Skytte Skrevet 6. august 2006 #281 Del Skrevet 6. august 2006 Ånei stakkars hundene......*kosepå den* Ellers blir det mest og send meg gjerne sms hvis jeg blir forlenge borte! Er lettere å svare på dem inni mellom! Men måtte jo innom tante Pi@ og hilse på! Lillegull ligger i vogga si og har nå sovet i to timer,ergo kjenner jeg at jeg begynner å få det travelt her inne! Men skal nå prøve å ikke bli så lenge borte om gangen fremover.... Tenker på deg i allefall og på mensen...Nå skal jo du og Iss overta etter meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. august 2006 Forfatter #282 Del Skrevet 6. august 2006 Nå har vi vært å lappa sammen hunden. Hun var så flink . Fått to sting på snuta, nå ligger hun fortsatt neddopa på sauefellen på kontoret. Må passe på det syke barnet mitt. Det ble faktisk ikke dyrt i det helt tatt ble en 500-600kr, så det var en positiv overraskelse. iss: Tror aldri sambo lærer . Lucky: Det er veldig dyrt med veterinær, men når vi har tre hunder uten forsikring så må vi bare regne med litt utgifter. Det her er faktisk første gangen jeg har vært med noen av mine hunder hos dyrlegen utenom vaksine....så lenge jeg har hatt hund (og det har jeg hatt i rundt 6år nå) så jeg klager ikke. Skytte: Tenk at du tar deg tid til å stikke innom , det setter jeg veldig pris på. Gleder meg til å se flere bilder av lillegull. :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 6. august 2006 #283 Del Skrevet 6. august 2006 Leit med mensen som kom... Men det skal litt til med klaff på første ordentlige forsøk da.. Tvi tvi i neste runde! Du har nå en sunn innstilling i hvertfall! Dakkar voff. Godt han er lappet sammen nå da! Nattaklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2006 #284 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Stakkars hunden Men fint at det ordnet seg da, og ikke ble så dyrt Endret 7. august 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. august 2006 #285 Del Skrevet 7. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2006 Forfatter #286 Del Skrevet 7. august 2006 Epona: Det skal veldig mye flaks til å treffe på første forsøk , generelt treffe skal jo egentlig mye til . Jeg kan for mye statistikk . Forresten det er en jentehund Trøst er videreformidla Yamaha og magolia: Hunden takker for kosen . Hun har det helt fint nå etter å ha fått lov til å ligge på soverommet i natt. Kom bare litt borttil sengekanten for å klage sin nød over lampeskjermen på hue , men hun hadde vett på å holde kjeft . Nå ligger hun på saueskinnet på kontoret og sover...fortsatt like fornøyd. Det er en riktig tøff hund som tåler det meste . Nå blir hun ennå tøffere med arr på snuta. I gårkveld var vi riktig så flinke og begynte å vaske og rydde huset kl 22. kl 0030 var vi ferdige . Trengte litt shining, siden det ikke har vært vaska siden sist jeg skrev jeg hadde vaska og rydda....og det begynner å bli noe uker siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. august 2006 #287 Del Skrevet 7. august 2006 Stakkars vofsen! Bra det gikk saa fint likevel. Jeg heier paa deg i neste pp! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2006 #288 Del Skrevet 7. august 2006 I gårkveld var vi riktig så flinke og begynte å vaske og rydde huset kl 22. kl 0030 var vi ferdige . Trengte litt shining, siden det ikke har vært vaska siden sist jeg skrev jeg hadde vaska og rydda....og det begynner å bli noe uker siden... ← Huff, måtte du minne meg på det Gidder ikke nå når det er så varmt. Vi er jo nesten ikke inne likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2006 Forfatter #289 Del Skrevet 7. august 2006 Holly H: Det ser ut til å gå veldig fint med hunden nå. Såret har lukket seg og ser tørt ut . Skal på apoteket for å hente antibiotika nå. Takk for heiing Yamaha: Godt det ikke bare er meg som ikke er så flink til å vaske og rydde . Sambo søkte om overflytting på jobben og det fikk han . Så fra 1.des så slipper han å pendle 7mil hver vei for da begynner han å jobbe her vi bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. august 2006 #290 Del Skrevet 7. august 2006 Å så deilig for sambo!!! Det blir nok bra! Koselig å ha deg på msn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. august 2006 #291 Del Skrevet 7. august 2006 Fint det går bedre med hunden! Og for at sambo slipper å pendle! Du.. sånn statistikk som det ble nevnt lenger oppe her. Jeg har lett litt etter de tallene som sier at x % blir gravide på første forsøk, y % gravide innen f.eks. 3 mnd, og z % innen ett år. Har du tilfeldigvis noe tall på dette? Tenkte jeg skulle vise disse tallene til samboeren min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. august 2006 #292 Del Skrevet 7. august 2006 Så bra at samboern blir overflytta! Tenkte å skrive "da får han kortere reisevei og mer tid til " , men så så jeg at det var fra 1. des og da krysser jeg fingre for at du allerede er gravid! LYKKE TIL med innspurten på oppgaven din! Er det sånn at du skal levere 15. aug og ikke få utsettelse til 1. sept som du skreiv om? Syntes jeg leste 15. aug et sted. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2006 Forfatter #293 Del Skrevet 7. august 2006 iss: Takk for praten . Kakao: Etter litt febrilsk leting fant jeg en side med statistikken. Flere andre interesante ting der også . miiip: Forhåpentligvis så har det klaffa før han begynner på her . Takk for lykkeønskningene. Jeg skulle egentlig levert den 15., men så har veilederen min ferie slik at innelveringa blir utsatt til den 1. sep. Glemte helt å si at jeg fikk det bekrefta i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. august 2006 #294 Del Skrevet 7. august 2006 Det var sånn det var ja! Bra at du fikk utsatt til etter veilederferien! Jobber du masse med oppgava om dagen? Nærmer det seg? Sender masse inspirasjonsvibber.... VIBB VIBB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2006 Forfatter #295 Del Skrevet 7. august 2006 miiip: Jeg jobber masse og det nærmer seg . Har en god følelse på at jeg blir ferdig. Ikke mye som står igjen nå. Takk for vibbene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. august 2006 #296 Del Skrevet 7. august 2006 Takk for linken!! Det var akkurat de tallene jeg lette etter ja. Skal lete etter en passende anledning til å vise sambo. Fikk litt dårlig samvittighet for å plage deg med sånt midt i oppgaveskrivinga. Håper innspurten går supert! Flott side det der! Masse magebilder og annet som jeg kan se på mens jeg venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2006 Forfatter #297 Del Skrevet 7. august 2006 Kakao: Vil ikke høre om noen dårlig samvittighet for at du forstyrrer meg! Jeg er flink til å ta pauser og i en slik pause passa det og prøve å finne det du spurte etter . Leste forresten om personligheter på horoskopet. Det passa helt perfekt på hvordan jeg er som person og hvordan sambo er . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. august 2006 #298 Del Skrevet 7. august 2006 Hei hei Sprøtt det med horoskopene da, synes mitt stemte ganske bra for meg også, men ikke så mye for sambo. Kan hende fordi han er født på siste dag i sitt stjernetegn, kanskje han heller hører til stjernetegnet som kommer etter. Vet ikke hvilken rekkefølge det kommer i da, så får jo ikke sjekka det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. august 2006 #299 Del Skrevet 8. august 2006 Hallo, jeg er jo passe dust, spørre om det nærmer seg rett etter at du har sagt innleveringsdatoen.. jeg kan jo telle dager sjøl også, da. Må være ammetåka! Bra dag i dag? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. august 2006 #300 Del Skrevet 8. august 2006 Oi, tre hunder. Det høres ut som en håndfull. Hvilken rase (eventuelt hvilke raser) er det dere har? Takk for så pene ord i dagboken min. Det varmer godt. Lykke til videre med prøvingen. Det klaffer nok snart skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå