drar vi straks :juhu:. Ikke mere enn 1-2cm, så det er litt tidlig, men jordmora mente det var greit. Så nå skal jeg humpe i sjukebilen i et par timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. september 2007 #3393 Del Skrevet 2. september 2007 Klematis: Synes du skal komme deg på trening jeg. Kommer ikke til å ha skjedd så mye spennende i løpet av den tida. En fødsel tar tid , og plutselig så stopper hele greia . Ser jo ikke ut til at det er noen vei tilbake nå! Men jeg skal følge oppfordringen din å dra på trening, så regner jeg med at du har Trollet i armene når jeg kommer tilbake Stå på, jeg krysser fingre og tær! (hvertfall i tankene, blir ellers litt vanskelig å trene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. september 2007 #3394 Del Skrevet 2. september 2007 :juhu: Jeg er klar og tar jobben min veldig seriøst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. september 2007 #3395 Del Skrevet 2. september 2007 Så flott!!! Da blir det kanskje på datoen din også da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. september 2007 #3396 Del Skrevet 2. september 2007 Ikke hørt noe enda, så hun humper nok avgårde i sykebilen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. september 2007 #3397 Del Skrevet 2. september 2007 Så spennende Pi@. Lykke til. Snart er trollet her :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. september 2007 #3398 Del Skrevet 2. september 2007 Da blir nok jeg her resten av kvelden! Endelig er dagen kommet, og lilletrollet skal snart se mamman og pappan for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. september 2007 #3399 Del Skrevet 2. september 2007 *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. september 2007 #3400 Del Skrevet 2. september 2007 Har fått sms fra pi@. Ikke noe særlig som har skjedd på åpningsfronten, men det hadde hun ikke forventet heller... De får lov til å være på barselhotellet og de er fornøyde med det for da får de være i fred! :juhu: Snart blir jeg kg tante!! Og skjønningen får en kg-"søster" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå